6 "bundan sonra mümkünse yan yana bile gelmeyelim."

3.6K 328 140
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Zil çaldığında Felix heyecanla aşağı inmişti. Kapıyı açıp arkadaşını içeri almış ve ona sarılmıştı. "Ooff ben çok heyecanlıyım." Jeongin gerçekten Hyunjin'den hoşlanmış olmalıydı.

"Neye heyecanlısın bu kadar bakalım?" mutfaktan çıkan Chan giyinip süslenmiş ikiliye soran gözlerle baktı. Jeongin kollarını açıp Chan'ın üstüne atladığında Chan onu düşmesin diye bacaklarından tutmuştu. Jeongin biraz sarılıp aşağı indiğinde heyecanlı bir şekilde anlatmaya başladı.

"Hyung dün biriyle tanıştım." Chan kaşlarını kaldırıp küçüğüne baktı. "Kim bu kara talihli?" Jeongin büyüğünün söylediğine kızmış gibi yapıp kaşlarını çattı. Sonra hemen eski haline dönüp anlatmaya devam etti.

"Hyung adı Hwang Hyunjin. 22 yaşında hukuk öğrencisi. Arkadaşı Seungminle aynı evde kalıyorlar. Jisung'un arkadaşı. İlk görüşte aşık oldum inanabiliyor musun?" Hızlı hızlı anlattığı için nefessiz kalmış derin bir nefes almıştı.

"Dün gördüm onu çok tatlıydı şerefsiz. Bugün de Felix'in yardımı ile plan yapıp onu konsere davet ettim daha doğrusu Felix etti. Şimdi plan şöyle Minho Hyung ve Jisung'da gelecek. Onlar çift olduğu için bizden ayrı olacaklar çok büyük ihtimalle. Ben ve Felix gideceğiz. Hyunjin'e Seungmin ile gelebileceğini söyledik. Felix bir şekilde arkadaş olma ayağına Seungmin'i bizden uzaklaştıracak ve biz kalacağız baş başa. Artık oradan sonrasında ben tam gaz yürürüm bu çocuğa. Yavrumda dayanamaz benim cazibeme atlar kollarıma. Nasıl?"

Chan küçüğünün saçlarını karıştırıp güldü." Umarım tutar planın."

"Tutacak hyung eminim." onlar gülüşürken Felix telefonuna gelen bildirime baktı.

Hyunjin × Felix

Hwang Hyunjin
Selam

Evin konumunu atar mısın alalım seni oradan da Jeongini alırız.

Felix
Selam

Jeongin benim yanımda zaten

📍Konum

Hwang Hyunjin
Oki🙃

Yakınlardayız 5 dakikaya geliyoruz.

Birde şey

Felix
Ne oldu?

Hwang Hyunjin
Ben Seungmin'e dedim ama onun bir işi varmış gelemeyecekmiş.

Bende Changbin'den rica ettim şuan o var yanımda.

Sorun olmaz değil mi?

Felix
Of ben onunla mı baş başa kalıcam şimdi|

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin