9 "felix'i bu şekilde daha çok üzüyorsun."

3.3K 318 223
                                    

° F E L İ X °

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

° F E L İ X °

"Changbin mi?" Seungmin ellerimi bırakıp ayağa kalkarak sordu. Kızdı mı bana? Ama neden? "Sen şimdi Changbin'den mi hamilesin?"

"Evet"

"OHAA!!" Jisung sevgilisinin elini bırakıp koşup bana sarıldı. "Ben şimdi öz amca mı oluyorum?" Benim derdim ne, bunun derdi ne?

Benden ayrılıp duyduğu isimden sonra  hiç ağzını açmamış olan sevgilisinin kucağına atlayıp bacaklarını beline sardı.

"Duydun mu Minho? Biz öz amca oluyoruz. Sadece ikimiz!" Jisung'un heyecanla ve gülerek söylediği şeyi Minho hyung hissiz bir şekilde dinledi. Jisung'u kucağından indirip yanıma oturdu.

Sakindi. Fazla sakin. Ne bu? Fırtına öncesi sessizlik mi?

"Felix, bana herşeyi anlat. Ne oldu? Nasıl oldu? Kimler biliyor? Az önce neden ağladın?"

Saçlarımla oynamaya başladığında kafamı aşağı eğip anlatmaya başladım.

"Ailemle tartıştığımda o barda siz yanımızdan gittiğinizde konuşmaya başladık. O bana sevgilisiyle tartıştığını anlattı bende ailemi. Uyandığımda da beraber oteldeydik."

Kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Hepsi beni şokla dinliyorlardı. Tabi şaşıracaklar sonuçta hetero diye bildikleri arkadaşları benden çocuk yapmıştı. Gözlerimi ellerime indirdim ve devam ettim.

"Ben hiçbir şey hatırlamıyorum ama o hatırlıyor. Bana bir şey hissetmediğini sadece sarhoşken yapılan bir hata olduğunu söyleyip gitti. Chan hyung beni otelden aldığında boynumdaki o gecenin izlerini gördü ve anlatmak zorunda kaldım."

"Chan hyung biliyordu ve bana söylemedi?"

"Evet hyung, ben istemedim o yüzden söylemedi."

"Devam et."

"Biz hani konsere gitmiştik ya siz bizden ayrıydınız. Ben Hyunjin'e Seungmin'le gelmesini söylemiştim ama Seungmin'in işi olduğu için o da Changbin'i çağırmıştı. Hyunjin ve Jeongin bizden ayrıldığında tartıştık. Benim ondan etkilenip hoşlanmamdan falan söz etti. Ondan sonra da daha hiç konuşmadık. Biliyorsunuz zaten o geldiğinde ben giderdim hep."

"Eee bize neden Changbin'den olduğunu söylemedin?" Hyunjin'de varlığını belli ettiğinde ona baktım.

"Aslında hiç söylemeyi düşünmüyordum. Jeongin yalan söylediğimi fark edince ona anlattım tabii. O da biliyor. Sadece Chan hyung ve Jeongin biliyordu."

"Neden söylemek istemedin? Arkadaşımız olduğu için mi?" Seungmin'e bakıp kafamı sağa sola salladım.

"Hayır ondan değil. Minho hyung duyunca gidip onu döver diye. Korktum."

"Sen neden onu düşünüyorsun ki? Dövsem ne olur?" Minho hyung soran gözlerle bana bakarken yutkundum.

"Hyung..." kafamı eğdim. Ne diyeceğim ki?

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin