,,Tak konec Beth. Zítra mám s vámi třetí hodinu, tak to do té doby opravím. ''
,,Děkuji. '' Odevzdala jsem mu podepsané papíry a mohla se připojit k ostatním na dějepis.
Nebyl čas to rozebrat se Scottem, jelikož ten dějepis byl na dvě hodiny a učitel pokračoval i přes přestávku.
Po hodině museli kluci na trénink lakrosu. Sama u své skříňky jsem vyčkávala Lydii a přemýšlela o svém rozhodnutí.
,,Ahoj. '' Objala mě na přivítanou.
,,Ahoj. Už jsem myslela, že nepřijdeš. '' Objala jsem ji nazpátek.
,,To bych si nedovolila. '' Popadla mě za ruku a vedla pryč.
,,Jak ses rozhodla? ''
,,Stále nevím. Nemůžu se rozhodnout. ''
,,Nooo někdo se možná zmínil, že o vstupu k nám přemýšlíš. A naše hlavní roztleskávačka vymyslela, že si tě rovnou vyzkouší. '' Stiskla rty.
,,Vyzkouší?! Lydie já nic neumím! '' Vyhrkla jsem.
,,Klid. Nic to není. Jen si zatancuješ. Podle sebe. Žádné špatné kroky nejsou. Jen uvidí, zda to v sobě máš nebo ne. Nic víc. Věř mi, nebude to nic zlého. Budeš tam mít mě. ''
To nepůjde nejlépe. Nevím, zda to vůbec dokážu. Každý si tancuje doma sám pro sebe, ale ne před zkušenými holkami.
Na hřišti na jedné straně měli kluci trénink lakrosu a na té druhé straně stála parta holek v oblečení roztleskávaček. Vyčkávaly jen na náš příchod.
Scott, Stiles a Liam akorát hráli zápas, takže si našeho zamávání nevšimli.
,,Ahoj, tak nám jí vedu. '' Pozdravila Lydie celou skupinu před námi.
,,Ahooj. '' Ozvalo se sborově.
Skrz všechny prošla holka o něco vyšší než já. Dlouhé vlnité hnědé vlasy. Srčelo z ní sebevědomí, postavu měla o dost lepší. Určitě jí nejvíc záleží na vzhledu. Vypadá jako ta klasická holka ze střední, hlavní velitelka roztleskávaček, která je populární po celé škole a za kluka má určitě hráče lakrosu. To by mě vůbec nepřekvapilo. S ní asi kamarádka nebudu, ale pokud by ze mě byla roztleskávačka, měla bych s ním vycházet v dobrém. Ale nebudu odsuzovat podle prvního dojmu, třeba je milá a jen tak vypadá. Aspoň doufám.
,,Tak ty si ta nová jo? Lydie ti určitě řekla, že se budu chtít podívat, jak jsi na tom s tanečními schopnostmi. Uděláme si takový menší taneční battle. Ty a já. Ukážeš nám vše co v tobě je. '' Prohlížela si mě.
Battle? A s ní? To nemám šanci vyhrát.
Ostatní kolem nás udělaly půl kruh. Zoufale jsem pohledem vyhledala Lydii, která mě povzbuzovala, jak mohla.
,,To zvládneš! '' Vykřikla.
Repráky začaly vyhrávat písničku dost nahlas. Přísahala bych, že zvukové vlny projížděly zemí přímo k nám. Jako bych cítila dunět zem pod mýma nohama. Začala hrát písnička Barbie Tingz od Nicky Minaj. Tu znám. Aspoň něco.
Po pár vteřinách se do toho bez váhání pustila. Její kroky byly dokonalé. S každým dalším krokem si byla na sto procent jistá. Snažila jsem se soustředit na její kroky. Snažit se něco vymyslet.
No tak holka, mysli. Přece se takhle neztrapníš.
Holky vedle nás začaly pokřikovat a pískat na povzbuzení nás obou. To mi dalo trošku odvahy. Dokonce i z dálky, jsem zaslechla něco od kluků. Mou pozornost však měla v danou chvíli jen ona.
ČTEŠ
Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]
FanficBeth si užívala svůj dokonalý život. Žila v šťastné rodině, kterou by za nic na světě nevyměnila. Její rodiče ani neví, jak velké tajemství před nimi po celé ty roky skrývala. Jednoho dne se však odehrála jedna nečekaná událost, která ji otočila živ...