~~
Felix zilin çalmasıyla kahvaltısını bırakıp kapıya ilerledi. Gelen Changbin'di, Felix kapıyı açtığı anda Changbin direkt sarılmıştı küçüğüne.
"Hayırdır?" Felix ayrılıp konuştuğunda Changbin Felix'in yanağını öpüp mutfağa giderken "Seni özledim." demişti.
Felix onun bu hallerine hala alışamamış ve utanıyordu. Özellikle seni özledim demesi Felix'in kalbini durdurmuştu şuanda. Heyecandan midesi bulanmış banyoya gidip az önce yediklerini çıkarmıştı.
"İyi misin?" Changbin seslere endişelenmiş banyonun kapısında Felix'e seslendi. Felix dışarı çıkıp "İyiyim" dese de hala stresliydi. "Emin misin?"
"Evet, evet hamilelik işte boşver." Aslında bulantıları azalmıştı. Sadece bazı yemekler veya kokular midesini tetikliyordu. Onun dışında sorun yoktu ama Changbin diye de bir etken vardı ki... O daha da zorluyordu.
Mutfağa Chan'ın yanına gittiklerinde Chan Instagramdan Seungmin'i stalklamakla meşgüldü. Changbin'in geldiğini görünce heyecanlanıp kapatmaya çalışırken Seungmin'in bir yıl önce paylaştığı fotoğrafı beğenmişti ama farkında bile değildi.
"Changbin hoşgeldin. Niye geldin?"
"Felix'le dışarı çıkarız diye düşündüm." Changbin Felix'e baktığında Felix "Ben duş alayım o zaman, biraz beklemek zorundasın." demiş ve hemen odasına koşmuştu.
Changbin biraz oturup Chan'la konuşmuş Felix'in duştan çıktığını düşünüp odasına girmişti. Doğru tahmin etmişti. Felix giyinmiş aynanın karşısında makyaj yapmakla meşgüldü.
"HAYIR! Hayır hayır. Felix yapma."
Felix korkuyla arkasını dönmüş kendine doğru gelen adama bakmıştı. "Ne yapmayayım?"
Changbin Felix'e yaklaşmış elindeki kapatıcıyı almıştı. Felix'in çillerine dokunuyordu. "Kapatma. Sen böyle çok güzelsin. Güzelliğini benden gizleme lütfen."
Felix'in kalbi tekrardan çırpınırken bugün olacaklardan habersizdi. "Şey... Çillerimin güzel olmadığını, çirkin gözüktüğümü söylediler bana."
"Felix onlar birkaç aptaldan başka bir şey değiller. Çillerin senin yüzüne serpiştirilmiş birkaç yıldız ve onlar çok güzeller." Changbin Felix'in yüzüne eğilip çillerini öpmüştü. Planlarında biraz daha aşağıya inmek vardı ama Chan...
"Felix ben çıkı-" Chan ikiliyi görünce durmuş ve Changbin'in sinirli gözleriyle bakışıyordu. "Pardon ben sizi böyle düşünmedim de neyse, çıkıyorum ben." tam gidecekken durup işaret parmağını onlara uzattı. "Fazlası olmasın Changbin, ona göre."
"Hyung sayende o da olmayacak çık artık." Changbin bıkkınlıkla konuştu. Basılmaktan nefret ediyordu daha bir şey yapamadan basılmak daha da nefretlik bir şeydi. Chan gülüp gitmişti. Changbin tekrar Felix'e döndüğünde Felix Changbin'in kollarından çıkıp yatağın üstünden telefonunu aldı. "Gidelim hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |