20 "şerefsiz deyince nasıl da anladı hyunjin olduğunu."

3K 292 115
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Felix yine çişinin gelmesiyle kıvranmaya başladı. Uykusunun bölünmesini istemiyor ama çişi ona hiç yardımcı olmuyordu.

Changbin Felix'in kıpırdanmasına uyanmış sarıp sarmaladığı adama baktı. "Felix iyi misin?"

Felix oflayarak gözlerini açıp yeni uyanmış uykulu gözlere baktı. "Changbin... Çişim geldi."

Changbin gelen cevapla gülüp sevdiği adamın minik burnunu öpmüştü. "Kıvranıp duracağına gitsene."

"İstemiyorum. Uyumak istiyorum. Hamilelikten dolayı sürekli çişim geliyor, ne yapacağım ben böyle ya. Chan hyung doğuma kadar daha da artacağını söyledi. Offff!"

Felix sızlanarak yataktan kalkıp tuvalete girdi. Çıktığında Changbin odada yoktu. "Lan ilk günden terk mi edildim. CHANGBİN!!!"

"Mutfaktayım!" Felix derin bir nefes alıp Mutfağa girdi. Changbin Felix'i görünce gülümseyip önüne döndü. "Çok tatlısın."

Felix üstüne baktı. "Tabi oğlum, benim adım Lee Felix." bir sandalye çekip oturdu. Masanın üstündeki sürahiden bardağa su doldurup içmeye başladı.

Dün geceki tekliften sonra hobbit evde kalmışlardı. Changbin her şeyi ayarlamış Felix'e civcivli pijamasını getirmişti. Gece beraber uyumuşlardı. Gece Changbin'in Binnie ile kısa bir sorunu olmuş ama hemen çözmüştü. 'Hamile ve ne olacağını bilmiyoruz zarar verebiliriz o yüzden şimdilik sakin kal' demişti Changbin. Binnie biraz zorlamış ama sonra köşesine çekilmişti.

Changbin kahvaltılık şeyleri hazırlamış Felix'in meyve suyunuda koymuştu. Beraber kahvaltılarını yapmış şuanda koltukta oturup Felix Changbin'e sırtını yaslamıştı. "Hep burada kalsak olur mu?"

Changbin küçüğünün masum isteğine gülüp "Sen nasıl istersen." demişti ama Felix aklına gelenle hemen doğrulup Changbin'e baktı. "Changbin gitmeliyiz. Jeongin beni merak etmiştir. Bana ihtiyacı vardır. Offff telefonları da kapattık. Nasıl onu unuturum ben ya?"

"Felix sakin ol. Jeongin'in neden sana ihtiyacı olsun? Bir şey olmamıştır merak etme. Chan hyunga haber verdik demiştir onlara."

"Changbin anlamıyorsun. Jeongin çok mutsuz bana ihtiyacı var."

"İyi de neden?"

"Çünkü senin o şerefsiz arkadaşı-" Felix susmuş önüne dönmüştü. Ona söylemeyi düşünmüyordu ama ağzından kaçırmıştı. "Felix bana bak."

Felix kafasını yavaşça kaldırıp Changbin'in gözlerine baktı. "Hm?"

"Hangi şerefsiz arkadaşım yüzünden üzgün Jeongin? Hyunjin mi?"

Şerefsiz deyince nasılda anladı Hyunjin olduğunu.

"Evet..."

Changbin 'anladım' dercesine kafasını salladı. "Hoşlanıyor mu?"

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin