13.kapitola

410 12 0
                                    

U dveří Stilesova jeepu jsem se zastavila. Scott si totiž chtěl sednout dopředu. A jelikož Stiles řídí, na mě by zbylo místo vzadu. Tam já dneska nevydržím. Minule jsem měla neskutečný problém na cestě do školy. Musím ho nějak ukecat.

,,Mohla bych dopředu? ''

,,Ale notaaak. Vepředu sedím vždy já. '' Nechtěl se Scott dát.

,,Prosím. Nechci sedět vzadu. '' Prosila jsem.

,,Achjo. No jo, tak si běž dopředu Beth. ''Vzdychl si a sedl si dozadu.

Mě div nevyhrkly slzy do očí. Mlčky jsem se posadila na místo spolujezdce a zabouchla za sebou dveře. Musela jsem se ovládat, abych nezačala brečet.

,,Při té nehodě...seděla jsem vzadu. '' Špitla jsem po chvilce cesty.

,,Moc se omlouvám. Kdybych to věděl, nehádal bych se. Promiň mi to. '' Natiskl Scott hlavu mezi naše sedačky, aby na mě asi viděl.

,,V pohodě. Jen to nezvládám, tam znovu sedět. '' Otřela jsem si slzu z tváře.

,,Mrzí mě to. '' Omlouval se Scott sklesle.

Stiles mě jen chvilkama sledoval. Musel se věnovat řízení. Evidentně ale nevěděl, o čem je řeč. Bude to lepší, když to tak i zůstane.

Po zbytek cesty jsme byli více méně zticha. Jen rádio z auta nám vyhrávalo různé písničky. Stiles zaparkoval na parkovišti pro návštěvníky nemocnice a následovala jsem je dovnitř. Scott se zastavil u recepce.

,,Jdu za mamkou. Melissa McCall, neseme jí večeři. '' Oznámil mladé paní za pultem.

,,Vydržte. ''

Vzala do ruky jejich telefon a s někým se spojila. Podle reakce dostávala úkoly co a jak nebo tak. Byl tam moc velký hluk, abych se mohla soustředit na mobil. Měla bych to více trénovat a zlepšovat se.

,,Bohužel není zrovna nikde k sehnání. Ale Scotte ty už to tu znáš, tak se po ní běžte podívat. '' Usmívala se a vřele nás vyslala hledat.

Vážně nás do nemocnice pustí jen tak? Tedy je očividné, že Scotta zná. Ale i tak. Jen tak nás pustí do nemocnice mezi pacienty. Nestěžuju si, to vůbec. Jen mě to dosti překvapuje.

,,Dobře, děkujeme. '' Opětoval milý úsměv a vydali jsme se hledat.

V přízemí nikde nebyla, ani v prvním patře. Zrovna jsme šli na druhé patro, kde doufám už bude.

,,Jděte napřed. Jsem hned za vámi. '' Oznámila jsem.

,,Kam chceš jít? '' Otočil se Scott.

Aniž bych cokoliv řekla, jsem jen hlavou poukázala ke dveřím na dámské záchody. Vážně potřebuju a kdo ví, jak dlouho tu ještě budeme.

,,Dobře. Pak nás dožeň. ''

Rychle jsem si odběhla na záchod.

Při umývání rukou jsem uslyšela obrovskou ránu, která se nesla celou chodbou. Úplně jsem sebou celá cukla.

,,Co to sakra bylo? ''

Okamžitě jsem vyšla ze dveří, ale nikdo nikde. Jako by se nic nestalo. Žádné stopy po něčem, co by tu ránu mohlo způsobit. Na zemi nic neleželo, dokonce tu ani nikdo z lidí nebyl.

,,Musím najít Scotta se Stilesem. ''

Vydala jsem se tedy po chodbě dál. S opatrností a rozhlížením se do všech stran, se konec chodby stále přibližoval. Po pár krocích byly slyšet další rány. Byly však o něco tišší, než ty předešlé. Jako by snad někdo s někým mlátil o cosi plechového. Co mé kroky pokračovaly dále, zvuky zesilovaly. Přicházely z dveří po pravé straně. S hlubokým nádechem a skoro i zavřenýma očima jsem vešla dovnitř.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat