1 "nasıl bu kadar güzel gülümseyebilir?"

8K 431 411
                                    

° C H A N G B İ N °

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

° C H A N G B İ N °


"Baba, aç değilim."

"Olmaz küçük domuzcuk kahvaltını yap zayıfladın bu aralar zaten eskisi gibi mıncıramıyorum seni"

Yine başlamıştık. Evet bu aralar bir iki kilo vermiştim doğru ama Baekhyun babamın abarttığı kadar değil.

Nedeni de toksik ilişkimden kaynaklı stres ve sıkıntılardan dolayı.

1 yıllık sevgilim Sejin.

İlk başlarda güzel giden ilişkimizi sürekli babalarım ile tanışmak istemesinden ve son zamanlarda kafasında kurmaya başladığı evlilik planlarından ötürü toksikleştirmiş ve beni kendinden bir hayli soğutmuştu.

Biz daha üniversite öğrencisiyiz ne evlenmesi?

Evet bu arada babalarım.

Benim iki tane dünyalar tatlısı babalarım var. Evlatlık olarak alınmadım öz be öz onların çocuklarıyım.

Erkeklerde hamile kalabiliyormuş. Tabi her erkek değil, bazıları bununla doğuyor bazıları ise tedevi ile sonradan hamile kalabiliyomuş.

Benim Baekhyun babamda doğuştan hamile kalacak durumdaymış fakat bundan haberi yokmuş. Chanyeol babamda maşallah nasıl koyduysa ilk birlikteliklerine beni yapmayı becermişler.  Tabi o zamanlarda daha sevgililermiş ve bunu öğrendiklerinde evlenmişler sonrası malum ben.

Tabi bu durum benim için küçüklükten beri sorun olmuştu. İlk okula başladığımda herkes annesiyle giderken ben Baekhyun babamla giderdim. Herkes ailesini tanıtırken benim iki tane babam olduğu öğrenilince hep dalga konusu olmuştum. İlk başlarda bu duruma çok üzülmüştüm ve sürekli ağlamıştım.

Hatta o kadar sorun olmuştu ki babalarımdan da uzaklaşıp büyükannemlerde kalmıştım bir ara. Sonrasında babalarımı özleyip geri dönmüştüm.

Onlara her okuldan bahsettiğimde sürekli okul değiştirmek zorunda kalıyordum. Benim için üzülüp okulumu değiştiriyorlardı ama hiçbir şey değişmiyordu. Orta okul ve lise döneminde üzüntü artık yerini sinire bırakmıştı. Dalga geçme işi dahada çoğaldı ve  homofobik çomarlar babalarıma laf söylemeye başladığında artık dayakla cevap veriyordum. Bu yüzden üniversitesiye kadar okul hayatım biraz(!) sorunlu geçmişti.

Üniversite seçimlerimi hukuk yönünden kullandım. Çünkü okul hayatım boyunca hep adaletsizliğe uğradığım için hakkımı savunmayı iyi öğrenmiştim. Bu yüzden müvekkillerimide iyi savunabileceğimi düşünüyorum. Şuan son sınıftayım ve üniversite hayatım öncelerine göre çok çok iyi devam ediyor.

Homofobik yok denilecek kadar az. Dolayısıyla benimle dalga geçmeleri için sebepte yok. Aksine babalarım olmasına özenenler bile var. Okulda eşcinsel sevgililer çokça var. Bir taneside kuzenim Jisung. Eczacılık okuyor ve bölümünden Minho diye bir çocukla bir hafta önce çıkmaya başladı. Sürekli dip dibeler. Babalarımdan beterler. Ben böyle bir ilişki istemiyorum.

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin