⚜️ İki Nefes Arası Bir Mesafe ⚜️

496 45 40
                                    

Herkese merhaba kır çiçekleri

Görüşmeyeli nasılsınız? Dilerim keyifler dahil hayatınızdaki her şey çok güzeldir... <3

Değilseniz bile bence bu bölümün ardından keyifli hissedeceksiniz.

Keyifli okumalar ...

Sizlerden bol kepçeden yorumlar bekliyorum <3

Bölüm Şarkısı: Sezen AKSU - Aşktan Ne Haber?

" Bedenim susmasını bilir de ruhumun yankılarına söz geçiremem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Bedenim susmasını bilir de ruhumun yankılarına söz geçiremem ... "





Kesme tahtalarına çarpan bıçak sesleri, pişen yemeklerin tıkırtılarından çıkan seslerin önüne geçen yemek kokuları ve herkeste geçen saate inat bitmeyen bir enerji ile mutfak, tabiatına uygun bir şekilde sürüp gidiyordu.

"Çetin masa yirmi birin eti hazır, alabilirsin." Elinde tabağını bitirdiğini söyleyen Melike ile Sade başını uğraştığı tabağından kaldırdı. Hızla Çetin ve Melike'nin yanına giderek hazırlanmış olan tabağa dikkatle baktı. Görüntüsünü incelemenin ardından tabağa eğildi ve kokusunu içine çekti.

Her yaptığı yemekte şefinden bu şekilde onaylanmayı beklemek, Melike için başlarda zor bir durum ve garip iken, artık o da Sade'nin her deli haline alışmıştı. Şefi, tadım kaşığının yardımıyla sosu merak ettiği için kalan sostan tadımlık aldı. Sosun o tanıdık tadı dudaklarına değdiği anda sorgulayan gözlerini Melike'ye dikti.

"Sen bu sosu nerede öğrendin?"

"Nereden derken?"

"Çok basit, bu sosun reçetesini nereden buldun?" Tarifi kendisinde gizli olan ve sadece özel misafirlerine kullandığı sosa çok fazla benziyordu. Reçetesini çalmasına imkân vermediği için bu sosu nasıl bu kadar kendi sosuna benzer yapabildiği, Sade'nin ciddi anlamda merakını okşamıştı.

"Dolapta olan malzemeler ve otlar geçenlerde dikkatimi çekmişti. Birkaç gündür deniyorum bir şeyler ve sonunda ete yakıştığını düşündüğüm bir hale büründü. Bu sebeple bugün yapmak istedim." Günün yüzde doksanında ciddi bir yüz ifadesine bürünmesi, üstelik böyle bir kadının kendisinin şefi olarak sürekli izleyen gözlerle onu takip etmesi aklındakini korkarak sormasına neden oldu.

"Kötü mü olmuş yoksa?"

"Madem misafirin önüne koyacak kadar sosunun iyi olduğunu düşünüyorsun, neden bana şimdi kötü mü, diye soruyorsun?"

Melike cevap vermeden tabağını önüne geri çekti, bu kez kendinden biraz daha emin bir tavırla servise çıkartılması için Çetin'e uzattı. Çetin, Sade şefe bakıp tabağı servis etmesi için onun onayını alması ile ikilinin arasındaki gergin dolu elektrik hattından hızlıca ayrıldı.

SADE'M - HIRÇIN KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin