0| bütün vücudunu ezberime kazıdım.
— black out days
______________________________________
Kıkırdayarak önümde ki güzel çocuğa tutunmuştum. Omzuna tutunan ellerimi kavrayarak okşadı önce nazikçe, sonra bir eli belime indi. Az önceki hareketinin tersi bir şekilde sertçe çekti beni kendine. Gözlerimi bile açamıyordum, öyle çok gülüyordum ve öyle çok istiyordum ki karşımda ki siyah saçlıyı. Şu an onun için sahip olduğum her şeyi önüne serebilirdim. Kasıklarımdaki haraketlenme devam ederken hafifçe oynattım, bu onu gülümsetmişti.
Gülerek dudaklarına eğildim, yavaşça sürttüm. Oyunculuğum onu eğlendirmiş olacak ki dudakları kıvrıldı. Belimde ki elini çekerek elimi tuttu.
"Benimle gel." O elimden çekiştirirken yukarı doğru adımlıyorduk, yukarı çıkınca müzik sesi biraz olsun azalmıştı. Bir anda görüş açıma beyaz bir kapı girdi. Kapı kapanırken, sarhoş bedenim bir anda az önce gördüğüm kapıya yaslandığını farketmem zaman almıştı, o derece mayhoştum.
Önümdeki beden üstüme doğru eğildi, elleri belimi buldu önce. Güzelce sardı güzel elleri ile. Sonrasında yüzü yaklaştı yüzüme. Öyle güzeldi ki, her şekilde. Her açıdan, mükemmeldi. Dolgun dudakları dudaklarıma eğildi. Güzel dudakları dudaklarıma değdirği an dudaklarım onun için öne çıkmıştı. Onun için bekliyorlardı, onun için. Dudaklarını dudaklarımın arasına yerleştirerek yavaşça emdi önce. O yavaş olsa da ben çoktan delirmiş durumdaydım ama, t-shirtinin iki yanına tutunarak tekrar kasıklarımı bastırdım ona.
Daha sert emmeye başlamıştı şimdi, dolgun, pembe güzel dudakları sertçe benim dudaklarımda dolanıyordu. Aynı tepkiyi vermeyi denedim, altta kalmak, pasif olmamak için. O alt dudağımı emerken üst dudağını emmeye dişlerimi sürtmeye başladım. Geri çekildi ve çekik gözlerini dikti üzerime, gözünün altındaki ben çarptı o sırada gözlerime. O akıl almaz bir ifade ile yüzümü incelerken ben arsızca sırıtarak yüzüne eğilmiştim, öperek kızarttığım alt dudağına dilimi sürtmüştüm. Bütün ıslaklığını yaladım, ıslaklığımı bıraktım.
Yüzünde ki o masum ifade değişti, ukâla hali serildi göz önüne. Elleriyle yön vererek bir anda yerlerimizi değiştirdiğinde dengemi korumak için ona tutunmak zorunda kalmıştım. Üzerine doğru yürürken yapışık olan bedenlerimiz yüzünden geri adımlar atıyordum. Sonunda yatağa çarptığımda, beklemediğimden bir anda devrilmiştim. O ise benim aksime hiç istifini bozmadan üzerime eğilmişti. Dudaklarıma kısa ve ıslak bir öpücüğün ardından boynuma yönelmişti. Boynuma sürekli ıslak öpücüklerini konduruyor, ve bense altında gülerek haraket ediyordum. Belki de daha çok kıvranıyordumdur. Fakat birden değişti, öpücükleri önce emmeye bıraktı yerini boynumu emmeye başladı. Sonra dişlerini sürttü, ben ne olduğunu anlamadan boynumda kocaman hickeyler vardı. Tek bildiğim o an boynuma yaşattığı eziyetin, bana acı dolu inanılmaz bir zevk verdiğiydi.
Tekrar hareket ettim altında, mızmızca omuzlarımı silktim. Ellerimi omuzlarına koyarak ittirdim onu. Dudaklarım büzülmüş kaşlarım çatışmıştı.
"Ben de yapmak istiyorum.." ifadem mi yoksa sözlerim mi komik geldi ona bilmiyorum. Ama dudakları içten bir gülümsemeye ev sahipliği etti, tekrar boynuma yaklaşarak bu sefer ısırdığı o yerlere güzel bir öpücük kondurdu. Bunun üzerine iznimi almıştım, hızlıca yerlerimizi değiştirerek üzerine çıktım. Önce doğrularak kasıklarına oturdum, kalçamı hafifçe sürttüm. O kafasını geriye atarak güzel boynunu öne çıkardığında ben, belimi bükerek üzerine eğilmiştim. Kafası hâlâ gerideydi, bundan yararlanarak çenesine bir öpücük kondurdum. Boynuna yönelerek öptüm önce, ama öyle güzel kokuyordu ki..
Bir süre durdum ve sadece kokusunu çektim içime. Daha sonra o kafasını kaldırdığında muhtemelen sızdığımı sanmıştı, ama derin bir nefesi içine çekerek tekrar öptüm. Güzel kokusu üzerine buğday teni beni öylesine çekiyordu ki, sadece bir süre onda soluklanmak istiyordum. Dudaklarımı güzel boynunun üzerine koyarak ıslakça emmeye başladım. Emdim ve öptüm, önce morarttım ve sanki kızmasından korkar gibi tatlı öpücükler bıraktım. O sırada elleri boş durmadı, t-shirtimin altına girerek belimi okşadı. Belime dokunulmasına karşı zaafım vardı her zaman, birinin belinin ellerim arasında olması bile bana zevk verirken onun belimi okşaması belimi daha çok kıvırmama sebep oluyordu.
Belimi bükerek üzerinden doğruldum, ellerimi t-shirtinin altına sokarak yukarı doğru sıyırdım. Beni anlamış olacak ki yardım etti ve hızlıca çıkardı t-shirtini. Daha sonra ellerimi benimkini buldu ve ben de hızlıca çıkararak attım, herhangi bir yere işte.
Tüm vücudunda gezindi dudaklarım, aklımda çalan anlamsız şarkı ile bütün vücudunu ezberime kazıdım. Bütün kaslarını, bütün çizgilerini. Bedeni altımda kasılırken ben hepsini ezberledim.
Bölümleri düzenleyerek atıyorum ama günde 10 bölüm falan atarım yani merak etmeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you get me so high || hyunin
FanfictionSeni kalbime kazıdım, vücudunu ezberime alırken.