13 "özür dilerim."

3.3K 316 308
                                    

   

   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

"Lucas?"

Felix gördüğü kişinin doğru kişi olmamasını istiyordu. O kadar yıl sonra nasıl gelebilirdi?

"Evet bebeğim, benim." Lucas Felix'e yaklaşmaya başladığında Felix geri gitmek istiyordu ama resmen yere çivilenmişti. Kıpırdayamıyordu. Lucas aradaki mesafeyi kapatıp Felix'e sarıldı.

"Seni çok özledim Felix."

Felix kendine geldiğinde kendisine sarılan adamı var gücüyle itmiş kendinden uzaklaştırmıştı.

"Ne işin var burada?"

"Bebeğim dedim ya seni çok özledim. Aslında daha erken gelecektim ama olmadı."

Lucas karşısında kendisine şaşkın gözlerle bakan eski sevgilisine yaklaşmaya başladığında Felix elini uzatıp durmasını sağlamıştı. Aralarında biraz mesafa bıraktı.

"Lucas, sen benden ayrıldın."

"Evet yaptım. Hata yaptım Felix lütfen beni affet. Ben seni çok özledim. Sana ulaşamayınca ailenle konuştum. Olanları duydum ve hemen gelmeye çalıştım ama olmadı. Şimdi gelebildim. Chris'de kaldığını öğrendim. Eve gittim ama kimse yoktu. Bende ailenden okulu öğrenip buraya geldim. Seni diğerleriyle otururken görünce Minho var diye yanına gelmedim. Seni çağırttım. Bak ben buradayım. Senin için geldim. Seni özlediğim için. Ailenden de ayrıymışsın. Seni buraya bağlayan bir şey yok. Seni Avustralya'ya geri götürmeye geldim. Yeni bir hayat kuralım beraber."

Felix duyduklarına inanmak istemiyordu. Lucas onu terketmişti. Sırf mesafe var diye. Şimdi karşısına çıkmış özlediğini, onu geri götüreceği söylüyordu. Onu buraya bağlayan bir şey olmadığını... Felix karnına dokunduğunda Lucas'ın bakışları oraya indi.

"Ne oldu? Hasta mısın?"

"Hayır. Ben hamileyim."

"Ne?"

Lucas şaşırmıştı haklı olarak. Felix çünkü kendisine dokunulmasından asla hoşlanmazdı. Lucas onu zar zor öperken burada biriyle birlikte olmuş ve hamile miydi? Hamilelik? Nasıl olur? Felix erkek.

"Felix sen erkeksin ama."

"Evet. Benim gibi hamile kalabilen nadir erkeklerde var."

"Felix sen benim sana dokunmama izin vermezken birinden çocuk mu yaptın?"

Felix güldü. "Seninle birlikteyken çocuktum. Masumdum. Ama sen o masumluğumdan bile faydalanacak kadar şerefsiz bir insandın."

Felix onun hala buraya hangi yüzle geldiğini düşünürken karşısındakinin yüzsüzlüğü Felix'i sinirlendirme başlamıştı.

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin