° F E L İ X °
Chan hyungun benim için ayırdığı odaya gidip üstümü değişmiş ve boynumdaki izleri kapatmıştım. Dün geceye dair hiç birşey hatırlamıyorum. Ne zaman bu kadar yakınlaştığımızı anlayamıyordum. Alkol gerçekten de tüm kötülüklerin anasıymış.
Salonda otururken kapı açıldı ve Chan hyung elinde market poşetleriyle mutfağa girip ardındanda yanıma geldi ve oturdu.
"Hyung ben sana yük oluyorum değil mi? Geldim evinde düzenini bozdum özür dilerim." kafamı eğerek söylemiştim. Ondan başka gidecek bir yerim veya kartımda ev tutacak sonrasında kirayı ödeyebilecek para yoktu.
"Saçmalama Lix sen bana asla yük değilsin. Sen benim küçük kardeşimsin tabiki bende kalacaksın. Hem pek bir düzenim yoktu zaten seninle düzene sokarız herşeyi sen sıkılma bu konuda."
"Teşekkür ederim hyung, seni gerçekten çok seviyorum." Yanına oturup ona sarıldım. O saçlarımla oynarken gerçekten de huzurluydum. Annem veya babamdan hiç alamadığım huzurdu bu.
"Bugün derse gidecek misin?" gelen soruyla ondan ayrılıp kafamı 'hayır' anlamında sağa sola salladım.
"Tamam bugün evde kal ama yarın gideceksin tamam mı?" yine konuşmayıp kafamı aşağı yukarı salladım.
"Şimdi bana daha detaylı anlat bakalım kim bu Changbin? Hetero demiştin nasıl seninle birlikte oldu?"
Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım. "Changbin... Minho hyungun sevgilisi Jisung var. Bahsetmiştir sana." dediğimde kafasını 'evet' anlamında salladı.
"İşte o Jisung'un kuzeni Changbin. Onunla bir haftadır Minho ve Jisung sayesinde karşılaşıyorduk ama hiç konuşmamıştık. Belki biraz ucundan onu beğenmiş olabilirim ama asla bunu belli etmedim hyung. Çünkü heteroydu ve kız arkadaşı vardı. Bara gittiğimde o da oradaydı konuştuk baya kız arkadaşıyla kavga falan ettiğini anlatmıştı. Demiştim sana zaten en son hatırladığım bana çok güzelsin demesi, sonrası yok."
"Hmm kız arkadaşıyla kavga etmişler. Peki nedenini anlattı mı?"
"Kızın beni kıskandığını söyledi ve sürekli babalarıyla tanışmak istemesini ama kendisinin bunu istemediğini söyledi. Bundan kavga büyümüş."
"Bir dakika aklımda bir sürü soru var şimdi sıra sıra soracağım. Birincisi kız seni neden kıskanmış?"
"Ben güzelmişim, ona çok bakıyormuşum falan. Changbin benimle tanıştıktan sonra kıza soğuk davranıyormuş. Kız öyle söylemiş ama soğuk davranmasının asıl nedeni babalarıyla sürekli tanışmak istemesiymiş. Changbin de bunu zaten ona söylemiş Felix'le alakası yok falan diye."
Chan hyung yere bakıp biraz düşünür gibi oldu sonra tekrar bana baktı. "Pekala. İkincisi Changbin'in babaları mı var? Yani eşcinsel ailenin çocuğu mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |