13| İçeri gel bebeğim.
Chase Atlantic - Church
(Bölüm smut sayılır mı emin değilim ama +18 yerler var ona göre okuyun. Rahatsız olacaklar için işaret koydum.)
______________________________________
Film başlayalı on beş dakika falan olmuştu sanırım. Girdiğimiz film gerilim filmiydi ama başları çok sıkıcıydı. Buna rağmen Hyunjin pür dikkat filmi izliyordu. Hipnoz olmuş gibi bir saniye bile gözlerini ayırmıyordu. Hatta mısır alırken çok nadir gözlerini ayırıyordu ekrandan. Bense olduğum yere iyice yayılmış arada mısır yiyor ya da uyumayı düşünüyordum. Çünkü dediğim gibi sıkıcıydı ve odağımı vermek zordu bana göre.
Elimi tekrar mısır kovasına daldırarak bir kaç mısır aldım, ama Hyunjin'de -yine gözü ekranda olduğu için- elimi farketmeden elini uzattığı için elime çarpmıştı. Elimdeki mısırlar onun bacağına düşünce, gözlerimi devirerek elimi baldırının yanına koydum. Hyunjin elime çarptığında bile dikkatini ayırmamış omuzlarını silkmişti sadece.
Kumaş basit bir spor şortu gitmişti, ve oturduğu için şort cidden yukarı kıvrılmıştı. Hatta sanırım çok yayıldığı için falan bu kadar yukarıdaydı. Şu an baldırlarının bir kısmı açıktı ve oturmasına rağmen baldırlarındaki kasları çok net görebiliyordum. Zaten yüzücüydü ve kaslarının olması tuhaf değildi. Hiç bir şey olmadan bir elimi bacağına koyarak destek aldım ve diğeriyle de yana düşen mısırı aldım. Mısırı koltuğun yanında ki yere koymak için doğrulurken, destek aldığım elimi sıkmıştım. Ve bu Hyunjin'i rahatsız etmiş olacak ki hafifçe bacağını kıpırdatmıştı.
Bacaklarına düşen mısırı yana koyarken ona baktım yine mısır yiyor ve filmi izliyordu. Benim baktığımı anlayınca da kısa süreliğine bana bakıp önüne dönmüştü. Şu an bana karşı zerre ilgisi yoktu. Arkadaşım gibi yanımda oturuyordu ama sonuçta bacağından huylanıyordu.
Bacağında olan elimi asla oradan çekmeden hafifçe okşamaya başladım. Bu basit bir hareket gibiydi ama temkinli ve olabildiğince yavaş hareketlerle elimi tukarı çıkarıyordum. Ve bu da Hyunjin'in kıpırdanmasına yol açıyordu. Şu an huylandığı için mi yoksa etkilendiği için mi kıpırdanıyordu bilmiyordum. Ama elimi biraz daha yukarı götürdüğümde derin bir nefes aldı, sonra titrekçe nefesini vererek yutkundu. Kafamı çevirerek göz ucuyla ona baktım ve sırttım. Sanırım gerçekten yanlışlıkla onu etkilemiştim. Asla istediğimden falan da değil, tamamen yanlışlıkla.
Ben devam ederken Hyunjin kafasını koltuğa yaslamış gözlerini salonda gezdiriyordu. Sanırım filme olan odağını kaybetmişti. Elimi biraz daha yukarı götürerek şortunun ağ bölgesine doğru yavaşça parmaklarımı yönelttiğimde, elini bir anda elimin üzerine koymuştu. Ama bu haraket durdurmak için falan değildi. Uzun kemikli parmakları elimi okşamaya başlamıştı. O elimi okşarken bende onun gibi uzun parmaklarımı hareket ettirerek onu okşuyordum.
İkimizde birbirimize değil önümüze bakıyorduk. Ama ben devam ederken sonunda dayanamamış ve elimi sertçe bastırmıştı. Eli elimin üzerinde beklerken ikimizde gereksiz bir heyecan basmış olacak ki, düzensiz nefes alıyorduk.
Filmle o kadar alakam yoktu ki film bir anda kapandığında ürkmüştüm. Ama sadece araya girmiştik. İnsanlar konuşarak dışarı çıkarken ben oturmaya devam etmiştim. Fakat bu kısa sürmüştü çünkü Hyunjin bir anda elimi çekiştirerek beni de ayağa kaldırmıştı. Çıkışa doğru yürüken Chan, Seung, Felix ve Changbin'in önünde geçmemiz gerekiyordu. Ve bulunduğumuz bu durumda onların önünden geçmek cidden rezillikten başka bir şey değildi. Ama Hyunjin uzun Sweatini aşağı çekerek önünden tutmuştu. Chan bakışlarını bize çevirip kaşlarını çatarken, Hyunjin de yüzünü buruşturmuş bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you get me so high || hyunin
FanfictionSeni kalbime kazıdım, vücudunu ezberime alırken.