44.kapitola

224 8 5
                                    

Do dalšího dne byla Beth u Thea. Nehnula se od něj na krok. Něco ji u něj drželo. Cítila k němu něco nepopsatelného.

Hned dopoledne ji Theo zavedl do lesa.

,,Objasníš mi ještě jednou, co děláme v lese? '' Šla vedle něho bok po boku.

,,Potřebujeme další lidi na naší straně. Doneslo se mi, že jedna smečka na nás chce zaútočit. Může to být kdykoliv. Je jich hodně a my jen dva. Takže musíme najít adepty, kteří budou na naší straně. Bojovat proti nim. '' Vysvětloval ji při tichém našlapování na lesní cestě.

,,Jaká smečka? Proč by na nás někdo útočil? '' Nechápala.

,,Scottova smečka. Chtějí mě mrtvého. Nás oba. ''

,,Zvládneme je sami dva. Stejně jako ty chlapi. '' Beth byla velice odhodlaná.

,,Jenže to by nebyla taková zábava. Vím, že bychom je měli v kapse. '' Zasmál se.

,,Chápu. '' Zákeřně se usmála i Beth.

,,Rozdrtíme je všechny na prach. Chtějí nás akorát tak zničit. '' Přidal se k tomu opět ten hlas.

,,Šššš. Támhle jdou. '' Zastavil se za stromem.

Ukázal na jednu partu kluků. Procházela se zde trojice kluků.

,,Masone, kolikrát ti mám říkat, že to tomu klukovi máš říct. Takhle ho jinak nedostaneš. ''

Zaposlouchala se Beth do jejich rozhovoru.

,,Jo jasný Liame. Mám za ním jen tak přijít a říct '' Hele nezajdeme na večeři? '' Vyhodil ruce vzhůru.

,,JO! '' Vykřikli ti další dva najednou.

,,Můžeme? '' Podívala se na Thea.

,,Půjdu první. Vyčkej na povel. '' Nakázal Beth.

Theo se napřímil a vyšel zpoza úkrytu. Postavil se jim do cesty.

,,Theo?! '' Zavrčel ten, jemuž říkal Liam.

,,Co tu děláš? Ty jsi nás sledoval? '' Mason zněl překvapeně.

,,Mmmm možná. '' Na to se Theovi rozzářily oči.

Liamovi oči udělaly ale to samé. Narostly mu tesáky a drápy. Okamžitě se vrhl na Thea. Theo byl však rychlejší. Uhnul se jeho úderu. Odhodil ho dozadu až za ty dva. Než se nadáli, píchl injekci do krku tomu třetímu.

Chtěl udělat to samé i u Masona. Liam se ale stačil vzpamatovat.

,,Na to ani nemysli. '' Vrčel na něj.

,,Zkus mě zastavit. '' Theo jako vždy zněl zcela sebevědomě a klidně.

Stál na místě. Nechal Liama vyběhnout svým směrem. Než se dostal do určité vzdálenosti, Theo dal povel.

,,Teď! ''

Beth hned zasáhla. Svými schopnostmi zastavila Liama na místě. Mířila na něj svou nataženou dlaní. Kolem jeho těla se míjely sféry její telekinetické energie. Neměl šanci pohnout jediným svalem, aniž by to dovolila.

,,BETH?! ''Vykřikli oba s údivem.

,,Co to děláš?! '' Mluvil Mason.

,,Neposlouchej je! '' Otočil se k ní hned Theo.

,,Jen si vezmeme tyhle dva a půjdeme si po svých. '' Obrátil se zpět k Liamovi.

,,Beth? Nedělej to. Všude tě všichni hledáme. '' Volal k ní Liam.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat