~~
"Jisung iyi misin?"
Felix sabah dayanamamış yine hastaneye gelmişti. Jisung geldiğinde uyuyordu ama şimdi uyanmıştı. Midesi bulanıyordu, bir eliyle midesini tutup diğeriyle ağzını tuttu. Öğürmeye başladığında Jeongin çöp kovasını hemen yanına getirmiş ve midesi boş olmasına rağmen kusmuştu.
Felix korkarak doktor çağırmaya dışarı çıktığında Chan'la karşılaştı. Chan'da zaten Jisung'a bakmaya geliyordu.
"Jisung, nasıl hissediyorsun kendini?"
Chan Jisung'un yanına gidip yatağının kenarına oturdu. Jisung kafasını iki yana salladı.
"Kötü. Midem çok bulanıyor. O kadar yorgunum ki, ölüyor gibi hissediyorum."
Chan kafasını salladı sadece Acaba olabilir mi?
"Senden kan almam lazım, birkaç test yapılacak."
Jisung kafasını sallayıp kolunu açtığında Felix o tarafa bakmak istemedi. Chan hemen kanı alıp laboratuvara götürdü.
~🐥🐖~
"JİSUNG!"
Odaya bağırarak giren Minho Jisung'u korkutmuştu. Felix yemek yemek için gitmiş, Jeongin'de tuvalete gitmişti. Şuan odada Minho ve Jisung bakışıyorlardı.
Jisung onun burada olmasına şaşırıyor, Minho ise Jisung'un bu halde olmasına şaşırıyodu.
Gerçekten de arkamda koca bir enkaz bırakmışım.
"Minho? Ne işin var senin burada?"
Jisung kendine gelmeyi başardığında hesap sormak istiyordu ama çok fazla yorgunda hissediyordu.
"Jisung ne oldu sana? Neden bu haldesin?"
Minho Jisung'a yaklaşmak istediğinde Jisung elini kaldırarak durdurdu onu. "Gelme istemiyorum. İyiyim ben gidebi-" Jisung sözünü tamamlayamadan bir anda öğürmeye başladığında Minho hemen yanında ki çöp kovasını uzattı. Jisung kusmaya çalışırken -midesi tamamen boş olduğu için bir şey çıkmıyordu artık- Minho onun sırtına vuruyordu hafifçe.
Chan odaya girdi ve Minho'yu görünce biraz şaşırdı. "Minho?"
Minho Chan'ın sesiyle o tarafa baktığında Chan yanlarına geldi. "Ne işin var senin burada?"
"Jisung iyi misin?" Minho Chan'a cevap vermek yerine Jisung'a soru sormuştu ama Jisung pek cevaplamak istemiyordu.
"Minho gelsene seninle konuşalım." Chan Minho'yu zorla dışarı çıkardığında kendi odasına götürdü.
"Hyung nesi var Jisung'un? Neden böyle oldu?"
"Senin yüzünden. Senin yüzünden anksiyetesi tekrarladı, senin yüzünden ha-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |