43.kapitola

224 6 0
                                    

,,Dobře. '' Kývla jsem hlavou.

Otočil se pro nějakou injekční stříkačku. Byla tam tmavá tekutina. Vypadala celkem i hustá, ale to se těžko takhle odhaduje.

,,Připravená? '' Nadzvedl injekci a vyčkával na mou odpověď.

Celá nervózní jsem pokývla hlavou.

Jen se ale přiblížil s tou nechutnou jehlou k mému krku, mé nervy byly na pochodu.

,,Počkej. Asi to nechci-'' Než jsem stačila doříct větu, vpíchl ji do mého krku.

Nepříjemný tlak jak se tekutina vlévá do mého těla. Jen co to začalo, se mé oči rozzářily.

,,AHHHH! ''

**********************

,,Mmmm. '' Zabručela Beth, která přicházela k sobě.

Chtěla se chytnout za hlavu, která ji připadala, že každou chvíli praskne. Neúspěšně. Její ruce a nohy byly připoutané ke křeslu.

,,Co to je?! HEJ! '' Křikla.

Rozhlédla se kolem, nikde neviděla ani živáčka.

,,JE TU NĚKDO?! '' Houkla po místnostech.

,,Proč jsem připoutaná? Kdo mě sem dal? '' Snažila se vymanit ze sevření silných kožených pout.

,,Beth! '' Přiběhl k ní Theo.

,,Theo? Proč jsem připoutaná? ''

,,Nevím. Byla jsi tu se mnou. Ale pak sem někdo vtrhl a chtěl na tobě dělat pokusy. Mě odtáhli pryč a tebe tady připoutali. Podařilo se mi nás zachránit právě včas. Kdo ví, co s tebou měli vše v plánu. '' Rychle ji odpoutal.

Beth si promnula své lehce zarudlé zápěstí. Nebude mít modřiny, jen ji to trochu bolí. Posadila se a nohy přehodila přes kraj, že ji vysely dolů.

,,Bál jsem se o tebe. '' Chytl ji za tváře.

,,Co jsi s nimi udělal? '' Dívala se do jeho očí.

,,Utekli. Ale vím kam. Vím, kde se schovávají. ''

,,Chtěli se nás zbavit. Chtěli tě zabít. Zaslouží si odplatu. '' Mluvil k ní hlas.

,,Máš pravdu. Tohle jim jen tak neprojde. '' Odpověděla mu nazpátek. Ale jen svou myslí, takže to Theo neslyšel.

Cítila v sobě tolik hněvu. Nikdo nebude ubližovat jí ani jemu.

,,Pojedeme mým autem. Jsme tam do deseti minut. '' Mluvil Theo.

,,Dobře. ''

,,Jsem tak rád, že ti nic není. ''

,,To já taky. ''

Jen to dořekla, Theo ji políbil na rty. Netrvalo dlouho, než ho dlaněmi chytla za tváře a polibek mu vrátila.

Jen co se odtáhli od sebe, se navzájem podívali do očí.

,,Tak jdeme. '' Řekli najednou.

Bez jakéhokoliv zaváhání vyšli ven, kde za rohem na lesní cestě stálo Theovo auto. Ona si sedla na místo spolujezdce a Theo mohl vyrazit. Jeli do města. Zajel hned do ulic na kraji města, kde nikdo moc nechodí. Bydlí zde spíše ta spodnější vrstva společnosti. Kdyby zde potkali nějakého drogového dealera, nebylo by se čemu divit.

,,Budou někde vzadu. '' Zabouchl za sebou dveře a zamkl auto.

Společně vešli do vedlejší uličky. Nikoho neviděli. Na jejím konci leželo několik pytlů s odpadky. Nepořádek se válel po obou stranách uličky po celé její délce. Svítilo zde maximálně světlo z měsíce. Pouliční lampy sem ani nemají možnost dosáhnout se svým slabým světlem. Na první pohled to vypadalo celé opuštěné.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat