,,Dobré ráno. '' Pozdravila mě Melissa.
,,Dobré. '' Promnula jsem si rozespale oči a šla si dát vařit vodu na čaj.
,,V lednici máš něco dobrého do školy. ''
,,Jee, děkuju. To jsi nemusela. '' Dala jsem si zabalenou svačinu do školy.
Při rozhovoru s Melissou mi do hlavy naskočila jedna myšlenka. Ví to? Tedy myslím ten fakt, že Scott není jen obyčejný syn. Že je něco více než to. Řekl jí to? A dozvěděla se to už i o mě?
Celou cestu do školy mi to vrtalo hlavou. Tentokrát jsem si tu jízdu na motorce ani nijak neužila. Díky tomu, že jsem ji vůbec nevnímala.
Musím se na to Scotta zeptat.
,,Scotte? '' Promluvila jsem, aby se jeho pozornost přesunula mým směrem, po zaparkování motorky.
,,Copak? '' Vyšel k budově školy.
,,Můžu se tě na něco zeptat? ''
,,Samozřejmě. ''
,,Ví to Melissa? O tobě.....a o mě? '' Trochu jsem zaváhala.
,,Ví. Myslím o mě a ostatních. ''
Takže ví. Už po takové době asi má nějaký přehled o místním dění.
,,Takže jsi ji to neřekl? ''
,,Ne. Nechám to na tobě. Je to tvé rozhodnutí. Až jí to budeš chtít říct, řekneš to. ''
,,Děkuju. '' Objala jsem ho.
,,Stalo se něco? '' Došel k nám Stiles.
,,Nic. '' Odpověděli jsme oba zároveň.
,,No dnes máme trochu jiný rozvrh. Hned první mámě tělák, pak dějepis, matika a ajina. '' Rozešli jsme se ke skříňkám, zatím co nám Stiles oznámil novinku.
,,Takhle po ránu? Jsem ráda, že jsem sotva došla sem. '' Utrousila jsem.
Nad mou otrávenou poznámkou se oba akorát zasmáli a každý zašel do šaten. Než jsem se stihla převléknout, přepadla mě Lydie zezadu s pozoruhodně dobrou náladou.
,,Z čeho ta dobrá nálada? '' Uchechtla jsem se a oblékla si tričko.
,,Ale nic. '' Podezřele se neustále uculovala.
,,Lydie. Vyklop to. Tohle ti neprojde. '' Oblékala se do sportovnějšího.
,,Noo tak jsem slyšela tu a tam, že tě prý Mason s Liamem viděli při jisté příležitosti. ''
,,Kdo ti to řekl? '' Snažila jsem se dělat mrtvého brouka.
,,Beth, nemysli si, že nevidím jak po sobě neustále pokukujete. Tohle mi jen potvrdilo mou úvahu. Proč to tak tajíte? '' Vyšly jsme ven.
,,Scott to ještě neví. Nevím jak na to. '' Přiznala jsem se.
,,Prostě mu to řekni. Nemyslím že se bude nějak zlobit. Na tebe určitě ne, jsi jeho sestra. ''
,,Stiles zase jeho nejlepší přítel. ''
,,No a? Nevím kdy nebo jak, ale stalo se. Neudělala jsi to úmyslně. '' Prohodila rukou.
,,No víš...'' Začala jsem vyprávět, pravdu. O tom, že úplně první náznaky byly hned na párty a jak se to celé přihodilo.
,,COŽE?! '' Vyjekla, všichni se na nás díky tomu otočili.
,,Lydie! '' Dala jsem ji ruce před pusu.
Po sundání na mě civěla s otevřenou pusou dokořán a zřejmě se po přitom usmívala.
ČTEŠ
Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]
Fiksi PenggemarBeth si užívala svůj dokonalý život. Žila v šťastné rodině, kterou by za nic na světě nevyměnila. Její rodiče ani neví, jak velké tajemství před nimi po celé ty roky skrývala. Jednoho dne se však odehrála jedna nečekaná událost, která ji otočila živ...