5 "önemli olan boyu değil, işlevi."

4.1K 324 229
                                    

° C H A N G B İ N °

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

° C H A N G B İ N °

Babalarımla yaptığım kahvaltıdan sonra okula gitmiştim. Minhoyla karşılaşmıştık. Yanında Felix yoktu. Sejin, Felix'i sorduğunda Chan denilen adamın evine taşındığını bugün gelmeyeceğini öğrenmiştim.

Bütün gün Sejin'in peşimde dolaşıp benden özür dilemesi yüzünden onunla barışmıştım. Belki birazda Felix yüzünden olabilir. Ona hetero biri olduğumu göstermeliyim ki benden ve dün geceden etkilenmesin.

-Peki ya senin etkilenmene ne demeli?

İç sesim yine saçmalamaya başlamıştı.

Derslerim bittikten sonra Sejinle uğraşmak istemediğimden direkt eve gitmiştim.

~ 🐖~

Sabaha kadar uyuyamamıştım. O yüzden de erken kalkıp okula gitmiştim. Sejin'i görmüştüm. Sejinle karşılaştığımda geri dönmek istemem çok mu saçma?

Seungmin ve Hyunjin ikiliside geldiğinde biraz yürümeye karar verdik. Az ilerde Minhoları gülerken gördüğümüzde yanlarına gitmiştik. Tanımadığım biri daha vardı ama daha çok dikkatimi çeken Felixdi. Felixle Göz göze gelmiştik. Boynuna baktığımda izlerim yoktu tekrar gözlerine bakmıştım.

Sejin arkamdan sarıldığında yanıma çekip kolumu omuzuna attım. Felix gözlerini benden çekip diğerlerine döndü. Bu iyi bir şeydi değil mi?

"Bu kim?" Geldiğimden beri nedensiz bir şekilde merak ettiğim çocuğu gösterek sormuştu Hyunjin.

Felix kolunu çocuğun omuzuna atıp "Oğluşum" demişti Jisung da onu kendine çekip "Hayır sen bizim oğluşumuzsun senin Oğluşun olmasına daha çok var sen daha bebişsin" demişti.

Rahatsız olmuştum.

-Neden? :)

Sanane amına koyayım.

İç sesimle kavgamı bırakıp oradan ayrılmıştım. Gerçekten neden rahatsız olmuştum?

Derse girdiğimde aklımı hiç derse verememiştim. Bittiğinde de diğer dersi beklemeden eve gitmiştim.

Yatağa uzanıp düşünmeye başladım. Bana ne oluyor böyle? Neden Felix'e sinirlendim? Neden izlerimi kapatması zoruma gitti? Sadece benim izlerimi değil yüzüne düşmüş tüm yıldızlarını da kapatmıştı. Geçen akşama kadar çilleri olduğunu bile bilmiyordum. Peki bunları ben niye düşünüyorum?

Düşünmeyi sürekli ertelediğim o gece geldi yine aklıma. Felix'in hatırlamadığı ama benim unutamadığım o gece. Ben niye bunu unutamıyorum? Niye sürekli bu aklıma geliyor? Niye bundan zevk aldım? Sonuçta o bir erkek ve ben eşcinsel değilim. Ondan etkilenmem çok saçma. Ondan zevk almam çok saçma.

-Sikerim saçmanı senin. Kabul et işte baya baya zevk aldın. Bile isteye yaptın. Sejinden daha çok zevk verdiğini inkar edemezsin.

Ama çok saçma o erkek!

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin