,,Co kdybychom si o tom popovídali později. Budu muset jít. Tak ve tři? '' Dala jsem se na odchod.
,,Dobře. '' Poraženě si povzdychl.
,,Tak zatím. '' Mávla jsem na odchod.
Theo už na mě čekal před školou.
,,Promiň, trochu jsem se zdržela. ''
,,Nic se neděje. Sednem si zatím na tribunu? Nebo chceš někam jít? ''
,,Klidně na to hřiště na tribunu. ''
Naše debata na různá témata se opět rozběhla na plné obrátky. Dost jsme se i smáli. Seděli jsme na první lavici. Nikdo nikde nebyl, jelikož už všichni byli ze školy doma. Což z tohohle místa dělalo ideální klidný prostor.
Ani už nevím jak, ale nějak jsme se dostali k tématu, že byl na nějakém bojovém kurzu nebo co.
,,Takže ty jsi byl na kurzu sebeobrany nebo na něčem takovým? ''
,,Něčem takovým. Jo, bojovat umím. ''
,,Naučíš mě něco? ''
Na to se začal smát, než mu došlo, že to myslím vážně.
,,Počkat. To myslíš vážně? ''
Můj vážný pohled mluvil za vše.
,,Fajn. Tak pojď. '' Zvedl se.
,,Vážně?! '' Usmívala jsem se díky radosti.
,,Vážně. '' Uchechtl se.
,,Tak začneme s něčím lehkým. Dej si ruce před sebe, drž je nahoře. Musíš být pořád ve střehu, abys stíhala odrážet údery. Začnem pomalu. ''
Ukázal mi, jak mám držet ruce před sebou. Poté začal naznačovat různé rány a vysvětlovat, jak se mám v té situaci chovat já. Později byl chvilku zticha, aby zkusil, jak budu na rány reagovat sama. Ukázalo se, že mé reakce jsou v celku rychlé a pohotové. Zvládala jsem odrážet drtivou většinu jeho ran, i když ke konci zrychlil.
,,Páni. Jde ti to skoro samo. '' Přestal.
,,Děkuju. Musím, říct, že mě to baví. '' V těle jsem pociťovala vlny radosti. Vážně mě to baví. Hlavně takhle bych se mohla naučit bránit, bez svých schopností.
,,To jsem rád. ''
Přišel čas na další úhybné manévry a lehké úderné rány. Čas utíkal strašně rychle. Málem bych na Stilese zapomněla.
,,Už budu muset jít. Mám domluvené doučování. Budem zítra zas pokračovat? '' Narovnala jsem tričko.
,,Jestli budeš chtít. ''
,,Samozřejmě, že budu chtít. Tak zítra. '' Rozloučila jsem se a vyšla směr dům Stilinských.
Po celou dobu mi neopadl úsměv z tváře. Z toho celého mě přepadala dobrá nálada a držela se mě. Theo mě tedy bude učit bojovat, bránit se. Strávím s ním teď hodně času. Je strašně milý. Hlavně s ním je sranda. Čas s ním utíká neskutečně rychle.
Dveře mi tentokrát otevřel Stiles.
,,Ahoj Beth. ''
,,Ahoj. Snad nemám zpoždění. Nepodívala jsem se po cestě na čas. ''
,,Jdeš na čas. ''
,,Super. ''
Doučování probíhalo přibližně stejně jako ta předtím. Začal s nějakým opakováním z minula, následované přidáním nové látky.
ČTEŠ
Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]
FanfictionBeth si užívala svůj dokonalý život. Žila v šťastné rodině, kterou by za nic na světě nevyměnila. Její rodiče ani neví, jak velké tajemství před nimi po celé ty roky skrývala. Jednoho dne se však odehrála jedna nečekaná událost, která ji otočila živ...