Merhaba....
Yemekler yenildi kahveler içildi çay faslı başladı.
Zeynel ile Abidin Urfa' dan alınan traktör parçalarını konuştu, abisine bilgi verdi Abdo
" On güne gelecekler işçiler de tamam abi görüştüm "dedi.Hasan ağa sulama konusunu sordu Zeynel'e
'oğlum emmingilin hakkını da veriyosunuz değil? Su,bider biçim ortak gelecek"
"Bav, yalan yok Raşit emmime veririm payını ama oğullarına vermem gundiler hep gaytarır işten hiç bakmazlar bile bizim o taraftaki tarlalarına gelsin alsınlar sularını" diye sinirlendi biraz.
"Olsun oğlum, Raşit'imi atma sen yinede gör hakkını.İşçileride aksatmayın ha günlüklerini hemen verin kimsenin hakkını istemem üstüme"
"Yahu baba çocukmuyuz biz hep aynı şeyleri den durun" diye lafa girdi Abidin," 10 yaşından beri tarlalara baktırmıyonmu öğrendik de valla artik.Toğrağa bakacağına hala gözün arkada "diye söylendi babasına şakadan, güldü güldürdü yüzü nicedir gülmeyen agasini da.
"Ula eşeğe bak hele kara küre gındır, toprağa ne bakacam zaten gidip yatacam tabi geriye bakarım" diye ensesine bir şaplak patlattı oğlunun " adam olmuşta babasına konuşur utanmadan.Hey gidi biz babamızın yanına oturacaktıkta böyle konuşacaktık kan getirirdi ağzımızdan, ha şu ananız çok yüz verdi size başa geldiniz "diye takıldı hanımına.
Nurin hanım ter ters baktı
" he ana vallah ana her suçta ana kötü zaten Nurin. İyiki olmadık o anan gibide baban gibide aman aman getsin gelmesin, zalimlikten kim mutlu olmuş vallah Fatiha zor veririk Allah rızası olmasa "diye yüz çevirdi. Güldü adamlar,uzun zaman sonra Zeynel inde keyfi geldi "ana kızma yok artık onlar gelemez geri "dedi.
Çocuklar uyumuştu birer köşede.Meryem ve Diyar fısır fısır konuşur oturdukları sedirde,
-abim ne almış,-bakmadım ya fırsat mı oldu,
-iki olan herşeyin biri benim ha,
-oldu he oldu sayende bişe kalmadı bende çal çal
- ne benmi, ne çalacam abim almış benim sayılır zaten
- abine söylersem görürsün kimin sayılır
- haaa Meryem hanım sen diyonki sana verilecek değil he he tamam canım istemem onları diye kıkır kıkır güldü Diyar
- kız senin ağzına basarım haa isotu döverim seni Diyar,adım kötü geline çıkar.
Baban var Zeynel ağam var kız duyacak biri öldürüm ha diye bacağına cimcik attı-Ayyy ayy öldürdün insafsız pensemi senin elin diye sesini çıkardı Diyar.
Nurin hanım duydu atışmalarını "kızlar hadi çaylara bakın azda Zeliha kızla oturun, çocuklarda uyumuşken dünkü gibi" diye güldü gelinine, utandı Meryem hızla çıktı salondan.-Ana sende bunu gelin diye aldın haa
diye söylene söylene gitti Diyar...
-Ana sormadım misafire kapımız açık ama bir ay kalacak dedin hayırdır napacak çocuk bir ay bizde anası babası nasıl bıraktı.
-Aman abi yazık kıza kaçmış dedi Abidin, şok oldu Zeynel
- ne ne kaçmış mı ne işi var baba bizde kaçan çocuğun.
-Oğlum ne kaçması çocuk dediysek küçük değil 20 21 yaşında gencecik kız diye cevapladı anası.
-Mehmet zor durumdaydı bende aldım geldim can dostuma yardım ettim çokta iyi oldu eve değişik bir hava geldi dünden beri canlandı sanki
diye kısaca anlattı babası olanları.
-Haa iyidir ozaman siz sıkıntı etmezseniz,kalsın yazık Mehmet amcayada ama kaçtığı derdi başımıza dert olmasin
dedi Zeynel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZELİHA (Tamamlandı)
Fiction généraleHerşey Zeliha'nın verdiği bir karar ile başladı.. Zeliha hem ağlar hem güler hem neşelidir hem kederli.. Zeliha umut olur Zeynel'e.. Gerçek hayattan kesitler ile kurgulanmış bir hikaye.. Genç bir kız Zeliha. Anne Evlat Kadın ...