Herkese İyi Akşamlar;
Sade'miz ve Arslan'ımız ile yine sizlerle buluştuk
Keyifli Okumalar...
Bölüm Şarkısı: Melike ŞAHİN - NASIR
"Her daim anılarımda kalp ağrım olarak kalacaksın..."
"Eşim Buse"
Sade'nin duyduğu ile eli bir süre öylece kaldı ama dikkat çekmemeye de çalışıyordu. O yüzden hiçbir şey yokmuş gibi kafasını salladı ve elini çekti. Şuan masada kırılan o hayallerin, umutların seslerini Sade dışında Arslan da duyabiliyordu. Ve bunu Sade'ye göstermekten geri kalmadı.
Sinsi bir şekilde gülümseyerek Sade'ye bakmaya başladı. Sade de kafasını ona doğru çevirdi. Fakat onun baktığından daha hüzün doluydu bakışları.
O gece Sade sessizce yardım istedi Arslan'dan.
Peki Arslan o sessiz yardım çağrısına kulaklarını bile bile tıkayabilir miydi?
.
.
.
"Tekrar hoş geldiniz." Dedikten sonra derin bir nefes çekti içine. Zira buna ihtiyacı olduğunu düşünüyordu. Şaşkınlığı o kadar büyüktü ki, aklında olan kelimeleri toparlayıp bir şey söyleyemiyordu. Tek kelime edemeden ağzını açıp açıp kapatıyordu. Yapabildiği tek şey şaşkınca gülümsemeye çalışmak.
Bir kez daha Arslan'a baktı. Ondan ne bekliyordu, onu da bilmiyordu aslında. Dışından bir şey söyleyemiyordu ama içinden Arslan'a söyleniyordu. "Hadi be adam, ne halde olduğumu biliyorsun. Bir şey söyle bitirelim şu saçmalığı. Yardım etsen ölür müsün?"
"Sade şefimizin kusuruna bakmayın. Biraz fazla yordum kendisini de... Onun yerine ben sizlere yemek önerilerimizde bulunayım."
Arslan'dan gelen bu hamle Sade'yi kurtarmakla yetmemiş, garip davranışının sebebini de açıklamıştı. Teşekkür ve minnet dolu bir bakış attı Arslan'a. Tanıştıkları günden beri belki de ilk defa yapıyordu.
"Siz ikiniz, sevgili misiniz?"
Cem'den gelen bu soru ikisinin de gözlerini kocaman açtırdı. Sanki bir suç işlenmiş de onların üzerlerine yıkılmış gibiydi. Aynı anda verdikleri bu tepkiye Buse farklı, Cem çok farklı bir şekilde bakmıştı.
"Aa.. Yokk! Kesinlikle-"
"Mümkün bile değil. Asla!"
Ortamdaki bu garip havayı bitirmek isteyen Sade, biraz daha kendine gelerek konuşmayı devraldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADE'M - HIRÇIN KADIN
Chick-LitBirisi gelir ve kurduğun düzen bozulur! Hayatın kuralı budur, O "biri" hep gelir ! 🔜 21.06.2020 Tüm hakları saklıdır ©️