18 "çabuk büyüyor keratalar."

3.3K 302 141
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Felix her zamanki oturdukları yere gittiğinde Changbin hala gelmemişti. Diğerleriyle selamlaşıp konuşmalarını dinliyordu. Farkettiği bir şey vardı ki o da Jeongin'in fazla mutsuz olduğu...

Felix kendi olaylarından arkadaşına zaman ayıramamıştı. Yavaşça yaklaşıp kulağına "Ne oldu?" diye sormuştu. Jeongin kafasını iki yana sallayıp "Sonra" demiş ve iç çekmişti. Sanırım canı yine Hyunjin yüzünden yanmış.

"Günaydın gençler." Changbin pat diye gelip Felix'in karşısına oturmuştu. "Hayırdır fazla neşelisin?" Seungmin sorar gibi baktığında Changbin karşısındaki Felix'e göz kırpmıştı.

"Evet bugün fazla mutluyum. Dün güzel bir şey oldu da." Changbin Felix'in gözüne baka baka onu utandırmak için dudağına dokunduğunda Felix gözlerini ondan çekip etrafa bakmaya başladı. Ne bu utanç Felix Aptal mısın? Adamla seviştin, hamilesin küçücük hareketten de utanma be!

Hyunjin telefonuna gelen mesajla gülümseyip ayağa kalktı. Jeongin gözleriyle onu takip ettiğinde Felix arkadaşına üzgün gözlerle bakmıştı.

"Gençler benim randevum var beni bugün beklemeyin." Hyunjin gülüp gittikten sonra Jeongin kafasını Felix'in omuzuna koydu. Gözlerini kapattı çünkü gözlerinin dolmasını ve diğerlerinin bunu görmesini istemiyordu. "Jeongin bizim anaokuluna gitmemiz lazımdı, staj vardı hani."

Jeongin biliyordu stajın bugün olmadığını Felix arkadaşını oradan uzaklaştırmak için söylemişti. Minik tilki ayağa kalkıp giderken Felix'de ayağa kalkmış Changbin tarafından durdurulmuştu. "Nereye ya, ne stajı?"

"Okul öncesi öğretmenlik okuyoruz ya arada anaokuluna gidiyoruz böyle bugün bizde yokuz yani beklemeyin, takılın siz."

"Anladım. Bir şey olursa hemen haber ver tamam mı? İlk beni ara."

Felix karşısındakinin sevimli hallerine gülümsemiş kafasını sallayarak gitmişti. Felix gider gitmez Minho ellerini masaya pat diye vurup Changbin'in dikkatini çekmişti.

"Oğlum sen nasıl bir insansın ya? Chan hyung dün olanları anlattı. Resmen adamı can evinden vurmuşsun. Baklava yapmak ne demek? Neyse ki güzel yapmışsın ki sana Felix için bir şans veriyor yapamasaydın hayatta seni kabul etmezdi."

"Peki ya sen?" Changbin cevaptan korkarak sormuştu. Minho istemeseydi Felix'de istemezdi.

"Jisung'a dua et, o olmasa kabul etmezdim. Ama varya tek bir yanlışını göreyim, bak ne yapıyorum sana."

Changbin gülüp kafasıyla onayladı. "Hyunjin ne iş bu arada ne randevusu?"

Minho Jeongin'in hallerini farketmiş ama hiç sesini çıkarmamıştı. Şimdi nefret sırası Hyunjin'e gelmişti. "Kız bulmuş it."

"Kız mı bulmuş? Uzun zamandır kimseyle görüşmüyordu." Changbin konuştuğunda Seungmin kafasını salladı.

"Aynı evdeyiz ya biz bununla, yeminle bıktım. Kız sürekli arıyor. Randevuya çıkmak istiyor. Hyunjin'de Jeongin'le sürekli dolaştığından kıza zaman ayıramıyor. Tam çıkmıyorlar şuan flört aşaması diyelim."

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin