5.kapitola

545 14 0
                                    

Pohledem jsem se snažila mezi těmi všemi hlavami najít Scotta. Během vteřinky se mi to podařilo. Povzbudivě se usmál a zamával mi. Díky němu se mi ulevilo. No, do té doby, než jsem si všimla, kdo sedí předním.

,,To si děláte srandu. '' Řekla jsem si potichoučku jen tak pro sebe.

Já musím mít takové štěstí. Při pohledu na něj, mi před očima okamžitě proběhla scénka ze včerejška. Oba opilí. Omámeni vzrušením a vlivem alkoholu líbající se na tanečním parketu, na tom gauči, před mým odchodem. Paráda. Trapas hned v prvních pěti minutách? Bude asi rekord.

On si to očividně uvědomil ve stejnou chvíli. Taky si totiž něco zamumlal a s uhnutím pohledu popojel na židli o něco níže.

Achjo. Proč já. Jasně, byli tam pomalu všichni ze školy. Ale vážně musí být ve stejné třídě?

Scott mi věnoval zvídavý výraz, když viděl ten můj zaskočený.

,,Ahoj. '' Div se mi neroztřásl hlas, při pozdravu třídy.

,,Támhle je volné místo. Vedle Stilese. '' Ukázal učitel a pokynul mu, aby zvedl ruku, abych to lépe našla.

Já ale věděla, který z nich to je.

Ještě lepší. Dokonce mám i místo vedle něj. Paráda. Lepší už to snad být ani nemůže.

Došla jsem k volnému místu a usadila se. Než učitelka odešla a vyučující začal vykládat látku, většina mě stále pozorovala. Jen co všichni vrátili pozornost dopředu, já si vytáhla vše potřebné. Snažila jsem se chytit látky a hlavně nevnímat osobu vedle sebe. Nejraději bych se propadla. Taky si to pamatuje. To bylo poznat.

Celou hodinu jsem dávala pozor a vzorně si dělala zápisky.

Po zazvonění pár lidí odešlo na chodbu nebo někam, ale mohla jsem klidně dál sedět. Dnes budou všechny hodiny v této třídě. Aspoň nebudu bloudit po škole a hledat dané učebny. I když si myslím, že by mi Scott pomohl.

,,Ahoj Beth. Tak co, dobrý? '' Nahnul se Scott blíž.

,,Jo dobrý..... Zatím. Dostala jsem všechny učebnice a tak desítky instrukcí, ze kterých si pamatuji tak polovinu. ''

,,Neboj, já ti se vším pomůžu. Tedy my. Vy se vlastně ještě neznáte. Tohle je Stiles, můj nejlepší kamarád. A má sestra. ''

To si děláte srandu už? Že jo?

Kdybych teď mohla, mám snad teď otevřenou pusu do kořán. Nejlepší kamarád? Nebudu říkat, že se to nemůže zhoršit. Protože očividně se to stále dá.

,,A...ahoj. Jmenuji se Beth. '' Musím zahrát menší divadélko.

Nechtěla bych, aby Scott zjistil, že hned můj první večer tady jsem líbala jeho nejlepšího přítele. Pevně doufám, že ani on se nechlubil, jaká byla párty.

Byl chvíli zaskočený, ale pak mu to došlo. A díky bohu, zahrál to se mnou!

,,Ahoj. Rád tě poznávám. ''

Do čeho jsem se to zas dostala. Nějak jsem doufala, že ho po včerejšku neuvidím. Možná tak kolem sebe projdeme na chodbě, ale nic víc. Teď to vypadá, že se budeme vídat o dost častěji než bychom si oba přáli.

Díky bohu během chvilky zazvonil zvonek. Moje záchrana. Cítím se vedle něj tak blbě. Ani to nejde popsat.

Do třídy přišel další učitel, pozdravil se se mnou a začal vyučovat svůj předmět. I tentokrát jsem se snažila soustředit jen a jen na učitele. Jenže to moc dobře nešlo. Byl to neskutečně těžký úkol. Sedět vedle něj a při tom na něj nemyslet. Vůbec se mi nedařilo plně soustředit.

Po pár dalších hodinách už jsem si stála v řadě na oběd. S tácem jsem si vyhlídla osamocený stůl vzadu v jídelně. Dlouho tomu tak ale nebylo. Do pěti minut u mě byl Scott i se Stilesem. To mi ta samota moc dlouho nevydržela. Scott se posadil hned vedle mě a Stiles přímo naproti. Nevím, zda jsem radši, když sedí přímo naproti mně, nebo aby seděl vedle mě. V této situaci si člověk nevybere. Nejlíp na druhé straně jídelny. Kdo ví, co si o mě myslí, po včerejšku.

,,Tak co první den? '' Drkl do mě ramenem.

,,Na první den to jde. Čekala jsem to horší. Ale jelikož tu znám aspoň tebe, je to o něco lepší. '' Podívala jsem se v rychlosti na Stilese, který mě sledoval.

,,První den je vždy nic moc. Už to bude jen lepší. Za chvilku k nám přijde ještě někdo. Zase poznáš někoho jiného. '' Povzbudil mě Scott. Stiles celou dobu neřekl nic, jen přikyvoval jeho slovům.

Jak řekl, tak se i stalo. Do pár minut ke stolu došel další kluk s holkou. Posadili se k nám, celí usměvaví.

,,Tohle je Liam a Kira. Za chvíli ještě dorazí Lydie, až ji skončí trénink. '' Ukázal na oba. Klučina vypadal mladší než my všichni. Světle hnědé vlasy, modré oči, výškově vypadal menší. Když se ale usmál, vypadal mile a musím říct, že i trošku roztomile. Sedl si hned vedle Stilese. Ta holka se posadila na naší stranu, hned vedle Scotta. Delší černé vlasy, tmavé oči, oválnější obličej a byla Asiatka. I ona od prvního pohledu vypadala mile. Navzájem jsme se seznámili a na to přišla další zmiňovaná osoba.

,,Ahoj, ty musíš být Scottova sestra že? '' Objevila se za mými zády, až ve mně hrklo, jak jsem se jí lekla.

,,Ano. Ahoj, Jmenuji se Elizabeth, ale říkejte mi prosím jen Beth. ''

,,Já jsem Lydie. Těšila jsem se, až tě poznám, od té doby co nám Scott o tobě řekl. '' Posadila se k nám. Zjevně měla zrzka radost.

Říkal? Co o mě mohl tak říkat? Když to tak řeknu, v podstatě mě tolik nezná, stejně tak já jeho.

,,Co vám o mě říkal? '' Podívala jsem se tázavě na Scotta, který se jen zasmál.

,,Jen že přijedeš a budeš s námi chodit do školy. '' Vysvětlila Lydie.

Konverzace u stolu se rozjela poněkud rychle. Každý měl co vyprávět a vysvětlovat. Čas uběhl moc rychle a začala se blížit další hodina.

,,Nechceš zkusit roztleskávačky? '' Vyhrkla najednou Lydie.

,,Cože? Já nikdy nikde netancovala. Ani nevím, zda to vůbec umím. '' Jen co jsem to řekla, jsem si všimla jak se Stiles pro sebe uculil a následně na to zakašlal.

,,Byla bys tam se mnou. Občas je to sice dřina, ale je tam zábava. Dělám to od samého začátku, co sem chodím. Myslím, že by tě to mohlo bavit. ''

,,Já ti nevím. '' Řekla jsem nejistě.

,,Tak si to promysli. Zítra tě vezmu na trénink, aby se mohla sama podívat. A pak mi řekneš. Co ty na to? ''

,,Dobře. Beru. '' Mile jsem se usmála.

Nevím, zda mám na to být roztleskávačka. Ani jestli by mi to šlo. Jo včera jsem tancovala, ale taky jsem měla dost v žíle.

Po obědě už zbývaly jen dvě hodiny, které uběhly dost rychle. Ačkoliv jedna z nich byla matematika.

Jak já ji nesnáším, ani nechápu. Z té hodiny jsem nepobrala naprosto nic. Budu se muset zeptat Scotta zda tomu nerozumí, nebo si hold budu muset najít doučování.

Po skončení vyučování, jsem se rozhodla jít domů sama pěšky. Aspoň si zas projdu město z jiné strany. Podívám se do jiné části města, zjistím kde co je a pokoukám se po okolí.

Cesta zabrala pár minut. Musím říct, že vyznat se v tomhle městě není tedy žádná sranda. Jsou tu samé zapeklité zatáčky, mnoho schovaných uliček mezi domy,.....Díky bohu za online mapy na internetu.

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat