° F E L İ X °
5 yıl sonra...
"Baba biz geldik!!"
Salonda otururken yanıma bile gelmeden odalarına giden ikizlere şaşırarak kalktım.
Asla yanıma gelip beni öpmeden odalarına gitmezlerdi ama şimdi sadece geldiklerinin haberini verip gitmişlerdi...
Odalarının kapısını tıktıklayarak içeri girdiğimde Mina kardeşinin omuzuna kafasını koymuş Minsu ise onun saçlarını okşuyordu.
Yanlarınla yaklaştığımda Mina'nın ağladığını gördüm. Benim geldiğimi farkedince hemen gözlerini kardeşinin omuzuna silmişti ama ben çoktan görmüştüm ki...
"Kızım... Ne oldu? Neden ağlıyorsun?"
Mina sesini çıkarmayıp banyoya gittiğinde peşinden gidecektim ama Minsu kolumdan tutup beni yatağa, yanına oturttu. "Gitme baba."
"Oğlum ne oldu kardeşine? Neden ağlıyordu?"
"Baba okuldaki pislikler işte..."
Doğru ya...
Daha ilkokula gidiyor olmalarına rağmen ailelerinden duydukları ile dalga geçen sınıf arkadaşları vardı ikizlerimin...
Birkaç kere daha olmuştu. Changbin'e söylemek istemedim çünkü çok sinirlenecekti. Kendi yaşadıklarını ikizlerin yaşamasını istemiyordu. Bu yüzden her akşam sürekli soruyordu onlara okul nasıldı diye.
Ben sadece Chanyeol babaya söyledim.
Kendim okula gidip müdürle görüşmek zorunda kalmıştım. Aileleri de hem ben hem de Chanyeol babam uyarmıştı.Müdürle görüştüğümden beri sesleri çıkmıyordu ama bugün yine çocuklarımın canlarını sıkmışlar.
Suç çocuklarda değildi tabii ki, onları bu şekilde yetiştiren ebeveynlerindeydi.
"Anlat bakayım bana ne oldu? Kim ne dedi?"
"Ya baba yine aynı şeyler... 'Sizin anneniz yok.' 'sizi babanız doğurmuş' 'ne kadar iğrençsiniz' gibi gibi bir sürü şey daha..."
Yeter ama cidden.
Bir çocuğa neden böyle bir şey söyleyebilirler? Offf. Minsu güçlü çocuktur, bunları takmaz ve cevabını verir ama Mina...
"Babama söyleyelim mi?"
"Bilmiyorum Minsu... Babanında sizin gibi okul hayatı olduğundan buna çok sinirlenir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |