XXX. Merészség

71 6 0
                                    

Másnap reggel nagyon fáradtan keltem. Éreztem, hogy az avarban fekszek. Nem mertem körbenézni, hisz féltem a látványtól, de amikor megpillantottam, hogy senki sincs itt, megkönnyebbültem.

Lehet, hogy csak álmodtam... –sóhajtok és feltápászkodok. Ekkor figyeltem fel arra, hogy nagyon fáj a testem. Leginkább izomláz volt, de éreztem magamon néhány karmolást is, a bal tenyeremen lévő vágás pedig elkezdett felduzzadni és lüktetni. Miután valamikor elaludtam az éjszaka folyamán, a démonom biztos átvette az irányítást és ki tudja mi történhetett éjszaka– Atya világ! Mit műveltetek? –rémüldözök Annabellet szólítva.

Nyugi! Nem kell aggódni! –magyarázza lezseren– Mi csak... um... legóztunk... –vágja rá– Tudod! Dolgokat illesztettünk egymásba... –mondja nagy komolyan, de végül nem bírja és elneveti magát– Többször is...

– Na húzz el a picsába, de most komolyan! –vakkantok feszülten– Remélem nem nyalta meg a sebeimet...

– Szerinted azt hagynám? Úgy ismersz te engem? –háborodik fel a szőkeség, majd elhallgat. Fújtatva elkezdek nyújtani, mert az avarban alvás nem tesz jót a testi egészségnek. Miközben nyújtás alatt terpeszben dőltem előre, jobbra, stb. éreztem, hogy valami folyik lefelé a combomon. Rögtön bepánikoltam, hogy elkezdtem menstruálni, de amikor lenéztem, az a folyadék fehér volt.

– Ez mi? –kérdezem tőle kikerekedett szemekkel.

Szerinted? Egyet tippelhetsz... –kuncog gyanúsan az alterem.

– Ohh ne! Ideje akkor elővenni anya főzetét... –sóhajtok és nekidőlök egy fának, majd körbenézek– Basszameg... Hol vagyok? –tanakodok kissé feszülten. Körülvett a végtelen erdő.

– Az erdő közepén... –szólt közbe egy ismerős hang. Én összerezzentem és a hang felé kaptam a fejem, de semmit sem láttam.

– Ki van ott? –rikkantottam rémülten.

– Nem ismersz meg? –feleli a testetlen hang.

– Remus? –lepődök meg– De hogy...? Megtaláltad Harry köpenyét, vagy mi? –értetlenkedek, közben keresem, hogy hol van.

– Hát... öh... nem igazán... –magyarázza kifejezetten zavartan– Egy fa mögött vagyok... kövesd a hangomat... –mire elindultam, ahogy ő mondta– De ne nézz be a fám mögé! –utasította. Én furcsálltam ezt a kérést, de úgy voltam vele, hogy oké. Lassan aztán odaaraszoltam egy hatalmas, széles fához.

– Itt vagy? –kérdeztem a fának támaszkodva.

– Igen! –feleli– Csukd be a szemed. –parancsolja még, mire megtettem. Vakon tapogattam a fát, amikor is egy hideg kéz ráfogott a karomra.

– Úristen! –rezzenek össze, majd hirtelen kinyitom a szemem és a bal kezemmel ráfogok az ijedt Remus nyakára.

– Én vagyok az! Csigavér! –nyugtat a férfi.

– Ohh... oké... –bólintok megilletődve és szép lassan visszahúzom a karom. Ekkor tűnt fel, hogy Remus egész testében remegett, mivel nem csak a karja, hanem a felsőteste is fedetlen volt. Azonnal fogtam és magamhoz húztam a férfit– Szent Merlin! Hát te teljesen át vagy fagyva!

– Mit csinálsz, Andromeda? –érdeklődik megütközve Remus.

– Igyekszek felmelegíteni téged! Gondolom itt aludtál kint anyaszült mezítelenül! –mormogom a férfi nyakába.

– Értékelem az igyekezetedet, de kiskorom óta kelek fel így teliholdkor. Hozzá vagyok szokva... –válaszolja keserűen. Erre nagyot sóhajtva eltávolodtam tőle és újból körbetekintek.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? 3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora