*Dave szemszöge
Töri, rajz, fizika, matek, matek, francia, irodalom
Virággal tegnap megbeszéltük a tervünk részleteit. Össze kell hoznunk Renit és Cortezt. Ez mindenkinek jó lenne. De leginkább nekem. Önző lennék? Lehet, de nem engedem, hogy Cortez elvegye tőlem Zoét, még mielőtt az enyém lenne. Meg amúgy is, én láttam meg hamarabb!
Az első óra töri volt, ahol azon kívül semmi nem történt, hogy vagy 10 oldalt íratott velünk a tanárnő. Na jó, igazából velem nem, mert én az első oldal felénél meguntam és inkább telefonoztam óra végéig. Reméltem, hogy rajzon Virágnak lesz lehetősége meggyőzni Cortezt arról, hogy Reni sokkal jobb lenne neki. De ez nem így történt.. Nem páros munka volt, ezért a közelébe se jutottunk.
- Virág - fogtam meg a vállát még mielőtt kilépett volna a teremből - segíts, beszélnem kell Cortezzel, de ha Ricsi és Zsolti is vele van, akkor nem fog menni.
- Jó, de hogy foglaljam le őket? - nézett rám hatalmas szemekkel, mondjuk csak az egyiket láttam rendesen- Még a mosdóba se tudom őket elhívni.
- Dehogynem! Ez remek ötlet!
- Öhm Tessék?! - még a szája is nyitva maradt, annyira meglepődött.
- Kérd meg őket, hogy menjenek veled. Kérlek Virág, csak ezt tedd meg értem.
- Ahj jó legyen - sóhajtott. Mikor kiléptünk az osztályból szerencsére Ricsiék a szekrényüknél álltak, még nem mentek ki az árkádok alá. Én hátrébb maradtam pár lépéssel, de elég közel voltam ahhoz, hogy halljam ahogy Virág elhívja a fiúkat.
- Izé Zsolti, Ricsi kéne egy kis segítség - egyik lábáról a másikra dőlöngélt.
- Mondjad Emó - fordult felé Ricsi.
- Uhm eljönnétek velem a mosdóba?
- Mivan? - nézett rá Zsolti összevont szemöldökkel.
- Virág, ugye tudod, hogy külön mosdó van a fiúknak és mi nem mehetünk be a tiétekbe?
- Nem kell bejönnötök, elég, ha az ajtó előtt megvártok, csak izé félek egyedül menni - nézte a földet.
- Ezt hogy érted?
- Hát most, hogy nincs itt Zoé és Reni is Arnolddal van egyedül kell mennem, de az a-sok állandóan piszkálnak, ha ők is bent vannak, ezért inkább már nem is szoktam menni, de most oan nagyon kell már - szipogott (?). Oké most ez tényleg igaz, vagy csak ilyen jó színész lenne? Remélem csak jó színész, nem akarom, hogy bárki is bántsa őt, hiszen a legjobb lány barátom lett ilyen rövid idő alatt.
- Oh - lepődött meg Zsolti és Ricsivel összenézve némán megbeszélték a dolgokat - ebben az esetben örömmel tölt el minket, hogy elkísérhetünk.
- Szupiii - ugrándozott, de aztán eszébe jutott, hogy ha nagyon kéne pisilnie, akkor ezt elég nehezen tenné, ezért a fiúkat a karjuknál fogva húzta maga után. Én pedig ezt kihasználva odaléptem Cortez mellé.
- Mizu? - nézett rám - Mostanában olyan furcsa vagy. Minden okés?
- Persze, csak szerintem összeszedtem valami megfázást vagy ilyesmi, de a hétvégén sikerült legyőzni.
- Ennek örülök Dave - mosolygott rám őszintén. Kicsit rosszul éreztem magam, mert tényleg úgy tűnt hogy aggódott értem, én pedig most akarok keresztbe tenni neki.
- És veled mizu?
- Semmi különös - vont vállat - próbálok visszaszokni a suliba, de nem igazán megy.
- Persze, mert úgy látom valami eltereli a figyelmed - biccentettem a telefonja felé, ami szinte folyamatosan jelzett.
- Csak Zoé küldözget videókat - oldotta fel a telefonját és felém fordította. A videón Zoé van, ahogy éppen valami kiránduláson lehet a mamájával, de ahogy körbeforgatta a kamerát csak idősek voltak a buszon, ő volt az egyetlen fiatal.
- Tényleg és mi a helyzet a többi lánnyal az osztályból? - kezdtem bele a tervünkbe, és reméltem, hogy Virág még egy ideig feltartja a fiúkat.
- Mármint?
- Hát Kinga kicsit pszichopata, Virág meg hát ő Virág, de mi a véleményed Reniről?
- Nem sok - vont vállat -, ő sem igazán foglalkozik velem, mindig csak Neményivel van.
- Pedig tök okos és kedves lány - bólogattam hevesen - és szerintem azért szép is.
- Már értem mire megy ki a játék - kapta rám hirtelen a tekintetét.
- Tényleg? - nem, ugye nem jött rá, hogy mit terveztünk Virággal?
- Tetszik neked Reni, de félsz elmondani a többieknek, mert nem tudod, hogy mit gondolnánk, ezért csak egyesével kérdezel rá. Virág pedig segít neked.
Hogy mivan? Nem, nekem nem kell Reni. Nekem Zoé kell. Basszus.
- Uhm igazából még nem sokat beszéltem vele - nevettem kínosan, hátha ejti a témát.
- Figyi, Zoéval pont tegnap beszéltük, hogy el kéne menni arra az új vígjátékra, amit nemsokára játszanak a mozikban, ha szeretnéd jöhettek ti is Renivel, és hívhatjuk a srácokat meg Virágot is, hogy ne legyen annyira kínos - mosolygott rám bíztatóan.
- Igen, igen az tök jó lenne - mosolyogtam, de belül ordítottam. Nem nem nem. Az lenne tök jó, ha Zoéval ketten mennénk, a többiek nélkül. Ahj Virág ez egy szar ötlet volt!
Szerencsére nem kellett sokat várnunk és Virág visszatért a két fiúval, és Cortez is ismertette velük az ötletet. Én pedig csak a fejemet vertem volna a falba.* Eközben Virág szemszöge
Fel kell tartanom a fiúkat. Szerencsére 15 perces szünet van, de hát a pisilést csak nem húzhatom el addig. Gyerünk Virág gondolkozz! Mikor már vagy 5 perce bent ültem a lehajtott wc tetőn eszembe jutott valami.
- Srácok! - kiabáltam ki a két testőrömnek, szerencsére senkit nem engedtek be, ezért nyugodtan ordíthattam.
- Igen? - hallottam Zsolti hangját.
- Izé beragadtam!
- Hogy mit csináltál?! - Ricsi hangja elég hitetlen volt.
- Nem nyílik az ajtó!
- Akkor nyomd le a kilincset!
- De úgy sem!
- Zsolti maradj itt, segítek neki - sóhajtott Ricsi, és hallottam a közeledő lépteit.
- Emó!
- Utolsó fülke!
- Nyomd le a kilincset.
- Mondom, hogy nem nyílik, de próbáld meg te is, ha nekem nem hiszel - elkezdte rángatni az ajtót, de nem sikerült neki sem, hiszen a kis retesz be volt csukva.
- Nem felejtetted el a zárat kinyitni? - kérdezett rá.
- Ricsi nem vagyok oan buta - "sértődtem meg".
- Jó oké, de azért zárd vissza aztán nyisd ki megint - sóhajtott. Na várjunk mennyi az idő? Még van 5 perc, szerintem ennyi idő elégnek kell, hogy legyen Dave-nek.
- Oki! - megtettem, amit kért, de a biztonság kedvéért azt mondtam, hogy egyedül nem megy. Ricsi megrántotta az ajtót, de én erre nem számítottam és nem engedtem el a kilincset, ezért én is kiestem az ajtón egyenesen Ricsire.
- Uh bocsiii - néztem rá kínosan.
- Nem gáz - nevetett fel - Na gyere Emó, mindjárt vége a szünetek. Még gyorsan kezet mostam és visszaindultunk a többiekhez, ahol egy nem várt dologgal kellett szembesülnöm, Dave-nek nem sikerült.
ESTÁS LEYENDO
A Szent Johanna Gimi- Az én történetem
FanficHerczeg Zoé most kezdi a gimnáziumot, azonban nagyobb gondjai is vannak az életben, mint a fiúk vagy a tanulás. " - Zoé, várj! - kapott a kezem után, mikor megpróbáltam kikerülni - Most mi van köztünk? - Miért, van köztünk valami? - néztem rá felvo...