,,Pojď. '' Slyšela hlas Thea, když se ještě vzpamatovávala.
Zvedli se, naložili ještě jednoho a odjeli autem.
Ostatní se nestihli včas vzpamatovat, aby je stačili zastavit. Jim se tak díky tomu podařilo utéct.
Zpět do jejich úkrytu dorazili ve spěchu. Neradi by byli sledováni. Celý jejich plán ba byl ten tam.
Společně je dotáhli dovnitř.
,,Hádám, že jim o nás musel říct ten kluk. Liam, nebo jak se jmenoval. '' Prskla Beth při poutání dívky k jednomu z lůžek.
,,Pravděpodobně. Ale vidělas sama. Nechtějí nám udělat nic dobrého. '' Theo prováděl to samé klukovi hned vedle nich.
,,Zasloužili by si lekci. '' Na řadu přišlo spoutání jejích nohou.
,,Neboj, dočkáme se. Jen ještě chvíli musíme počkat. '' Přešel si pro injekce s dávkami pro každého jednoho z nich.
,,Jak dlouhá ta chvíle ještě bude? Nejraději bych jim to spočítala už dnes. ''
,,Musíme se pokusit nalákat k nám co nejvíc dětí. Čím víc jich bude, tím větší šanci máme. Neboj se ničeho. '' Vpíchl postupně všem jejich dávku.
Všichni připoutaní na lůžkách měli pravidelný dech. Jejich hrudníky se zvedaly v dokonalé pravidelnosti. Jeden jak druhý. Oči zavřené, jako by všichni spali. Do jednoho nevěděli o okolním světě.
,,Co takhle si potrénovat? Dnes už nikam nejdeme. Až zítra ráno. Musím dát dělat další látku. Trocha tréninku by neuškodila. '' Otočil se s úsměvem k Beth.
,,Trénovat? To my nepotřebujeme! '' Úplně v tom neznámém hlase cítila uraženost. Jak si to vůbec mohl dovolit vyslovit.
,,Proč? To nepotřebujeme. '' Svraštěla Beth čelo. Také nechápalo Thea, proč to navrhl.
,,Nikdy nevíš. Rád bych prošel pár bojových pozic a úderů. Je to větší sranda. Než jen za pomocí svých schopností. To by sis měla nechat až na konec. Bojem je unavit a svými schopnostmi je dorazit. '' Ušklíbl se. Samotnému se jeho nápad líbil.
Beth přivřela oči. Přemýšlela o jeho návrhu.
,,No tak. '' Chytl ji za ruce.
,,Bude sranda. '' Popíchl ji.
,,No tak dobře no. Když to musí být. '' Protočila oči a následovala ho do prostornější místnosti.
,,Připravená? '' Postavil se do bojovnějšího postoje.
Nohy lehce rozkročil od sebe. Své ruce dal před sebe. Beth udělala po jeho vzoru to samé. Theo dlaněmi ukázal, že může začít.
Trénink mohl tak začít. Na začátku si vybrali něco lehčího. Jeden napodoboval možné údery a druhý se vyhýbal. Pokaždé se oba střídali. Chvíli se vyhýbala Beth a další pro změnu on. Po nějaké době přidávali další a další prvky.
Theo ji s vysvětlením ukázal pár dalších triků, možností úderu, jak protivníka zasáhnout...dorazit.
Ačkoliv původně do tohohle nechtěla vůbec jít, nakonec ji to dost chytlo. Bavilo ji vidět, že ji to jde. Samo od sebe. Jako by to už někdy takhle trénovala.
Přešli pak do normálního bojového tréninku. Ostřejší rány, rychlejší manévry. Nevěrohodnější napodobenina pravého boje. Což chvílemi tak vypadalo i u nich.
Theo si samozřejmě neodpustil zapojení svých schopností. Rychlosti a smyslů převážně. Ze začátku se snažil nenápadně. Začal přidávat další. Beth to zpozorovala. Tudíž si pomáhala občas taky. Hlas se samozřejmě taky zapojil. Upozornil ji třeba na větší sílu v jeho ráně a z kterého směru ta rána přijde.
Jak se ale zapřemýšlela, duchem byla na chviličku úplně jinde. Začala totiž přemýšlet nad útokem. V tom ji do hlavy naskočila věta od toho kluka, kterého držela na místě. Že prý ho zná, poznali se na párty, chodila k němu na doučování atd. To ji na vteřinku rozhodilo. Nezpozorovala tak Thea. Ten si ji okamžitě zpacifikoval. Její záda si natlačil na svůj hrudník. Kolem dokola překřížil její ruce. Byla tak v pasti. Samozřejmě, kdyby chtěla, za pomocí své síly se snadno dostane ze sevření. O tom nepochybovala.
,,Nezpozorněla si. '' Sklonil lehce hlavu, aby mohl své rty dát co nejblíž jejímu uchu.
,,Co když to bylo naschvál? '' Trochu pootočila hlavu, aby ho aspoň periferně viděla.
,,Jo? Určitě, aby ses dostala do téhle pozice vid? ''
Pustil její ruku. Svou odhrnul Beth vlasy za krkem k jedné straně.
,,Vše máš plně pod kontrolou že? '' Řekl svůdně a políbil ji na krku.
,,Samozřejmě. '' Naklonila hlavu ke straně se zavřenýma očima.
,,Jak jinak. '' Otočil si ji k sobě čelem.
Bez dalšího protahování začal líbat její rty. Ona se mu plně oddala. Své ruce opřené o jeho hruď. Ty jeho zase mířily na boky.
Jen co si Theo pomohl jazykem, jednou svou rukou si ji za pas přitlačil blíž na sebe.....
*****************
Další den je čekalo hodně práce. Brzy ráno museli oba vstát, aby si mohli vše připravit. Na tenhle den je totiž potřeba hodně té látky. Musí si sem dovézt ještě několik lidí.
Beth se od něj dozvěděla plán na dalších několik hodin. Zítra se totiž děje úplněk. V tu dobu prý bude ještě silnější, než je normálně. Chce tedy provést útok už zítra. Myslí si, že dost pravděpodobně bude mít úplněk vliv i na Beth. Tedy v to aspoň v hloubi duše doufá.
Jen co se dodělaly dávky látek, vyrazila dvojice na ''lov''. Podařilo se jim podařit odchytnout pár dalších dětí. Díky jejich už osvědčené taktice, jim to šlo snáze. Nehodlali na tom nic měnit. Proč by taky. Když to zabíralo na všechny.
Večer se vrátili domů. Stáli před všemi těmi lůžky a pozorovali je všechny.
,,Tak naivní. '' Sledovala je Beth. Jednoho po druhém. Těšila se, až je uvidí v akci.
,,To jsou vždycky všichni. '' Ucukl jeho levý koutek.
Přes noc připravoval injekce na další den. Tentokráte něco jiného. Mělo to o dost tmavší barvu, než ty co používali do teď. Také jí stačilo asi o polovinu méně. Určitě to je velmi účinné byť jen v mililitru. Beth samozřejmě po celou dobu asistovala. Nechtěla si nechat nic ujít. Jen se víc a víc těšila na zítřek.
******************
Drtivou většinu té noci a dalšího dne strávili nad všemi přípravami. Theo měl mít vše dokonale nachystané. Nerad by, aby ho něco překvapilo.
Krátce odpoledne vzbudil jednu dvojici jako první. Vpíchl jim tmavé tekutiny přímo do krku. Jak kluk tak holčina se jako na povel probudili a zvedla ze svých lůžek. Oba vypadali velmi klidně. Skoro jako roboti co dostali rozkaz. Jen co se postavili na zem, jejich oči zčernaly. Nebylo v nich nic než prázdno a temno. Krátce na to se vrátily do původní barvy.
Theo jim dal rozkaz sledovat Scottovu smečku. Potřebovali zjistit kde a kdokoliv všichni budou. Nejlépe všichni pohromadě na jednom místě.
Nezbývalo tak nic jiného než jen vyčkat do večera, než se dvojice vrátí ze své menší tajné mise.
ČTEŠ
Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]
Hayran KurguBeth si užívala svůj dokonalý život. Žila v šťastné rodině, kterou by za nic na světě nevyměnila. Její rodiče ani neví, jak velké tajemství před nimi po celé ty roky skrývala. Jednoho dne se však odehrála jedna nečekaná událost, která ji otočila živ...