15 "hayatımın en zor kararıydı."

3.5K 316 133
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

"Oğlum ne diyorsun?" Chanyeol, eşinin yanından kalkıp oğluna yaklaştı. Baekhyun hala elindeki ultrason fotoğrafına bakıyordu.

"Ben bir erkekle birlikte oldum, yanlışlıkla. Jisung'un sevgilisinin kuzeni oluyor kendisi. Aynı arkadaş ortamındaydık. Eve gelmediğim o gece Sejin'le kavga etmiştim, o da ailesiyle etmiş, biraz içmiştik sonrası malum."

Changbin, babalarına her şeyi anlattı. Felix'i beğendiğini, ondan hoşlandığını ama kendine yediremediğini, bebekleri reddettiğini, Sejin'in söylediği yalanlarını ve Felix'e yaptığını...

"O kız nerede şuan?" Chanyeol ve eşi de polisdi. Kızın parası olduğu için bu işten kolay kurtulacağını bildiğinden davayı alacaklardı. Oğluna bunu yapana hakkettiği cezayı vereceklerdi.

"Karakolda şuan herhalde."

"Oradan parayla rahat çıkar. Sen yarın Felix'i de al, darp raporunu falan halledin. O adamların ifadelerini ben alırım. O kızın bu işden kolay kurtulmasına izin veremem."  Chanyeol bacağını sallarken konuştuğunda Baekhyun eşinin yanına oturup beline sarıldı. Changbin'e kırgındı, hem ona söylediği sözlerden hemde Felix'e yaptıklarından.

"Changbin, yapman gereken bir şey yok mu?" Chanyeol gözleriyle eşini gösterdiğinde Changbin utanarak Baek babasına baktı. "Şey, baba." Baek omuz silkip eşine daha sıkı sarıldı.

"Changbin bak, babanla benim içinde zordu. Sana böyle istemediğin bir hayat verdiğimiz için üzgünüm ama biz seni istemiştik ve sevmiştik ki hâlâ aynı şekilde seviyoruz. Senin gibi reddedip aldırmayı hiç düşünmedik. Daha doğrusu ben tehlikeyi öğrenince bir anlık korkuyla düşündüm senden vazgeçmeyi ama Baek baban ne olursa olsun seni istedi. Ona bu şekilde sözler söylemen çok yanlış. Ne yaşadığımızı hiç bilmiyorsun. "

"Baba ne oldu? Ne tehlikesi?" Diye sordu bilmediği bu tehlike konusunu merak ederek.

Chanyeol, eşine baktığında Baekhyun dolan gözleriyle ayağa kalkıp odasına gitmişti. Yaşadıklarını tekrardan dinlemek istemiyordu.

"Otur." Changbin, babasının yanına oturduğunda ne olduğunu bir an önce öğrenmek istiyordu.

"Bak Changbin, biz seni öğrendiğimizde senin gibi düşündük. Etraf ne der? İlişkimiz bile çevreye zor gelirken bir de babanın hamile olması inan ki çok zordu. Zor şeyler yaşadı, yaşadık ama yine de hiç seni aldırmayı düşünmedik. Ben insanlara cevabını verdikçe susuyorlardı ama babanın üstünde etkilerini bırakıyorlardı."

O günler aklına geldikçe iç çekti Chanyeol. "Sonra senin doğumunun tehlikeli olabileceğini öğrendik. Normal bir kadının bile doğumu bazen zor olabiliyorken bir erkeğin ki çok riskliydi. Ben babanı kaybetme korkusuyla senden vazgeçmeyi düşündüm. Baban buna karşı çıktı. Öyle ki benimle senden vazgeçmeyi düşündüm diye bir hafta kadar konuşmadı. Yüzüme bile bakmadı. Sürekli karnındaki senle konuştu. Sana çok bağlanmıştı. Bende onu kaybetme korkusuyla doğuma kadar bekledim. Changbin, nasıl beklediğimi inan ki anlayamazsın."

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin