° F E L İ X °
Karnımı açtığımda Chan hyung az önce temizlediğim karnıma tekrardan o soğuk jelden döktü ve cihazı karnımda gezdirmeye başladı.
Gülümseyerek ekrana bakıyordu. Birkaç düğmeye basarak odaya küçük kalp atışlarının dolmasını sağladı. İlk duyduğum andaki gibi tekrardan Changbin'in gözlerine bakmıştım. Bana az önce sildiğim gözlerini tekrardan doldurarak bakıyordu. Çok sulugöz oldu bu da ya, salak şey beni de ağlatacak...
"Chanyeol duyuyor musun? Changbin'in kalp atışları gibi..."
Baekhyun babam yine duygusallaşıp eşine sarıldı. Jisung'a baktığımda Minho hyunga boncuk boncuk olmuş gözleriyle bakıyordu.
Seungmin... O hala Chan hyunga bakıyor.
Jeongin bebeğim ekrana yaklaşıp bebeklere daha dikkatli bakmaya çalışıyordu.
Hyunjin... O bok yesin.
Elimi sıcak bir el tuttuğunda alışık olduğum elin sahibine baktım. Changbin yanıma gelip alnımdan öpmüştü.
"Eveet sırada bebeklerin hediyesi var."
Chan hyung kalp seslerini kapatıp cihazı biraz daha bastırarak ekrana bakmaya başladı.
"Babalarının en güzel günlerinde biraz sabırsız davranıp kendilerini belli etmek istemişler. Bu fikir prensimizin mi yoksa prensesimizin mi başının altından çıktı bilmiyorum."
Chan hyung bana bakarak gülümsediğinde gözlerim dolmaya başlamıştı. "Cinsiyetleri mi belli oldu?"
Changbin'e baktığımda bir anda dudaklarıma yapıştı ayı. Uzunca öpüp geri çekildi.
"Evet, bir prens ve bir pensesimiz olacak."
Chan hyung tekrar söylediğinde kendimi çok değişik hissetmiştim. Şimdi benim hem kızım hem oğlum olacaktı. Bu çok güzel bir şeydi. Hep bir kızım ve bir oğlum olsun isterdim ama ikiz olarak hiç düşünmemiştim.
"Minho bende istiyorum..."
Jisung sevgilisine sızlanmaya başladığında Minho hyung onu saçlarından öpmüş kulağına bir şeyler söylemişti. Ne bu bunlar sürekli kulaktan kulağa konuşuyorlar?
~ 🐥🐖 ~
"Oğlum, kızım... Şuanda sizin cinsiyetlerinizi bilerek sizinle konuşmak çok güzel bir his..."
Yeni evimde, yeni yatağıma yatmış bebeklerimle konuşuyordum. Hastaneden çıkmış ve evimize gelmiştik.
Tam da tahmin ettiğim gibi Baekhyun babamla zevklerimiz kesinlikle aynıydı. Evi tam istediğim gibi mavi ve beyaz ağırlıklı düzenlemişti. Sade ve ferahtı. Bebekler olduğu içinde sivri tek bir yer yoktu. Tüm şeyler yuvarlaktı. Sadece bebek odasına dokunmamış orayı bize bırakmıştı. Yarın gidip orası için eşyalar bakıp düzenleyecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |