21 "Bir konser ayarlarım artık size."

3K 285 163
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

"Ciddi misiniz siz ya?"

Son hafta olduğundan derslere gitmeyi düşünmüyorlardı. Minho da sevgilisiyle beraber akşam üstü bir parka gitmiş oturuyorlardı.

Jisung diğerlerini de çağırdığında hepsi teker teker gelmiş, Hyunjin'in Jeongin'e yaklaşma çabaları Jeongin, Minho'nun yanına kaçınca son bulmuştu.

Minho en son gelen Changbin ve Felix'i el ele görünce bir şok geçirdikten sonra parmaklarındaki yüzükleri gördüğünde ikinci şoka girmişti.

Artık sevgili olmalarını bekliyordu ama bu kadar hızlı gideceklerini bilmiyordu. Bir şey demedi, ne diyecekti? Felix mutluysa sorun yoktu.

"Ben çok mutlu oldum. Sende öyle değil mi Minho?" Jisung sevgilisine gözünü kısarak baktığında Minho kafasını salladı.

"Siz mutlu olduğunuz sürece hiç sorun yok. Ama evlilik... Neyse bilmiyorum, sizin kararınız." Minho evliliğe pek sıcak bakan biri olmadığından ve genelde saçma bulduğundan pek hoşlanmasa da Felix bu şekilde mutlu olacaksa ona söz düşmezdi.

Felix, Minho'ya gülümsedi. Kabul etmesi Felix için önemliydi.

"Jeongin?" Hyunjin Jeongin'e seslendiğinde Felix ona kötü bakışlarını atmıştı. Jeongin de artık bu durumdan sıkılıp kafasını kaldırdı ve karşısındaki adama baktı "Efendim hyung?"

"Hyung mu? Hyunjin demene bir şey demiyorum ki, hyung demene gerek yok."

Jeongin güldü. "Yok olmaz hyung. Abimsin sonuçta sana Hyunjin diyemem hyung."

Hyunjin sürekli 'hyung' kelimesini bastırarak söylemesinden rahatsız olmuştu. Hyung demesine gerek duymuyordu...

"Peki... Aramız iyi değil mi? Bir sorun yok?" Hyunjin sorun olmasını istemiyordu. Changlix çifti dışında diğerleri de ne olduğunu bilmediklerinden sessizce dinliyorlardı.

"Yok hyung. Ne olabilir ki sorun olması için. Normal abi-kardeş ilişkisi işte bir şey yok."

"Pekii..."

Felix artık bu ortamdan sıkıldığı için konuyu dağıtmak istedi. "Evet, beni dinleyin şimdi."

Dikkatleri üzerine çektikten sonra ellerini oturdukları masanın üstüne koyup boğazını temizledi.

"Bu sene Jeongin ve ben hariç hepiniz mezun oluyorsunuz. İlla ki bir eğlence falan düzenlenecektir ama ben düşündüm ki bu ekip kendi aramızda bir eğlence yapalım..." Seungmin'in gözlerine bakıp "Ha birde Chan hyung olacak." dedi.

Seungmin'in, Chan'ın adını duyunca avuçları terleme başladı. Ellerini yavaşça pantalonuna silip "Olur bende zaten kalabalık sevmem." demişti. Felix zaferle sırıttığında Changbin müstakbel eşine bir şeyleri çözmek için bakıyordu.

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin