ROZDZIAŁ 25

7.2K 191 53
                                    

--> TIME SKIP <--

- Zuzia... Wstawaj kochanie, bo się spóźnisz na zakończenie roku. - Słyszałam kojący głos mojego tatusia.

- A gdy się spóźnię to mnie nie przepuszczą? - Zapytałam otwierając jedno oko.

- To ja cie nie przepuszcze. Wstawaj natychmiast mały łobuzie. - Powiedział niby surowo tatuś, odkrywając ze mnie kołdrę i dając klapsa.

- Co założymy?

- Sukieneczkę. Jest ciepło. - Po chwili miałam na sobie świeżego pampersa i białą delikatnie rozkloszowaną spódniczkę u dołu. - Wyglądasz przepięknie kochanie.

- Dziękuję bardzo tatusiu. - Powiedziałam rumieniąc się.

- Idziemy?

- Tak szyyybko?

- Jest dziewiąta a zakończenie masz za pół godziny, więc tak już. - Minusy mieszkania daleko od szkoły. Trzeba wcześnie wstawać, żeby tam zdarzyć. Beznadzieja.

- A ty się nie ubierasz tatusiu?

- Kochanie ty dospałaś? - Zapytał patrząc na mnie. Spojrzałam na jego strój i faktycznie był elegancko ubrany.

- Przepraszam tatusiu...

- Nic się nie stało malutka, ale rozbudź się bo mi zaśniesz. - Kiwnęłam głową a brunet założył mi i sobie buty. Weszliśmy do samochodu i odjechaliśmy spod domu.

Dzień zleciał mi wyjątkowo szybko. Po zakończeniu roku pojechaliśmy z tatusiem na lody. A resztę dnia spędziliśmy w domu. Mężczyzna mnie właśnie wycierał po wieczornej kąpieli.

- Cieszę się, że to już koniec szkoły.

- Aż tak jej nie lubisz? - Zaśmiał się mężczyzna wkładając pod moją pupę pampersa. Popudrował mi miejsca intymne i zapiął pampersa. Położył mnie na łóżku i ułożył się obok mnie kładąc moją głowę na swoim ramieniu. Włożył mi do buzi gumową końcówkę butelki.

- Pij skarbie. - Powiedział biorąc do ręki książeczkę.

- Lubie jak mi czytasz...

- Wiem malutka. - Mężczyzna zaczął czytać. Gdy skończył moja butelka była już pusta. Zabrał mi ją i położył na stoliku nocnym.

- Kocham cie najbardziej na świecie tatusiu.

- Ja ciebie też kocham najbardziej na świecie kochanie.
























KONIEC! ❤️

Chciałabym wam wszystkim podziękować za te 3,5 miesiąca pisania tej książki. Przeżyłam niesamowite chwile, przeczytałam tyle pięknych komentarzy, że ja nie mogę. Jest was ze mną ponad 540! Naprawdę wam dziękuję za wszystkie komentarze, za wszystkie gwiazdeczki, za każdy odczyt, za każdą spine, za każdą wiadomość na pv. Gdyby nie wy nie skończyłabym tej książki. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej, bo moja przygoda z pisaniem się nie kończy! ❤️🥰 Zapraszam was do nowej książki, której teraz będę poświęcać cały swój wolny czas. Liczę, że będę ją pisała z taką samą częstotliwością jak tą. Jeszcze raz dziękuję wam za wszystko, bo to co zrobiliście w tej książce jest naprawdę spełnieniem moich marzeń! Kocham was czytelnicy!!! ❤️❤️❤️

Dziewczynka tatusia - Harry StylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz