~~
Felix, arkadaşları ile yine her zamanki yerlerinde oturuyorlardı. Bebeklerine tamamen alışmış ve onlar hakkında konuşmayı seviyordu. Dün gece çok fazla düşünmüş ve Changbin hakkında düşüncelerini diğerlerine anlatma kararı almıştı. Boğazını temizleyip dikkatleri üstüne çekince konuşmaya başladı.
"Ben Changbin hakkında düşündüm ve bunun peşini bırakmak istemiyorum."
"Ne diyorsun lan?" Minho duyduklarıyla kanın beynine sıçradığını hissetti. Felix, kendisini istemeyen adamın peşini bırakmayacağını söylüyordu. Tabii ki sinirlenecekti. Felix onun için çok önemliydi.
"Bebeğim sakin ol." Jisung, sevgilisinin elini tutup okşamış ardından Felix'e bakmıştı. "Ne demek istedin?"
"Ya hemen sinirlenme hyung. Ben veya bebekler için değil. Kendi için."
"Nasıl kendi için?" Diye sordu Seungmin.
"Şöyle Seungminciğim. Changbin bence hetero değil."
"Artık bizde öyle düşünüyoruz." dedi Hyunjin, Felix'in karnını gösterirken.
Felix güldü. "Yaniii onun sorunu babaları gibi olmamak. Her seferinde bunu söylüyor. 'babalarım gibi olmak istemiyorum' deyip duruyor. Nedeni ne peki?"
Felix hepsinin gözüne bakıp ellerini masanın üstünde birleştirdi ve devam etti.
"Çünkü babaları eşcinsel bir ilişkideler ve Kore'de eşcinsel ilişki hoş karşılanmıyor maalesef. Changbin'ide babası doğurduğu ve diğer çocuklar gibi bir annesi olmadığı için bu konu onun hayatı boyunca hep en büyük sorun oldu. Sürekli dalga konusu oldu. Özellikle okul zamanında bundan dolayı zorluk çekti. Bu yüzden bebekleri kabul etmiyor. Kendi yaşadıklarını yaşamamaları için."
Felix karnını tuttu. "Yinede biz, onları korurduk." Sessizce söylemişti ama diğerleri duymuştu bile... Derin bir nefes alıp tekrar diğerlerine döndü.
"Babaları eşcinsel ilişkide olduğu için onların yaşadıkları zorlukları da yakından gördü. Dışarının söylediği sözler, bakışlar normal değil tabii. Benimle veya bir erkekle ilişkisi olmasını istemiyor. Babalarının yaşadığı şeyleri yaşamak istemiyor. Normal biri olup diğerleri tarafından yargılanmak istemiyor. Bu yüzden de kendine hep 'sen heterosun.' 'sen kızlardan hoşlanıyorsun.' deyip durmuş. Üstüne birde kız arkadaş yapmış ama bence o kızı da sevmiyor. Sadece hetero olduğuna kendini ikna etmek için onunla birlikte. Yani Changbin hetero falan değil. Gay de diyemem ama bisex olabilir. Ama kesinlikle erkeklere karşı ilgisi var, eminim."
Felix'in dedikleri diğerlerine mantıklı gelmişti. Çünkü onlarda arkadaşlarının Felix'e olan ilgisini farketmişlerdi. Sadece Felix değil bir ortamda kızlara baktığı kadar erkeklere de bakıyordu ve arkadaşları bunu her seferinde farkediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |