Drahá Katherine,
viem, že asi ma nechceš zrejme videť a ani o mne počuť, to bôž niečo odo mňa čítať. Ani sa ti nečudujem aj ja by som bol zrejme na seba nasratý, keby som mal svedomie.
Poďme, ale k veci. Zrejme si si už všimla, že v obálke je aj náhrdelník, ktorý ti patrí. Viem pred mesiacmi si ho dala mne, ale ja si ho nezaslúžim a po pravde ja ho nechcem, patrí tebe. Preto ho vraciam.
Ešte pred tým ako nás oboch vyhostili, začaroval som ho ochraným kúzlom. Neboj, nie je tam žiadna kliatba ani démon. Bude ťa ochraňovať, ver mi. Veď si jediná osoba, na ktorej mi niekedy záležalo.Keď toto píšem , tak spomínam. Ty to čítaš niekde pri Starkovi a tváriš tak kyslo, ako to len ty vieš. Hovoríš si, že sa mi chce len zas vtrieť pod kožu. No nie, teda aj áno. Prial by som si, aby bolo všetko ako predtým. Viem, že nebude a teda dúfam, že mi aspoň odpustíš aj to by bolo veľkorisé, lebo si to nezaslúžim.
Som rád, že si šťastná a ani si to nevieš predstaviť. Aj ja mám niaké city.
S láskou, Loki, Boh Faloše a zároveň Thomas Highlove.Sadnem si na gauč a pošúcham si oči. Dýcha sa mi celkom ťažko a točí sa mi hlava. Loki, ja som ti zrejme už odpustila, no dať najavo, to nedám. Nechcem a ani nedokážem. Rozhliadnem sa, je tu prítmie a zo spálne je počuť Tonyho dych. Je divné tu teraz byť a čítať list od niekoho, kto ma možno ešte stále priťahuje a miluje ma. Nie som si istá s ničím. List poskladám a vložím naspäť do kabelky. Teraz môžem konečne spať. Viem, čo tam je napísané a nič mi nezabráni spánku.
Zhasnem svetlo a som na pol ceste do spálne, keď sa dva metre odo mňa otvorí portál a vypadnú z neho.... Hovorí sa o Lokim a on ti padne na dlážku. Môj život nebude jedna veľká náhoda, ono to je hotová komédia. Okrem Lokiho z portálu vyletí môj bledý a vystrašený otec, ktorý sa nevie rozhodnúť, či niekoho zabije, zachráni alebo dostane infarkt. Do riti a Chris je tu tiež...jedna veľká šťastná rodinka.
Chcem niečo povedať otcovi, no ten sa rozbehne k Lokimu, ktorý leží na zemi a vyzerá, že skolaboval alebo je možno mŕtvy. Pozriem sa na otca, ktorý ničomu nechápe a len rozpína bielu košeľu. Kľakneme si k nehybnému telu, cítim jeho jemný dych, no keď uvidím obrovskú škvrnu na košeli, srdce sa mi zastaví. Rana je príliš hlboká a je ľadový. „Prečo ste s ním nešli do nemocnice?" vybafnem celá bledá na otca. „Išli by sme, keby nás sem nepreniesol. Vysvetlíš mi to?!" otec na mňa bezradný zavrčí. Neviem, čo mám robiť. Otec je síce doktor, no bez nástrojov a operačnej siene je na nič. Bezradne sa obzriem. Chris je bledý a stojí nad nami a vo dverách zo spálne sa zjaví rozospatý Tony s prekvapeným výrazom. „Čo do...pekla sa tu deje? A prečo.... mi na podlahe leží...mŕtvola...Thomasa teda ahm Lokiho?"zahabká a aj on obledne. Stres a nervy by sa dali krájať. A ja dostanem nápad. Veď predsa mám mágiu a tá dokáže uzdravovať. „Bude ak nič neurobíme, tak počúvajte, vy traja. Na tri, dva, jedna ho vyložíme na stôl a ja sa ho pokúsim uzdraviť." prevzala som iniciatívu, lebo nemôžeme strácať čas, kým sa traja mudrci spamätajú. Ja ho nechcem stratiť. Nemôžem, lebo by som sa vynila za jeho smrť.„Máš tu niekde dezinfekciu?"pozriem sa na Tonyho, kým položili Lokiho na stôl. „Vodka môže byť?" povie, no ja ho nepočúvam a pokúsim sa to urobiť aj bez nej. „Vodka je klišé, Anthony."zadudre môj otec za mojím chrbtom, no ja sa už sústredím na svoju energiu. Je to ťažšie, keď mi za chrbtom postávajú traja vyplšení chlapi. Sústredím sa na svoj dych a vnútro. Cítim aj Lokiho slabý pulz. V rukách pocítim jemný tok energie, ktorý nasmerujem na ranu. Prvé kúzlo by malo ranu vyčistiť. Nie je vôbec náročné, no bojím sa toho druhého. Hojivé kúzlo je jedno z tých najťažších a ak sa domotá, tak môže mať fatálne následky. Sústredím sa ešte viac, no začnem sa triasť po tele, lebo zrejme som nie až tak silná. Rana sa síce zmenšuje a zároveň aj hojí, no ja už ledva stojím na nohách. Pulz má silnejší a preberá sa. Pomaly otvorí oči a zmraští od bolesti čelo. Rana je už celá zahojená ale ostane mu tam jazva. Pokrčím čelo a neudržím sa na nohách. Spadnem na zem a pred očami sa mi urobí hmla. Počujem, ako Loki niečo hovorí a najradšej by sa postavil. Cítim ako ma niekto drží, no neviem kto. Nedokážem otvoriť oči a nemám žiadnu silu. Počujem Tonyho. Panikári, taktiež aj Chris. No a rozhodný hlas doktora Williama už nie je tak chladný.
YOU ARE READING
Z iného sveta
FantasyKatharine Nikolson si až príliš dlho užívala dokonalý život dcéry doktora, ktorý jej splnil všetko. No čo ak vyjdú na povrch fakty, ktoré jej život zmenia na nepoznanie.