~~
Felix hazırlanmış evden çıkacakken kapıda Chan'la karşılaşmıştı. "Nereye Felix?"
"Hyung, Changbin çağırdı onlara gidiyorum."
Chan ceketini çıkartırken şüphelendi. Dünkü konuşmadan sonra neden çağırıyorsa artık. "Geç değil mi? Akşam olacak?"
"Dedim ama dinlemedi." Felix ayakkabılarını giyip abisine sarıldı.
"Geri gelecek misin?"
"Bilmiyorum." Felix daha fazla sorgulanmak istemediğinden kaçıp gitti. Marketten birkaç abur cubur aldıktan sonra Changbin'in evine gidiyordu.
Arkasından adının seslenilmesiyle durdu. Tanıyordu o iğrenç sesi. Babası olacak şerefizdi...
Babası, annesi ve Lucas beraber Felix'in yanına geldiler. Annesi hemen Felix'in karnını kontrol etmiş, şiş olduğunu görünce kocasına kocaman gözlerle bakmıştı. "Lucas doğru söylüyormuş."
Felix anında Lucas'a baktığında Lucas gözlerini kaçırdı. "Söyledin mi hemen it?"
"Sen nasıl bu kadar iğrenç bir insan oldun? Bir erkeğin altına girdiğin yetmezmiş gibi bir de hamile mi kaldın? Nesin sen kadın mı? Kadınlara mı özeniyorsun? İğrençsin gerçekten. Karnında bir bebek değil şeytan var şeytan. O bir şeytan. İğrenç bir şeyt-"
Felix adamın daha fazla kendi ve bebekleri hakkında bu şekilde konuşmasına için veremezdi. Elindeki poşedi sert bir şekilde yere fırlatıp anında adamın yüzüne tüm gücüyle bir yumruk geçirmiş, adamın sözünü kesmişti.
Kadın da hemen eşine koşup yüzüne bakarken Lucas sinirden kıpkırmızı olmuş Felix'e yaklaştı. Onu babasından uzaklaştırdıktan sonra hala elleri üstündeydi.
"Çek ellerini!" Felix onu da kendinden uzaklaştırıp babası olacak şerefsize döndü. İşaret parmağını ona doğrultarak konuştu.
"Bir daha asla! Asla ne benim hakkımda ne de bebeklerim hakkında ağzınızdan tek bir kelime dahi çıkmayacak. Siz benim bebeklerim hakkında konuşacak en son kişi bile değilsiniz. Asıl iğrenç şeytanlar sizsiniz, siz! Siz kendi oğlunuzu sırf yönelimi farklı diye silmiş insanlarsınız, gelmiş burada bana iğrençlikten bahsediyorsunuz."
Felix sinirle titreyen parmağını Lucas'a çevirdi ama gözleri hala dolu bir şekilde ailesindeydi.
"Bu şerefsiz varya, yanınıza almışsınız gelmişsiniz bana iğrenç diyorsunuz. O da benim gibi. O benim eski sevgilim. Avustralya'da beraberdik. Kendi oğlunuzu silip, her fırsatta oğlunuzu yatağa atmaya çalışan adamı yanınıza almışsınız. Gerçekten iğrençsiniz!"
Adam duyduklarıyla Lucas'a döndü. "Doğru mu?"
"Bay Lee ben-" adam sözünü tokatla kesip kendi oğluna döndü. Felix'e yürümeye başladığında annesi olacak kadın kılını kıpırdatmıyordu. Adam tam elini kaldırmış Felix'e vuracakken eli havada kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Life | Changlix ✓
FanfictionHayatımın en büyük hatasını yaptığım gecenin bana en güzel mucizesini vereceğini bilmiyordum. Peki nasıl yapacağım? Nasıl olacak? Peki ya o? Kabul edecek mi? | Changlix | | Mpreg |