° F E L İ X °
15 yıl sonra..
"Baba ne yapıyorsun?"
Kafamı daha açamadığım albümden kaldırıp kızıma baktım. Ne kadar da güzel olmuştu. 25 yaşına gelmişti ve şuanda beyazlar içinde karşımda duruyor olması gözlerimin dolmasına neden olmuştu.
Ne çabuk büyüdün de evleniyorsun kızım?
Daha dün miniciktin.
Korkup bana sığınırdın.
Ağladığında babana sarılırdın.
Sinirlendiğinde Minsu ya sataşırdın.
Minji'yi Minsung'dan kıskanırken ne çabuk büyüdün de Minsung'la evleniyorsun..?
Gözlerimin dolduğunu farkedince gelinliğinin eteğinden tutarak yanıma geldi. Bana sıkıca sarıldığında gözümden bir damla yaş kendini bırakmıştı.
"Baba yapma böyle... Changbin babam zaten ayrı, bir de sen yapma üzülüyorum."
Haklı...
Changbin tamamen kafayı yemişti. Minsung'la evlenmek istediklerini söyleyince delirmişti. Kızını hâlâ kimseyle paylaşamıyordu.
"Nerede babam?"
"Nerede olabilir? Topladı yine ekibini, düğünü nasıl iptal ederiz diye plan yapıyor."
Bu adam cidden deli. Minsu ve Minji onun ekibiydi. Sürekli ekibini toplar Minsung ve Mina ile ilgili planlar yapardı ama bilmediği bir şey vardı. Benim güzeller güzeli ajanım Minji...
Minji 15 yaşında çok güzel bir kızdı. O da Changbin'e düşkündü ama ablasının da mutluluğunu istediğinden bizim ajanlığımızı yapıyordu.
"Neye bakıyorsun? Bende bakayım."
Kızım albümü açmıştı. Teker teker bakıyorduk fotoğraflara...
İlk anlarından beri biriktirdiğim fotoğrafları..
"Burada alışverişe çıkmıştık. Sen çok ağlamıştın. Babanı istemiştin.."
"Babama çok düşünkündüm değil mi?"
"Hâlâ öylesin.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |