24 "pamuk şeker ve erik"

3.1K 276 170
                                    

~~   1 ay sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~
  
1 ay sonra... (Hızlı zaman atlamışım kb)

Felix yeni uyanmış mutfağa su içmeye gidecekti. Karnı biraz daha büyümüş ve sürekli eli karnına gidiyordu. Şuanda 4 aylıklardı ve Felix onlara daha çok bağlamıştı. Sürekli baş başa kaldıklarında onlarla konuşurdu. Doğumun riskinden de haberdardı. Bebeklerini ve Changbin'i bırakmak istemiyordu. Doğumun iyi geçeceğine ve dördü beraber olacaklarına kendini inandırmıştı.

Mutfağa gidip biraz su içmiş daha sonra çalan kapıyı açmaya gitmişti.

"Günaydın Felix, Chan nerede?"

Seungmin Felix'e kısaca sarılıp çekildi. Evet, Chan ve Seungmin mezuniyet gecesi ne olduğunu hiç anlatmadılar ama bir şeyler olduğu belliydi. O günden sonra Felix eve geldiğinde ikisini sarılmış uyurken görmüştü. Sevgili değillerdi ama sevgili gibileri.

"1 aydır flörtsünüz artık sevgili aşamasına geçmeyi düşünmüyor musunuz?"

Felix bile bıkmıştı bu durumdan. Seungmin'de iç çekip kendini koltuğa attı. "Onu abine söyle. Hala bir teklif almadım ama öpüp duruyor. Sevgili gibiyiz ama değiliz. Bende sıkıldım bu durumdan"

"Sende öptürme. İzin verme bak bakalım nasıl kafasına dank ediyor. Benim abim biraz salaktır o sizi sevgili sanıyordur teklifi beklediğini bilmiyordur. Sen öptürme o anlar."

Seungmin gülüp, yanına oturmuş olan Felix'in karnını sevmeye başladı. "Çok çabuk büyüyorlar."

Felix kafasını sallayıp o da karnına dokunmuştu. Chan odasından gözlerini ovalayarak çıktığında Seungmin hemen dikleşip ona bakmaya başladı.

"Felix neredesin?" Chan hâlâ ikiliyi fark etmemiş salona girip oturmuştu. "Felix!"

"Buradayım hyung, aç gözünü."

Chan gözünü açıp kendisine bakan iki genci gördüğünde hemen ayağa kalktı. "Seungmin hoşgeldin. Ben bir duşa gideyim."

Seungmin tamamen Chan'ın çıplak üstüne bakıyordu. Chan uyurken üstsüz uyurdu.

Chan hızlı bir şekilde gidip duşa girmişti. Seungmin kafasını geriye attığında Felix eliyle arkadaşının alnına dokundu. "Ateşin çıktı herhalde."

"Her geldiğimde onu çıplak görüyorum ve bu benim bedenim için hiç iyi değil."

Felix gülerken telefonu çalmıştı. Uzanıp sehpanın üstünden almış arayana bakmıştı.

"Efendim Baek baba?"

"Felix neredesin oğlum, çıkmadınız mı hâlâ?"

"Nereye çıkmadık mı baba?"

"Felix şaka yapıyorum de lütfen. Seungmin'i yolladım ya seni alsın gelsin diye."

"Seungmin geldi ama neden ki?"

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin