32| sikeyim sizi de, sikik anlaşmalarınızı da!
29.01.2022 (23. bölüm)
"Onunla görüşmene bir şey demedim, her şeye tamam dedim. Ama abartmıyor musun Hyunjin? İstersen çık ve herkese sevgili olduğunuzu söyle ha?" Hyunjin gözlerini devirerek, kalçasını yasladığı sıradan çekti.
"Cidden, ben bunu neden yapamıyorum Yeji?Birinden hoşlanmama rağmen ne ona, ne de başkalarına bunu neden açıklayamıyorum." Çok sinirli konuşuyordu, çenesi gerilmiş ve kaşları çatıktı.
"Daha fazla dayanamadığımı söyledim sana değil mi? Sadece birkaç ay için olan anlaşmayı bir yıla çevirdin, üstüne beni tehdit ettin. Artık daha fazlasını istemiyorum." Yeji kıkırdayarak ona baktı.
"Bu kadar eminsen o fotoğrafları ve videoları yayınlamama ne dersin Hyunjin?" Aylar önce, parti de Jeongin ve Hyunjin'i çektiği videodan bahsediyordu. Hyunjin bunun farkındaydı ve şu an sadece yayınla dese bile, Jeongin mahvolurdu.
"Peki homofobik ailene, Jisu ile sevgili olduğunu söylememe ne dersin?" diye Yeji gibi tısladığında, Yeji gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı.
En başından beri anlaşmaları, Yeji ile Jisu'num ilişkisinden çıkmıştı. Önceden çok yakın ve kalabalık olan arkadaş grupları da bu sayede dağılmıştı.
Yeji'nin ailesi, Ryujin ve Chae'in sevgili olduğunu anladıktan sonra Yeji'ye türlü baskılar yapmış ve arkadaşlarıyla görüşmesini tamamen yasaklamıştı. Yeji ise gerçekten çözümü çocukluk arkadaşını sevgilim diye tanıtmakta bulmuştu. Çünkü gerçekten hoşlandığı kızdan, arkadaşlarından ayrılıp başka bir okula gitmeyi, yaz boyu yapılan imâların, kavgaların ve şiddetle gelen hapis hayatının bütün yıl devam etmesine dayanamamıştı.
İlk başta Hyunjin buna ses çıkarmamıştı. Çünkü Yeji onun en yakınıydı, ona yardım etmek ve iyi olmasını istemişti. Ama işler gittikçe tuhaflaşmıştı.
Minho başından beri ailesinin baskısını başka şekilde engelleyebileceklerini bu yüzden Hyunjin'in böyle bir rol yapmamasını istemişti. Ama Hyunjin, Yeji'ye evet dediğinde Minho daha fazla dayanamayıp kavga çıkarmıştı.
Çünkü ona göre Yeji sürekli arkadaşlarını kullanıyordu. Herkesi kendi istekleri doğrultusunda oynatıyor ve sadece kendi hayatını önemsiyordu. Sürekli Hyunjin ile diş dibe giriyor, Jisu'yu kıskandırmak için kullanıyor sürekli sevgilisi ile kavga etmesini sağlıyordu. Ve Minho bu durumdan çok sıkılmıştı. Çünkü zamanla bu durum arkadaşlıklarını etkilemişti. Nir taraf Yeji'yi bir taraf Jisu'yu savunuyor olmak üzere ayrılmış, ciddi kavgalara yol açmıştı.
Üstelik Minho, işlerin Yeji'nin Hyunjin'i ikna ettiği gibi olmayacağını da biliyordu.
İki ay olarak anlaştıkları rol bir yılı geçmek üzereyken bir parti de Hyunjin, Yeji ile kavga etmiş ve bir oğlanı öpmüştü. Yeji ise o kavganın üzerine, öptüğü kişiyi görünce bunu kullanabileceğini düşünmüştü. Başarmıştı da.
Önce Hyunjin'i tehdit etmiş, onun hayatını umursamadan kullanıp durmuştu. Sonra ise sevgilisinin ne kadar kırıldığını umursamadan sürekli uyarı niteliğinde Hyunjin'e sokulmuştu.
Sonucu ise artık Yeji'den nefret eden bir Hyunjin ile ayrılmak isteyen Jisu'ydu.
Fakat Yeji tüm bunlara rağmen devam etmek istiyordu, Hyunjin ile sevgili rolüne, Jisu ile ilişkisine.
Minho ile Changbin ise çoktan Yeji ile ilişkilerini kesmiş olsalar bile, Yeji'nin Hyunjin'i o fotoğraflar ike tehdit ettiğini öğrenince ortalık karışmıştı. Minho ve Changbin önce Yeji ile ortalıkta tartışmış, böylece bu olayı bilmeyen Jisu'nun öğrenmesini sağlamışlardı.
Sonrasında ise Hyunjin'e, Yeji ile ilişkisini kesmesi ve Jeongin'i üzmemesi için gerçekten kavga etmişlerdi. Ama anlamadıkları bir şey vardı, Hyunjin zaten Jeongin'i düşünüyordu.
Bir anda her şeyi bitirebilirdi. Tamam belki Yeji ile ilgili koz da vardı elinde, ama Yeji bu kadar çirkinleşmişken sırf hıncı için Jeongin'i mahvedebilirdi. İşte asıl o zaman üzülürdü Jeongin. Bir daha asla Hyunjin'i görmek istemez, ondan nefret ederdi.
"Saçmalama!" diye bağırarak yerinden kalktı Yeji. Devam etmek istiyordu. Ona göre bu düzen yeterince iyiydi.
"Asıl sen saçmalama Yeji!" Hyunjin ise artık sadece istediğini yapacak kadar özgürleşmek istiyordu. Bir kukla misali tutulduğu iplerin boğazına dolanmasından bıkmıştı. Önce ailesi derken üstüne eski yakın arkadaşı eklenmişti.
Ailesi zaten ona yeterince baskı yapardı. O ortaokul boyunca, güzel sanatlara gitmek için ölüp biterken, ailesi ona zaten bir isteğini yerine getirip onu profesyonel bir yüzücü yapmak için uğraştıklarını söylemişti.
Lisede bölüm seçme zamanı geldiğinde ise, Hyunjin çıkıp güzel sanatlar bölümüne hazırlanamayacaksa, İngiliz dili ve edebiyatı istediğini söyleyip tekrar azar yemişti. Çünkü ailesine göre bunlar gerçek meslekler değildi ve Hyunjin en fazla mimarlık için hazırlanabilirdi.
Sonrasında ailesinin yanına artık arkadaş bile diyemeyeceği kada düşman olduğu Yeji eklenmişti.
"Gerçekten her şeyi mahvetmek mi istiyorsun?" diye aşağılayıcı bakışı eşliğinde sorduğu soruya göz devirdi Hyunjin.
"Her şeyi mahvetmekten kastın ne Yeji? Sadece kendini düşünen aptal birinden başka nesin sen?" o da tıpkı Yeji gibi aşağılayıcı bir bakış eşliğinde bağırdığında, gözleri dolan kız burnunu çekti.
"Bir anlaşma yaptık Hyunjin!" diye sesinin son damlalarıyla konuştu. Çünkü tam bu anda yaşları akmaya başlamıştı. Kaybetmek istemiyordu. İstediği olsun istiyordu.
"Sikeyim sizi de, sikik anlaşmalarınızı da!"
***
olayları anladınız mı?
bu arada bu bölüm jeonginin hyunjin ve yejiyi kavga ederken duyduğu bölümün farklı bakış açısıyla anlatımı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you get me so high || hyunin
FanfictionSeni kalbime kazıdım, vücudunu ezberime alırken.