32.kapitola

294 5 0
                                    

Seděli jsme takhle hodinu, než mi začal zvonit mobil. Volal mi Stiles.

,,Tohle musím vzít. ''

,,Jo v pohodě. ''

Věnovala jsem mu úsměv a zvedla se. Popošla jsem kousek dál, abych měla ''soukromí ''. I když, je to vlastně k něčemu platné? Slyšel by mě i z druhé strany hřiště, kdyby chtěl. Takže spíš asi pro můj lepší pocit, že nevolám přímo před ním.

,,Ano? '' Přiložila jsem mobil k uchu.

,,Beth? Dělal jsem si už starosti. '' Zněl dost ustaraně.

,,Promiň. Nemohla jsem tam být. Potřebovala jsem na čerstvý vzduch. ''

,,Já vím. Kde jsi? Mám tě vyzvednout? ''

,,Ne to nemusíš. Já za vámi dojdu sama. Potřebuju se ještě projít. '' Nechtěla jsem lhát o tom, kde jsem. Jen nemusí vědět, že jsem zrovna s Theem.

,,Dobře. Za jak dlouho? ''

,,Nevím. Tak do půl hodiny? '' Zapřemýšlela jsem.

,,Dobře. Miluju tě. ''

,,Já tebe. '' Usmála jsem se pro sebe.

Hovor skončil a já se vrátila za ním.

,,To byl Stiles. Dělá si už starosti. Budu muset se vrátit. Vsadím se, že Scott na tom bude podobně. ''

,,Jasně, v pohodě. '' Zvedl se ze země.

,,Ještě jednou se ti omlouvám za tu ránu. Neměla jsem to nějak pod kontrolou. ''

,,V pohodě. Zažil jsem mnohem horší rány. ''

,,A děkuji ti. Že jsi se mnou hned šel ven. Dost mi to pomohlo se uvolnit. ''

,,Kdykoliv. ''

Nastalo takové divné ticho. Ne to trapné, ale jako by i ticho stačilo místo konverzace.

,,No tak já už půjdu. Ať jim nepřidělávám ještě další starosti. ''

,,Jo, ať se o tebe nemusí bát. '' Dodal.

,,Tak ahoj. ''

,,Měj se. A ještě jednou děkuji. '' Mávla jsem na něj při odchodu.

Po celou cestu jsem měla dost věcí na přemýšlení. Nebýt těch dvou, ani se do domu nevracím. Hlavně s vědomím, že on tam stále bude.

U domu akorát parkovala Melissa, která přijížděla z práce. Hned si mě také všimla a počkala, než dojdu k ní.

,,Ahoj Beth. ''

,,Ahoj. ''

,,Copak? Někdo ti něco udělal? '' Hned si všimla mého rozpoložení.

,,To překvapení na tebe uvnitř čeká taky. '' Prohodila jsem a pokračovala dál dovnitř.

Melissa šla hned za mnou. Jen co se otevřely dveře, se hned všichni tři otočili. Stiles se Scottem seděli v kuchyni a jeho táta v obýváku.

,,Co tady děláš? '' Zastavila se hned Melissa.

Koukám, že všichni ho tu velice rádi vidí.

,,Nemusíte skrývat své nadšení, že mě vidíte. ''

,,Skáčeme radostí. '' Nechyběl Stilesův ironický podtón.

,,Melisso, můžu s tebou mluvit? '' Vstal ze židle.

,,Fajn. '' Šla za ním do kuchyně.

,,No tak já mizím. '' Protočila jsem oči a radši se dala do kroku.

,,Můžu pak mluvit i s vámi dvěma? '' Promluvil naším směrem, když se zvedl i Scott.

,,Ne díky. '' Pokračovala jsem dál.

Oba šli za mnou i do pokoje. Jelikož bych tu nerada měla ještě další osobu, zamknula jsem hned dveře. Všichni se posadili na postel.

,,Kam jsi šla? '' Sedal si Scott vedle mě.

,,Potřebovala jsem na vzduch. Tohle už na mě bylo moc. '' Hodila jsem sebou na postel a rovnou si lehla.

,,Jo, to mi podívej. '' Scott udělal to samé.

,,Ani mě nepoznal. '' Zakroutila jsem hlavou.

Stiles si také následně lehl, chytil mě za ruku.

,,Kdo nepozná své vlastní dítě? '' Chytla jsem se za hlavu.

,,On je hotový otec roku. '' Scott mi ta slova vzal přímo z pusy.

,,Tak nic výstižného by se k tomu dodat ani nedalo. '' Ukázal na něj Stiles ukazováčkem.

Po zbytek odpoledne oba trávili čas u mě v pokoji. Když z nás trochu opadla ta nasranost, pustili jsme se do učení. Tedy spíš já začala a je k tomu tak nějak dokopala. Jelikož oni potřebují dohnat nějakou látku. Já jim tím pádem pomáhala, snažila se je to nějak doučit.

Později zvonil Scottovi mobil.

,,Jo...Dobře...Pa, miluji tě. '' Jediné, co jsme oba slyšeli.

,,Volala mi Kira, jestli nechci přijet. '' Oznámil nám.

,,Jo tak. Jasný. Stejně už to máme hotové. '' Odpověděla jsem s úsměvem.

,,Super. Tak zítra ve škole? '' Zvedl se z postele.

,,Jasný. Zítra. '' Odpověděli jsme oba naráz.

Jen co Scott odešel, opětovně jsem zamknula dveře. Ať to ani nezkouší, sem lézt.

,,Neprojdeš se mnou ještě tu matiku? Prosím? '' Lehla jsem si k němu.

,,Až si dáme pauzu. '' Dodala jsem.

,,Platí. A co chceš dělat? '' Otočil se na záda.

Aniž bych cokoliv řekla, jsem se naklonila, abych ho mohla políbit. On samozřejmě bez žádného odporu začal spolupracovat. Během chvilky jsem se přesunula nad něj. Rukou jsem mu zajela do vlasů, různě mu je prohrabovala. Miluju, když tohle můžu dělat. Jeho ruce se přesunuly na mé boky, kde je lehce stiskl.

,,Nedáme si sprchu? '' Zákeřně jsem se pousmála.

,,Mám to brát jako nabídku? '' Hne pochopil, kam tím směřuji.

,,Mmm, jak si to vynaložíš, je jen na tobě. '' Pokrčila jsem s úsměvem ramena.

Ještě jednou mě políbil, než jsme se zvedali. Vzala jsem si čisté oblečení a přeběhlo se do koupelny. Hned za námi zamknul. Posadil si mě na pračku. Pokračoval v tom, v čem se skončilo v mém pokoji. Jen tentokrát to bylo o dost vášnivější. Mé nohy se obmotaly kolem jeho pasu, aby si ho přitáhly blíže. Obě naše trička ležela na zemi vedle pračky. Během chvilky za nimi následoval i zbytek našeho oblečení.

Seskočila jsem z pračky, lehce ho natlačovala do sprchy. Zavřel dveře od sprchového koutu. Jen co jsem pustila na nás vodu, jsem se musela pousmát.

Nabrala jsem si sprchový gel do dlaní, který jsem následně začala roztírat po jeho těle. Pomalu a něžně kousíček po kousku. Mezitím mě stále líbal. Jeho ruce dělaly to samé co mé. Něžně roztíral sprcháč po celém mém těle.

,,Chci tě. ''

,,Chci tě teď hned. '' Zopakovala jsem.

Můj těžký dech se snažil nabrat nějaký vzduch do mých plic.

Chytl mě pod zadkem a já povyskočila. Nohy si obmotala kolem jeho pasu. S přiražením, má záda natlačil na stěnu. Dlouze jsem přitom zasténala.

Určil si tempo, při kterém mi vzdychal u krku. Se zakloněnou hlavou ke stěně jsem mu své nehty zarývala do ramen. Teplá voda při tom krásně stékala.

Když začal přidávat na tempu, začala jsem ho opět líbat. S jazykem jsem si pomáhala, aby mě nebylo tolik slyšet. Už se to ale nedalo vydržet, když jsem se blížila vyvrcholení. Oba jsme sténali na celý sprchový kout. Prvně jsem k tomu dosáhla já a hned následně i Stiles. Dlouze jsem ho na to políbila.....

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat