⚜️ Ateşin Kayıp Rengi ⚜️

457 44 60
                                    

Herkese merhaba;

Hayal dünyamdan kopup gelen çok uzun bir bölüm armağan ediyorum sizlere <3

Bol bol yıldız ve yorum ✨✨💌💌

Keyifli okumalar..

Bölüm Şarkısı: Gökhan TÜRKMEN - Aşk




Bölüm Şarkısı: Gökhan TÜRKMEN - Aşk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Bir koku geliyor burnuma, doluyor genzimden tüm yaralarıma. Ve sonra 'Sen' çekiyor canım ... "


İçinde acıyı taşıyan bir ağacın meyvesi ne olur? Peki simsiyaha boyalı bir yaprağa yazılanları okuyabilmek için kaç beyaz gerekir? Ya söylenmeyenler, tüm o kelimelerin güzel bir anlamı taşımasının önemi kalır mı sahibine geri verilmedikten sonra?

Şimdi Buse'nin elinde tuttuğu defter Arslan'a ait tüm her şeyi, Buse'ye onun yerine söylüyordu. Belki Arslan bile yazdıklarının bir yüreğe neler yapacağını bilmiyor iken, Buse onun hasta ruhunun ilacını bulmuştu. Böyle bir tedavi yöntemini vücuda nasıl enjekte edecekti?

Ani bir karar vermek istemiyordu, gerçekten Sade, Arslan için kıymetli mi bunu öğrenmek istiyordu. Bu sebeple defteri bulduğu şekilde yerine bıraktı. Verilen ilaçların ağır olduğunu ve bu yüzden kolay kolay uyanamayacağını bildiği halde sessizce odadan dışarı çıktı. Kapıyı kapatıp arkasını döndüğü sırada arkasında aniden beliren Cem'e çarpmak üzereydi.

"Off! Çok korkuttun beni!" elini kalbine koydu ve sakinleşmek için bir iki derin nefes aldı.

"Sakin ol, korkutmak istemezdim seni ama sen de hırsız gibi çıkıyordun odadan."

"Arslan ile zor bir an yaşadık az önce, uykuya daldı ilaçlarla. Sen Arslan'a bakmaya mı gelmiştin?"

"Aslında evet, merak ettim onu. Uyumuş madem, gel sana bir portakal suyu ısmarlayayım, ben de kahve ile eşlik ederim sana. Hem seninle konuşmak istediğim bir şey var." Buse'nin koluna girerek onunla birlikte kantine indiler. Yanlarından geçen diğer doktor arkadaşlarına selam verirken bazıları bu ikiliye hala kuşkuyla bakıyorlardı.

Çünkü Kenan tüm hastaneye, Buse ile Cem'in aslında evli olmadığını, yakın arkadaştan öteye gitmediklerini duyurmuştu. Üstelik Buse ile kendisinin bir bebekleri olacaklarını da gururla cümlelerine eklemişti. Cem'in yanında bu aralar sık sık gözüken Sade de işin içine girince, Kenan'ın söyledikleri epeyce doğrulanmıştı. Ancak hala bazıları bu ikili arasında gizli gizli bir şeyler olduğunu düşünüyordu, içten içe.

Buse için taze bir portakal suyu, kendisi için de orta şekerli bir Türk kahvesi alarak Buse'nin yanına geçti. "Al bakalım güzel anne hem senin hem yakışıklı oğlun için."

Anne olacağı bir kez daha aklına düşünce mutluluk hissi ile yeni baştan dolup taştı. "Teşekkür ederim."

"Seninki benim kokumu alır, birazdan damlar buraya." Kenan'ı sinirlendirmek hep Cem'in hoşuna gittiği için, çekinmeden söylediği şeyden sonra kahkaha attı.

SADE'M - HIRÇIN KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin