~~
1 hafta sonra...
"Hazır mısın artık Felix?"
Felix iki saattir makyaj yapacağım diyerek odadan çıkmayınca Chan sıkıntıdan patlamış, odasına girmişti.
"Hazırım, hazırım son bir parfüm ve bitti." diyerek parfümü üstüne boşaltıp abisine baktığında çığlık atıp Chan'ın yanına koştu.
"Hyung! Oha bu ne? İçine bir şey giymemişsin "
Chan yandan sırıtışını yüzüne yerleştirip küçüğüne baktı. "Artık etkilemem gereken birileri var..."
"Anladım ben o birilerini. Bundan da etkilenmezse bende Felix değilim."
Chan gülmüş dışarı çıkmıştı. Felix'de peşinden çıkıp parti yapacakları alana gitmek üzere arabaya binmişlerdi.
Dün Changbin ve diğerleri mezun olmuş bugünde parti düzenlenmişti. Felix'in isteği üzerine sekizi dışında kimseyi kabul etmemişlerdi.
Parti alanına geldiklerinde sahil kenarında açık havada küçük kafe gibi bir yerin kapısındaydılar. Dışarısı Changbin ve Seungmin tarafından süslenmişti ve Felix tüm bunlara aşık aşık bakıyordu.
Changbin sevgilisinin arkasından sarılıp boynunu öpmüş, Felix her zamanki gibi huylanıp gülerek omuzlarıyla boynunu kapatmaya çalışmıştı. "Seni çok özledim."
"Sabah beraberdik?"
"Yetmiyor?"
Felix gülerek arkasını dönmüştü. Artık yüz yüzeydiler. "Ne yapsak ki?"
"Bir an önce evlensek? Aynı eve çıksak? Artık sana doya doya sahip olsam? Güzel olmaz mı?"
Felix ellerinini Changbin'in boynuna çıkarıp dudaklarına uzun bir öpücük bırakarak geri çekildi. "Evlenelim o zaman."
"Yarın?"
"Olmaz, bugün yorulacağız yarın bir de onunla uğraşmayalım."
Changbin sızlandı. Bir an önce Felix'le aynı evde yaşamak istiyordu. "Chanyeol babam ev bulmuş. Eşyayı falanda dedemler ve babaannemler halledecek. Arabayı Baekhyun babam mezuniyet hediyesi olarak almış yarın elimde olacak. Her şey hazır yani hemen evlenelim."
"Ama ailene çok masraf oluyor."
"Hayatım düşünme sen bunu. Hediye veriyorlar, mezuniyet hediyesi."
Felix'in yaramaz modu açıldı. Hamilelik, hormonlarını çok fena değiştiriyordu.
Ağlarken bir anda gülmeye başlayabiliyordu. En ufak şeye duygulanıyordu. Mesela Changbin çikolata paketini çöpe attı diye oturup ağlamıştı. Çöp için!
Ama en çokta alt bölgesine yeniliyordu. Changbin'in en ufak bir hareketi onu çok fazla etkileyip Changbin'i istemesine neden oluyordu. Şuanda o anlardan biriydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |