8 "ben babamlar gibi olmak istemiyorum."

3.3K 320 220
                                    

° F E L İ X °

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

° F E L İ X °

"Bebeklerimiz mi?"

Gözlerimi sonuna kadar açarak sormuştum. Benim gibi herkes ikinci şoka girmişti. Seungmin geldiğinden beri ağzını hiç açmamıştı ve benden sonra ilk konuşan o olmuştu.

"Kaç taneler hyung?" Chan hyung Seungmin'e bakıp tekrar monitöre döndü.

"İkizler."

Gelen cevapla ne diyeceğimi bilememiştim. Ben daha hamile olduğumu sindiremeden iki tane olmaları?...

"Hyung neredeler?" Minho hyung monitöre yaklaşıp sordu. Chan hyung eliyle iki noktayı gösterip "Burada ki iki noktadalar. Daha 6 haftalıklar, çok küçükler o yüzden."

Birkaç yere basıp ultrason fotoğrafını çıkartmış ve bana vermişti. O iki üç parça peçete koparıp karnımı silerken bende elimde ki ultrason fotoğrafına bakıyordum. Şimdi ben baba mı oluyorum?

~🐥~

Saçlarımın okşanması ile uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda karşımda Jeongin'i görüp geri kapatmıştım.

Dün serum bitince eve gelmiştik. Chan hyung gelene kadar hepsi yanımda kalmışlar gelince de evlerine dönmüşlerdi. Sabah olur olmaz Jeongin yine gelmiş olmalı ki şimdi saçlarımla oynuyor.

"Uyan artık konuşmamız lazım."

"Ne konuşacağız? Chan hyung konusu ise olmaz. Hyunjin ise hiç olmaz şuan sadece uyumak istiyorum." Yorganı üstümden çekip gözlerimi parmaklarıyla açtı.

"Felix herkesi kandırabilirsin ama beni asla."

HAKLI LAN!

SIÇTIM!!

"Niye kandıracağım seni canım ahahaha" Zoraki gülmemle yatakta oturur pozisyona geçtim.

"Acaba?" tek kaşını kaldırarak sordu. Yalandan karnımı tutup "Ah midem bulandı gitmem lazım." dediğimde yemedi. "Otur şuraya açıkla."

"Neyi?" gözlerime bakıp 'Sen ciddi misin?' bakışı attıktan sonra ofladı. "Karnındaki minik yeğenlerimin babasını, nasıl olduğunu, ne zaman olduğunu? Detaylı lütfen."

"Jeongin hatırla-"

"Felix! Neden benden saklıyorsun? Chan hyung biliyor ama ben... Bana güvenmiyor musun?" İlk başta bana kızarak konuşurken sona doğru sesi yumuşamıştı.

"Güveniyorum."

"O zaman neden Felix?"

"Utanıyorum sadece. Tanıyorsun çünkü bebeklerin babasını."

"Tanıyor muyum?"

Kafamı 'evet' anlamında salladığımda derin bir nefes alıp sordu "Kim?"

Gözlerimi kaçırdım. "Changbin."

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin