XI. Cringe

58 8 0
                                    

Teltek a hetek és Csoki szépen gyorsan megszokta az új környezetét. Kezdetekben úgy volt, hogy hol nálunk, hol Emmáéknál aludt a kutyus, majd egy pár nap elteltével nagy nehezen eldöntötte, hogy a Hugrabugban alszik. Átcuccoltunk, majd Emma ágya előtt kiterítettünk neki egy szép nagy puha vackot, ahol kényelmesen tud pihenni és aludni, meg etetőtálka is van mellette, de persze az első hét elteltével már felköltözött Emma ágyára és lejárkált velünk a nagyterembe étkezésekre. Nagyon ritkán tágított mellőlünk.

Az iskolában hosszútávon egyedül 2 embernek tűnt fel Csokoládé. Lupin és Piton profeaszor. Lupin először nyugodtan, ugyanakkor visszahúzódóan és fenntartásokkal kezelte Emma új háziállatát, de egy idő után már ő is megsimogatta. Nem tudom, hogy kutyás rivalizálás lenne, vagy csak egyszerűen félt a kutya rejtett kilengéseitől. Azonban Piton Lupinhoz képest kimondottan toxikusan reagált az új jövevényre. Amikor először meglátott minket egy üres folyosón az állattal, elkezdett velünk ordibálni, Emmatól, Katytől és tőlem csípőből levont 20 pontot fejenként, Bethet meg iszonyatosan durván lehordta a sárga földig, mivel olyanokkal barátkozik, mint mi. Csokoládé megérezte Piton rosszindulatát velünk szemben és ugatni kezdte a professzort, aminek az lett a vége, hogy mind a négyünknek jókora büntetést szabott ki és követni kellett őt az igazgatóiba. Persze Dumbledore tisztába tette Piton hiányos gondolatmeneteit, kijavította a faszságait és visszavonta a pontlevonásokat, meg a büntetéseket. Elmondta neki, hogy mi találtunk egy kóbor kutyát az erdőben, akit önzetlenül befogadtunk és gatyába ráztuk. Piton többet nem basztatott minket Csokival kapcsolatban, de minden alkalommal ölni tudott volna a szemével, amikor összetalálkozik a pillantásunk. Eléggé furcsa, hogy ennek az 1 embernek böki a legjobban a csőrét Csokoládé jelenléte.

November többi részében eléggé ráfeküdtünk a kviddicsedzésekre, mivel vészesen közeledett a Griffendél-Mardekár elleni kviddicsmecs, azonban Draco még mindig a harci sérültet játszotta, ezért buzi gané módon Flint bejelentette, hogy ők át akarják tetetni a meccset, mivel a fogójuk "átmenetileg üzemképtelen". Ekkora köcsögséget is csak régen láttam. 1 jó azért volt benne, mégpedig az, hogy Csoki mindig lejött és megnézte az edzésemet Bethel. Leült Madam Hooch mellé, aki Sirius Black távol tartása miatt volt ott.
Csoki kifejezetten intelligens, jól nevelt kutya, aki megért minden utasítást. Valószínűleg az előző gazdája taníthatta meg, mielőtt az utcára került volna.

Egyébként helyettünk a Hugrabuggal fog játszani a Griffendél, ami Katy állítása szerint új kapitányt kapott, aki szerintük nem is rossz pasi. Valami Cedric Diggory. Én már láttam. Magas, jóképű, de nem fogónak való. Nagyon nagy darab, de ebben az esős időben előnye származhat a testalkatából. Flinték nagyon kitaláltak ezt...

Az utolsó egy hétben Emma és Katy volt totálisan tönkre menve. Miután Flint szólt Diggorynak, hogy ők mennek Woodék ellen, 1 hétbe kellett belesűríteni 1-1 és fel hónapnyi edzés. Diggory vaskalapos csapatkapitány volt, ha kviddicsről volt szó. Még a beugrókkal is szemben. Ezért Emma már az első napon rám bízta és hozzám költöztette Csokoládét, mert tudta, hogy ezen a héten nem tudna annyi figyelmet fordítani rá, mint általában.

A meccs előtti napon aztán nem történt semmi különös addig, amíg el nem kezdődött az SVK, mert közeledik a telihold és Lupin a vérfarkassága miatt csúnyán lebetegedett. Ezzel még nem is lenne akkora baj, azonban Piton volt a helyettesítő tanár, aki köztudottan SVK tanár szeretne lenni. Szanaszét szívatott minket a 392. oldalon levő vérfarkasokkal és még egy vérfarkasos házi dolgozatot is kéne írnunk, amivel nyilván azt akarta, hogy rájöjjünk Lupin titkára. Én átlátok a szitán, de remélem a többiek nem...

Délután be is mószeroltam Pitont Lupinnál.

– Istenem, Lupin! Tudtad, hogy Piton professzor volt a helyettesítőd? –idegeskedek a tanár ágya mellett. Ő éppen egy pohár forró teát kortyolgatott. Még a serleget is láttam, amiben Piton hozza neki a Farkasölőfű-főzetet. Üres volt.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 3Where stories live. Discover now