41.Bölüm🍁🍁

4K 215 44
                                    

" De hele Abdo ne edecek abin şimdi?"
  
"Abi düşünme bunu iyileş bir,  o doktorun adresini aldım eğer yaşarsa getir dediydi götürecem seni taa İstanbul da hem Salih te gelecek biziylen, Salih ne ciğerli çıktı ha neye dedimse koştu bir ay hastanede.
   Diyarbakır'a da o götürdü bizi bilmiyon mu iyi arkadaşınmış"
Diyerek konuyu değişti Abidin, morali bozulsun istemiyordu canı kadar seviyordu abisini...
 
" iyi çocuktur ya Salih, kafasıda çalışıyor ha  gitti okudu yabanda bir başına bana da çok dediydi gel sende oku ikimiz bir destek plak biririmize diye ama nerde bende o kafa geldim ağa olmaya, şimdide aha bu zibilde yatıyom bakalım çıkınca ne olacak oğlum utanıyom artık sendende tuvalete bile sen geliyon ölsek bundan iyimiydi ne" dedi gülerek keyfi yerine gelmişti biraz ama kalbi hâlâ hüzün ve endişe doluydu...
 
  " Ağam, ben derde düşsem sende bana bakmaz miydin?  Niye öyle konuşuyon ben varken ele mi düşer,  vallah şu kadar zoruma gitmiyor hastaneye vardığımızda sen ölüydün o doktor naptıysa döşüne bir bastı bir bastı lan yoksa o mu kırdı kemiğini ( gülüyorlar)    soluğun geldi sen nefes aldın ya yetti o bana  keşke fazlasını yapsaydım " diye el kol hareketleri yaptı Abidin güldürdü adamı.

  " ulaaan çok güldürme içim batıyor sırtım ağrıyor Abdo, ah ah görecek günümüz varmış.
He ya bende yapardım aynısını hemde daha çoğunu ölürüm lan ben gözümü kırpmam.
Abidin sence doktorun dediği o şey düzelirmi ?"

  " eee Zeynel ağa iki saattir ne diyom ben sen hâlâ aynısını soruyon geçmezse geçririz abi,  bavo bulur ona da bakacak birini " dedi gülerek.
" eyy ulan eyy güldürme ha dalga etme tabi senin  derdin değil, o atı da verecem birine arpası kurusun onca yıl baktım ettiğine bak hadi üstünden attın nasıl depeledin bizi Zeliha'ya su vurmuş ben zaten attan düşmekten çok  üstüme bastığını hatırlıyom" dedi üzgün üzgün Zeynel ağa.

" Buke iyi  abi maşallahı var dışarda da iyi vallaha bak anam elini  bir şeye vurdurmuyo, dinliyo o da inanki feleğin çemberinden geçti bir kere inat etmiyor eskisi gibi değil bakıyor kendine ama sen böyle olunca ağlıyomuş çok Meryem öyle diyor. Hiç senin dediğin gibide dert etmiyomuş yürüyemezse falan diye yaşasın dünya benim demiş, sensin dertli" dedi.
" oğlum aynı şeymi bizde şükrediyok yaşadık elhamdülillah o da iyi bebekte iyimiş daha ne olsun,  ben Zeliha anne olsun diye na kadar dua ettim eğer onlara birşey olsaydı ne ederdim hemde sebebi ben, ama işte ya ilerisi korktuğum başıma gelirse ne olur Zeliha sabredermi  çok kafamı yiyior bu yardım et Allah'ım " dedi içli içli.
  " abi,  buke en başta sana sabretti kızma ama göndermek istedin kızı hor gördün yalanmı yanındaydı yokmuş gibi davrandın tamam acın tazeydi anamgil orda hata ettiydi ama bak iyiki gelmiş olacaklar varmış hepsine dayandı,  herşeye sabreder merak etme böyle yaparsan o da daha çok kendini suçlar şu tarladaki kız meslesine ben ettim bu sonu diyomuş,  yapma böyle ben gidiyom şimdi hadi çağır bişey istersen yarın bitiyor bu esaretin de gözün aydın " dedi ayakalandı.
" tamam tamam olan hayır olsun, sağol bıra Allah senden razı gelsin.
Yarın şu traşı da yap iyice hayvana benezdim postta yata yata ne bu oğlum ya bu da varmış deseler inanmazdım içim dışım ağıl gibi koktu"
dedi adam günlerdir gerçekten zor bir haldeydi ilk zamanlar pek anlamıyordu baygın gibiydi ama son günlerde iyileşmişti baya baya.

( bu deri olayı hayal ürünü değil gerçekten ağaçtan düşmüş ve kaburgaları kırılmış omuru hasar görmüş biri böyle yağlı deride kırk gün yatmış iyileşmiş tabiki denenmemeli şuan insan herşeye ulaşıyor eskiden bunlar)
 
Abidin abisini onaylayarak çıktı dışarı ve mutfakta ki Zeliha'ya seslendi.
" buke hele gel çardağa"

Zeliha birşey mi olduki diye hızla ayağa kalktı bir sancı girdi karnına ama umursamadı " Emo Roza'yada yedir " diyerek çıktı mutfaktan sekiden adımını attı vardı kaynının yanına az ötesine durdu.
" buyur abi birşey mi oldu" dedi heycanlıydı  sesi, her an kötü birşey olacak korkusuyla yaşıyordu günlerdir aklı çıkıyrodu Zeynel'e birşey olur diye..
 
" yok yok korkma buke kötü birşey yoktur,  senle konuşacam  otur hele" dedi genç adam.
Zeliha tedirginlikle oturdu sedire.

ZELİHA      (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin