32 "ben çocuklara bunu nasıl açıklayacağım?"

2.5K 247 80
                                    

° C H A N G B İ N °

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

° C H A N G B İ N °

Felix'in bağırmasını duymamla yanına gittim. Karnına sarılmış canı yandığından bağırıyordu. Ne oluyordu?

Onu hızlıca kucağıma alıp arabaya koştum. Hastaneye gidiyordum.

"C-cha-chang-bin"

"Felix! Felix bana bak! Gidiyoruz hastaneye Felix!"

Ona baktığımda bayılmıştı. Hızlı bir şekilde Chan hyungu aradım. Bu saatte aradığımdan biraz geç açmıştı.

"Hyung! Felix bayıldı. Bir şey oluyor hyung! Hastaneye gidiyoruz nolur gel!"

"Tamam Changbin sen hızlı ol ben hemen geliyorum."

"Hyung sana numarasını verdiğim doktoru da ara gelsin nolur Felix'i kaybetmek istemiyorum."

"Tamam Changbin, sakin ol geliyorum hemen. Bir şey olmayacak Felix'e"

Telefonu kapattığında son hız hastaneye sürdüm. Hastaneye geldiğimde de hemen Felix'i kucağıma alıp içeri daldım.

Felix'i benden alıp götürdüklerinde hemen Chan hyung da gelmişti.

"Hyung! Götürdüler Felix'i"

"Tamam Changbin, bak bende giriyorum tamam mı? Felix'i geri getireceğim."

İçeri hızlıca girdi. "Lütfen hyung, lütfen Felix'i geri getir."

Yere çöküp oturduğumda ağlamaya başlamıştım. Neden böyle oluyordu? Neden?

10-15 dakika geçmişti ve babamlarla birlikte doktorda gelmiş hemen içeri girmişti.

"Oğlum!"

Baekhyun babam koşarak bana sarıldı.

"Baba hala içerideler. Neden çıkmıyorlar? Ne oluyor?"

Babamda ağlıyordu. Neden? Neden ağlıyorsun baba? Ne oluyor?

"Sakin ol oğlum. Çıkacaklar birazdan."

Kapı açıldığında Chan hyung çıkmıştı. Hemen ayağa kalkıp yanına gittim. Kollarından tutarak yaşlarla dolu gözlerimden dolayı tam olarak göremediğim yüzüne baktım.

"Hyung ne oldu? İyi mi Felix? Gideyim mi yanına?"

"Changbin önce sakin ol. Doğum başladı."

"Ne? Ama daha bir ay var."

"Evet. Erken doğum oluyor. Birkaç gündür olan sancılarından dolayı bundan korkuyordum ve şimdi oluyor."

"Kötü bir şey değil ama değil mi? İyi olacaklar."

Derin bir nefes aldı. Neden? İyi olmayacaklar mı yoksa?

"Changbin senden bir seçim yapmanı istiyorum."

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin