3.kapitola

651 16 0
                                    

Vypadá to tu lépe. Útulné, holčičí a zároveň dospělé. Můj pokoj to však není.

,,Tady teď budu. '' Řekla jsem si pro sebe.

Po patnácti minutách, jsem se rozhodla vrátit za Scottem. Ráda bych byla v pokoji, ale můj žaludek měl na to zcela odlišný názor.

,,Jíš pizzu? Nějak mi to došlo, že jsem se tě nezeptal, co by sis dala. Uvědomil jsem si to, až když zazvonili u dveří. ''

,,Ne, v pořádku. Pizzu mám ráda. '' Pousmála jsem se.

Nic neříkal ani to nijak neprotahoval a otevřel tu nádheru před námi. Šunková pizza, má oblíbená. Vždy ji rodiče objednali k pátečnímu sledování filmu. Každičký pátek jsme měli takový náš filmový večer, vždy jsem se na ten den těšila kvůli tomuhle. Při myšlence na všechny večery jsem musela opět vypadat hůř, když si toho všiml.

,,V pohodě? '' Přestal na chvilku jíst.

,,Jo, jasně. '' Snaha vystrnadit pro tuto chvíli vzpomínky, nebyla dvakrát moc úspěšná.

Nastalo mezi námi ticho. Ani jeden z nás nevěděl, co by měl říct. Zajímalo by mě, zda to ví. Třeba mu to Melissa řekla. Nebo si to také mohla nechat pro sebe. No ale teď to vyzvídat nebudu, třeba na to přijdu po čase.

,,Dneska večer jdu na párty ke kamarádovi. Tak mě napadlo.....nechtěla bys jít taky? '' Zkusil docela opatrně.

Já mám stejně nějaké tušení, že ví, proč tu jsem. Ale radši si to nechám zatím pro sebe.

,,Jakou párty? ''

Nikam se mi tedy moc nechce. Zrovna na nějakou párty. Ale zas na druhou stranu, bych se po tom všem opila. Nějak to vše potřebuju vstřebat a alkohol by mi mohl pomoci.

,,Pořádá párty pro lidi ze školy. Je to v UV barvách, takže každý pomalovaný fosforovými barvami tam bude svítit jak žárovka. Bude tam spousta lidí ze školy. Jdu tam s mými přáteli. Nemusela bys tu být sama a mohla bys poznat nové lidi. '' Pokračoval.

,,Zní to zajímavě. Ale nijak nevím, vůbec nikoho tam neznám. ''

,,Poznala bys lidi ze školy. Nepřišla bys tak zítra mezi úplně cizí kolektiv. ''

Má pravdu. Třeba bych si našla i kamarádku.

,,Máš pravdu. Ale neboj se. Nebudu vám nějak narušovat program. Až přijdeme, půjdu si svou cestou. ''

,,To nemusíš, nebude jim vadit tvoje přítomnost. '' Začal mě ujišťovat, když mu přitom málem spadl kus pizzy. Což mi hned trochu zvedlo náladu. Podle jeho pohledu si toho všiml.

,,V pohodě. Budu poznávat nové lidi. Přesně jak jsi řekl. ''

S kapkou alkoholu na pomoc.

,,Super. Tak až dojíme tak se připravíme a můžeme vyrazit? ''

,,Platí. ''

Společně jsme dojedli tu delikátní večeři a já se šla připravit. Jelikož říkal, že to bude ve stylu UV barev a fosforových barev, nejlepší volba bude nějaké bílé tílko. K nim se hodily černé upnuté džíny, které krásně formují postavu. Tyhle mám ze všech nejraději. Dál bílé tenisky na platformě. Vlasy jen stačilo pročísnout. Lehký make-up s jemnými linkami, abych nedělala ostudu a já byla připravena.

Zrovna akorát v čas, Scott volal z kuchyně.

,,Sluší ti to. '' Usmál se, při mém příchodu.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat