Pristála som na rovné nohy a začala som zhlboka dýchať. Prišlo mi zle zo šoku a hnevu. Obzrela som sa okolo. Asgard... V hlave som otrávene zavrčala a pomasírovala si čelo, ktoré ma neskutočne bolí. Zohnem sa a rukami sa opriem o stehná. Snažím sa zhlboka dýchať, no hnev je tak sliný, že sa mi začne zle dýchať . Snažím sa upokojiť, no keď sa rozhliadnem a vidím otca, Chrisa a Tonyho v šoku, hnev vo mne skypí. Vzdorovito zdvihnem hlavu a očami mätám blesky po každom. Pohľad mi zablúdi k matke a Aleasovi. Stoja pri sebe a nervózne sa rozhliadajú. Moje oči sa stretnú s ich. Za toto zaplatíte. Siahnem na dno svojích síl a sformujem guľu plnú bleskov. Z boku vidím, ako sa ma Loki snaží zastaviť, tiež aj Tony, ktorý sa ledva stavia na nohy. Z celej sily zväčím guľu a blesky začnú v nej ešte viac pluzovať. ,,Nerob to, Katharine," Asa ma varuje, no mne je to jedno. Aj tak zomriem, buď teraz alebo v tej vojne. Guľu beskov nasmerujem do Asy. Šmarím ju, no ona ju odrazí. Guľa energie a bleskov vybuchla. Príval mágie a energie ma zasiahol ako vlna po výbuchu atómovej bomby. Hodí ma o stenu a mne vybije dych. Snažím sa nadýchnuť, no nedá sa mi. Oči sa mi začnú zahlmievať, no snažím sa bojovať. Vnímam chaos okolo. Vidím Lokiho, ktorý sa ku mne rozbehola a aj Tony. Otec spolu s Chrisom sa vrhli na Asu a Aleasa. Odrazu počujem aj hlas Odina. Cítim ako mi po lícach stekajú slzy a nevládzem ich mať otvorené. Odrazu sa už prepadám do tmy a hlasy sa pomaly strácajú.
Pov Loki
Vrhol som sa k nej a pritisol si ju k sebe. Jej pulz bol veľmi slabý, skoro až nehmatateľný. Všade okolo vládne chaos. Chcel by som jej niak pomôcť, no sám sa celý trasiem. Odrazu ma od nej niekto odstrčí. Stark. On sám ju pevne zovrie a zaborí do mňa pohľad, nech sa jej už ani raz nedotknem. Jeho ho oči ma dobrú chvíľu ešte prepaľujú so vzdorom. Potom uhne pohľadom a zbadám, ako sa mu po lícach kotúľajú slzy. Sám neviem, čo je to so mnou. Boh Faloše sa celý trasie a nevie se zhlboka nadýchnuť. Spomeniem si na slová Frigy, ktoré mi raz dávno povedala:,,Loki, aj ty raz zistíš, aké je to milovať, najmä keď tá osoba bude v nebezpečí." Keby som mal hlas, tak by som kričal z celej sily.Nesmie zomrieť, jedine tieto dva slová počujem v mojej hlave. Obzriem sa okolo, lebo odrazu počujem hlas Odina. Stojí nad nami, no pozerá sa smerom k Aleasovi, Ase a Williamovi. Veronie s Chrisom stoja bokom a hľadia do zeme. Z niekade sa objaví Thor s Frigou, no ich ignorujem. Zagánim na Aleasa. On pozrie na mňa. Ak zomrie, tak práve ty za to zpaltíš, zmrd.
Hlasy na okolo nevnímam. Odrazu počujem Aleasa vo svojej hlave. Nezomrie, len bude spať niekoľko hodín, možno deň, dva. Postavím sa a všetci ma sledujú. Asa a Aleas jej ublížili. Nemôžem to tak nechať.Nechcem to tak nechať. Až teraz som si uvedomil, čo pre mňa znamená. Zamierim si to k Aleasovi. Okolo rúk sa mi obtáča temno zelená energia prepletená najtemnejšou temnotou. Počujem Frigin hlas, chce ma zastaviť, ale pre jedinú milovanú osobu v mojom živote urobím všetko. Dnes si sa ma pokúsil zabiť, teraz je rada na mňa. Odkážem mu v mysli a uškrniem sa. Veronie sa ku mne rozbehne s dýkom v ruke, no jedným švihom ruky, ju príval mágie odhodí. ,,Loki, naozaj?! A aj ty? ,"zašomre Aleas a vydýchne. Uvedomím si, že pri mne stojí Stark s jeho egocentrickým vzdorujúcim pohľadom. Nadvihnem obočie a on len s úsmevom pritaká. Na druhej strane sa vedľa mňa postaví William Nikolson spolu s Chrisom. Obaja pohľadmi plnými nenávisti prebodávajú Asu. Energia v mojích rukách ešte niekoľkonásobne zosilnela a ja som sa ešte raz obzrel. Friga ma mala chuť prizabiť. Veronie ešte stále sedela na zemi celá bledá. Thor s Odinom vyzerajú, že si to pravdepodobne úžívajú a už sa stihli vsadiť, kto prvý skončí hore kopytami. Na sto percent viem jedno, že ja to určite nebudem.
Energiu nasmerujem presne do Aleasovho srdca a s úškrnom ju vymrštím, no je tam štít. Do riti! Kde sa tu zobral štít?! Energia sa odrazila a nasmerovala si to na nás štyroch. Zachytil som ju len tak-tak. Dychčím. Keby som nebol rýchly, tak by sme už všetci štyria ležali rozčapení na dlážke v koome. Aj Aleas bol prekvapený. Asa tiež. Friga... Ten štít bol jej. Pozrel som sa na ňu, no ona ma predbehla: ,,Príležitosť na boj sa ešte naskytne. Na vaších miestach by som si silu šetrila. Poďme, mali sme sa postarať o Katherine."
YOU ARE READING
Z iného sveta
FantasyKatharine Nikolson si až príliš dlho užívala dokonalý život dcéry doktora, ktorý jej splnil všetko. No čo ak vyjdú na povrch fakty, ktoré jej život zmenia na nepoznanie.