26 "minho hyung gitmiş."

2.6K 272 176
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Changbin kötü bir şey olduğunu anlayıp telefonu eşinin titreyen ellerinden almıştı.

"Alo Minho?"

"Ben telefonu bankın üstünde buldum da sahibi yok şuanda."

"Neredesiniz? Beni orada bekleyebilir misiniz? Telefonu almaya geleceğim."

Changbin karşı taraftan adresi öğrenince telefonu kapatıp eşinin önünde diz çöktü.

"Felix bak kötü bir şey yok, lütfen sakin ol."

Felix hala titriyordu ve Changbin git gide endişeleniyordu.

"Hayatım Minho iyi bak sadece telefonunu bir bankın üstünde unutmuş. Seni Chan'ın yanına bırakıp telefonu almaya gideceğim tamam mı?"

Felix ayağa kalktığında Changbin'de onunla birlikte kalktı.

"Changbin bende geleceğim."

"Hayır Felix. Şuan beni korkutuyorsun. İyi değilsin ve Chan'ın yanına gitmen lazım."

"Cha-"

"Hayır dedim Felix. Bak çok stres yapıyorsun ve bu bebeklerimiz için hiç iyi değil lütfen yapma böyle. Korkma Minho'yu alıp geleceğim söz veriyorum."

Felix yavaşça kafasını salladığında Changbin onu alnından öptü. Evden çıkıp arabaya gittiklerinde Changbin Seungmin'i aramış Jisung'un yanına gitmesini söylemişti.

Chan'ın evine geldiklerinde kornaya basmıştı. Chan hemen dışarı çıkıp Felix'i almış herhangi bir şey de haber vermesini söylemişti.

Changbin adamın verdiği adrese gitmişti. Bankın üstünde oturan bir kişi vardı ve o olduğunu düşünerek adamın yanına gitti. Adam ona telefonu vermiş Changbin'de kısaca teşekkür ettiğinde adam gitmişti. Telefonun ekranı kırıktı...

"Neredesin Minho?"

Changbin, Minho sinirlendiğinde ne yapacağını düşündü. Asla bara gidip alkol almazdı. Çünkü zaten sinirliyken ağzından çıkanı kulağı duymuyordu dedikleri ve yaptıkları için pişman olacaktı ve bir de alkol alıp daha da saçmalamak istemiyordu.

Kafasını dinleyeceği yerler düşündü, aklına sadece sahil geliyordu. Minho'da sahili çok severdi.

Changbin sahile gittiğinde tahmin ettiği gibi Minho tek başına ellerini kafasına koymuş oturuyordu. Telefonunu çıkarıp Minho'nun uzaktan fotoğrafını çekip Felix'e atmış bulduğunu söylemişti.

"Minho?" Changbin Minho'ya yaklaşıp yanına oturduğunda Minho kafasını kaldırıp ona baktı.

"Ne oldu?" Minho bağırmaktan pürüzlenmiş sesiyle konuştu.

"Asıl size ne oldu? Jisung ağlayarak beni aradı."

"Ayrıldık."

"Ayrıldık? Siz nasıl ayrılabilirsiniz? Aramızda en normal ve uzun ilişki sizinkiydi."

My Life | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin