Herkese Merhabalar;
Bölüm Şarkısı: BURAY – Alaz Alaz
"Aşka dair tüm söylenenleri okudum, şimdi seninle baştan yazma zamanı..."
Arslan'dan gelen son mesajı okuduktan sonra gizli işlerin verdiği heyecanla gülmeden edemedi. Telefonunu yerine koyduğu sırada arkasından boynuna dokunan parmaklarla gözlerini kapattı ve Cem'in geldiğini bildiği için arkasına dönmedi ve bu anın keyfini çıkardı.
Sonra kulağının tam dibinde tanıdık bir nefes ve tanıdık bir ses işitti.
"Sözümü dinlemeyi ne zaman öğreneceksin, Hırçın!"
.
.
.
"Mesajına cevap verdi mi?"
Cama yasladığı başını, hızla akıp giden karanlık yolun en dibine gömmek istedi. Yakalanmanın verdiği utancı yaşarken, diğer taraftan ise istediği elinden alınmış küçük bir çocuk misali tribini de bırakamıyordu. Kalkıp yanındaki bu adama "Sen kimsin de, bana karışıyorsun?" diyemiyordu; zaten bunun için anlaşma imzalamışlardı.
Tüm olanları tekrar gözünün önüne getirdi. Her şey sadece on dakika içinde yaşanmıştı. Arslan nasıl olduysa, Sade'nin bu akşam o yemeğe gideceğini öğrenmiş, öğrenmesi yetmiyormuş gibi peşinden o da gelmişti. Sade'yi söylediği yalanın üzerine yakalamış, ardından kolundan tuttuğu gibi arabaya bindirmişti. Arabayı çalıştırmadan önce, Sade'nin elinden tuttuğu telefonu alarak, Cem'e çok yakın arkadaşının ciddi bir sorun yaşadığını ve Sade'den yardım istediğini, bu yüzden yemeği başka bir zamana ertelemek istediğini anlatan bir mesaj atmıştı.
"Sakın bana haklıymış tavırları yapma, madem seninle bir anlaşmaya girdik, madem benim söylediklerimi yapacağını kabul ettin o halde kendi başına buyruk hareket etme. Şimdi gömdüğün o yerden kaldır kafanı ve ilk tanışmamızdan beri hiç altta kalmayan o sivri dilini kullanarak bana cevap ver!"
"Gerçekten merak ettiğin için mi soruyorsun, yoksa verdiği cevaba göre plan mı yapacaksın?"
Sade'nin evinin olduğu sokağa doğru arabanın direksiyonunu kırdığında, aklından geçenleri bir çırpıda söyleyiverdi. "Biliyor musun, Cem gibi birisinin yapacaklarını tahmin edebildiğim için cevap vermesen de olur aslında. Daha sen mesaj attıktan bir dakika sonra sana geri dönüş yapmıştır. Kukuman kuşu gibi düşündüğüne göre sen de ne desem diye düşünüyorsundur. Merak etme mesaj atmana gerek kalmadan arayacak zaten seni, sadece birkaç dakika daha bekle."
Son cümlesini tamamladığı sırada evin önünde arabayı durdurmuş ve kendinden emin bir şekilde telefonun çalmasını bekliyordu.
"Sen nasıl –"
Sade daha iki kelimeyi bir araya getiremeden elindeki telefonu çalmaya başladı. Parmakları yeşile basacağı sırada telefon elinden çekip alındı. Telefonun ekranına bakan Arslan, Cem'in aradığını görünce, onun kendisine has alaycı gülümsemesi ile telefonu meşgule verdi.
"Beş dakika sonra telefonu komple kapat!" telefonu Sade'ye doğru uzattı, Sade alacağı sırada geri çekerek "Onun için bu kadar kolay av olmaktan vazgeç önce! Sen onun için bir av değil, evlenecek kadar değerli gördüğü bir kadın olmalısın. Unutma bunun için uğraşıyoruz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADE'M - HIRÇIN KADIN
ChickLitBirisi gelir ve kurduğun düzen bozulur! Hayatın kuralı budur, O "biri" hep gelir ! 🔜 21.06.2020 Tüm hakları saklıdır ©️