~~
1 ay sonra...
Chan odasına giderken tanıdık bir yüz görmüştü. Dikkatli bakınca o yüzün Changbin'in sevgilisi olduğunu anlamıştı. Bir doktorla konuşuyordu. Yanlış olduğunu bildiği halde kendini dinlemekten alıkoyamadı ve gizlenerek konuşulanları dinlemeye başladı.
"Lütfen bakın sevgilim artık bebeği görmek istediğini söyledi. Ama ben bildiğiniz gibi hamile değilim. Geçen ay bana yardımcı olmuştunuz. Hamilelik sonucunu değiştirmiştiniz. Şimdi de sahte bir ultrason fotoğrafı verseniz yeter."
Chan duyduklarına inanamadı. Ne yani şimdi o kadın Changbin'e yalan mı söyledi? iyi de neden?
"Bakın mesleğimle oynuyorsunuz. Bu yaptığım öğrenilirse biterim."
"İstediğiniz kadar para veririm lütfen."
"Sevgiliniz ilerde illa ki öğrenecek hamile olmadığınızı."
"Orasını ben hallederim. Şimdi fotoğrafı verin lütfen."
"Pekala, beni takip edin."
Sejin ve doktor uzaklaştıktan sonra Chan'da odasına gitmişti. Duyduklarını Changbin'e anlatsa ona inanmazdı. Felix'e anlatsa...
"Offf" Saatine baktığında çıkışa az kaldığını görmüştü. Felix'e kendisini beklemesine dair mesaj atıp hastaneden çıkmıştı. Daha hastası yoktu kalmasına da gerek yoktu.
Okula gittiğinde Felix onu kapıda bekliyordu. Arabayı önünde durdurduğunda Felix hemen ön koltuğa oturup kemerini bağladı.
"Hayırdır hyung, erken geldin."
"Hastam yoktu. Sana anlatmam gereken bir şey de var o yüzden erken çıktım. Sahile gidelim mi?"
"Olur."
Biraz araba yolculuğundan sonra sahile gelmişlerdi. Arabadan inip bir banka oturdular.
"Ee hyung ne anlatacaksın?"
Chan, küçük kardeşine dönüp gözlerine bakmaya başladı. "Felix ben bugün bir şey öğrendim."
Felix merakla büyüğüne baktı. "Ne öğrendin?"
"Sejin... Hamile değil."
Felix donmuş bir şekilde Chan'a bakmaya başladı. Chan gözlerini denize çevirip bugün duyduklarını anlattı. Felix'e baktığında gözlerinin dolduğunu görünce saçlarını okşadı. Bu çocuk fazla duygusallaştı...
"Hyung... Benim bir şansım varken o kız... Onu benden aldı."
"Felix bunu düşünme artık. Changbin'in seçimiydi. Changbin'e söyleyecek misin?"
"Tabii ki söyleyeceğim. Yalanla devam edemez. Baba olacağını düşünüyor. Aslında gerçekten baba ama bizi kabul etmiyor."
"Şşş hadi ama lütfen Felix. Bunları konuştuk ve aştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |