39.kapitola

242 5 1
                                    

Na to země všechna ta síla vyprchala. Oči se vrátily do normálního vzhledu. Já mohla dát zpět pomalu ruce k tělu. S dlouhým výdechem, jsem se vrátila do normálu.

,,Výborně. '' Chválil hlas v mé hlavě. Jako by zněl velmi spokojeně.

,,Beth? '' Stál Scott na místě.

,,Emm co to bylo? '' Kira radši stála na místě.

,,Já nevím. '' Podívala jsem se na své dlaně.

,,Jsi v pořádku? '' Šel ke mně opatrně Stiles.

,,Jo, nic mi není. ''

Neuniklo mi, jak si opět všichni vyměnili pohledy. Doufám, že se teď nebudou bát ještě mě. To by tak scházelo. Jako by toho bylo málo.

,,Nemusíte se bát. Už je to dobrý. '' Musím je ujistit. Vypadají, jak kdyby se báli na mě vůbec sáhnout.

,,Kde se to v tobě vzalo? '' Lydie nezakrývala své značné překvapení.

,,Nevím. Ale přišlo to v pravou chvíli. '' Zalhala jsem. Moc dobře vím, proč se to stalo tak najednou.

,,To se mi nezdá. '' Pozoroval mě Scott.

,,Hele, zachránila jsem nás. To jediné by nás mělo teď zajímat. Navíc, bychom měli radši odtud vypadnout. Nevíme, kdo se může vrátit. Může jich být jednou tolik. '' Je to třeba trochu popohnat. Nehodlám to tu s nimi teď rozebírat.

,,Myslím, že ti se jen tak nevrátí. '' Scott vypadal se svým názorem celkem sebejistě.

,,Má pravdu. Nevíme, jestli nepřijdou ještě s dalšími. '' Rozhlédla se Kira.

,,Tak jdeme. '' Zavelel Stiles.

Došli jsme na parkoviště a konečně nalezli do auta.

,,Počkat, kdo bude řídit? '' Došlo mi až u Stilesova jeepu. Všichni jsme něco měli. Sice ne nijak extra moc, ale stále tam něco bylo.

,,Já si myslím, že po tomhle jsem dočista střízlivá. '' Prohlásila Lydie.

,,Jsi si jistá? '' Vážně někdo z nás bude řídit? Že mi to nedošlo dříve. Nikdo z nás není na sto procent střízlivý. Ani ožralý. Ale stejně.

,,Jo. Zvládnu to. '' Přešli jsme všichni k ní do auta.

Já obsadila pohotově místo spolujezdce. Ti tři dozadu. Za prvé se nechci mezi ně mačkat. A za druhé, nebudu lhát. Jak si o nich nic nepamatuji, nemusím mezi nimi sedět natisknutá. Ne, že bych jim nevěřila. Ale prostě je to divný pocit. Dělat, jako by se nic nestalo. Snažit se k nim chovat stejně. Snad to chápou. Nějakou chvíli mi to určitě potrvá.

,,Kiro asi to budeme dneska muset zrušit. Nechci nechat Beth samotnou doma, po tomhle. '' Promluvil Scott po chvilce.

,,Proč? Nic neruš. Já to doma zvládnu. '' Podívala jsem se na něj dozadu přes zpětné zrcátko mezi mnou a Lydií.

,,No nevím. Mám o tebe strach. '' Nebyl si moc jistý.

,,Co kdyby tam s tebou byl přes noc Stiles? '' Přišla Lydie s nápadem.

Proč zrovna Stiles? Chápu, jsme přátelé. Ale proč zrovna ona? Stejně tak tam se mnou mohla zůstat Lydie. Navíc, obě jsme holky. Dávalo by to větší smysl.

,,Stiles? '' Moc jsem nechápala.

,,Jo. '' Na tváři úsměv.

,,Nemusím, jestli nechceš. Jestli tam chceš někoho jiného tak klidně-'' Přidal se do toho hned i on.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat