19.kapitola

381 11 0
                                    

Na dnešním seznamu mám jeden test z biologie a potom další z matematiky. Trénink s roztleskávačkami a odpoledne s Theem. Po čem mě vyzvedne Scott a Stiles. Prý mě někam chtějí vzít, jen mi neřekli kam. Strašní tajnůstkáři.

Zrovna jsem akorát dojela se Scottem do školy. Po cestě do třídy jsme si povídali a přidal se k nám i Stiles. Jen co jsem ho viděla, tak první mi do hlavy naskočila včerejší situace. Musím si s ním pak promluvit, jak to tedy vlastně mezi námi je. Ráda bych věděla, jak to má teď on.

Před testem z matematiky jsem se modlila snad ke všem bohům, kteří na tomto světě existují. Nerada bych dostala špatnou známku. Zkazilo by mi to můj průměr. Hlavně po té celé snaze. Jen co přede mě přistál papír s testem na obě strany, jsem se beznadějně podívala vedle sebe. Stiles ukázal palec nahoru a mrkl na mě.

Fuu. To dám. Učila jsem se. Jeden test přeci zvládnu.

Po konci hodiny nás čekal oběd. Pro dnešek sedím se všemi u stolu. Já i Stiles jsme se snažili chovat jako by se nic nestalo. Nikdo další to vědět nemusí. A jsem si nad míru jistá, že by ho Scott vlastnoručně uškrtil, kdyby se to dozvěděl.

Sotva jsem dojedla, vyzvedla si mě Lydie. Potřebovala něco probrat. Rovnou jsme se připravily na trénink a povídaly si na tribuně do začátku. Kluci měli opět trénink ve stejný čas jako my. I oni se tedy začali pomalu scházet u laviček. Prvně mě lehkým zamáváním pozdravil Theo. Na to došli i Scott se Stilesem. Stiles si stihl všimnout výrazu v Theově tváře, když se díval na mě. Úplně Thea probodal pohledem.

Svolávala si nás hlavní roztleskávačka a já se tak musela věnovat něčemu jinému. Při tréninku nás všichni kluci při jejich pauze sledovali. Vypadali jak hladoví. Přísahala bych, že jednomu z nich ukápla slina, při sledování naší hlavní roztleskávačky.

Po skončení jsem se rychle převlékla a spěchala opět k tribunám. Theo už tam na mě čekal. Jak jen se dokázal tak rychle převléknout a vrátit se zpátky? Já spěchala, jak jen to šlo. To by musel rychle běžet, aby to stihl.

,,Ahoj Theo. '' Položila jsem si tašku.

,,Ahoj. ''

Začal mě opět učit nějaké další pohyby. Po přitom jsme si povídali, jaký měl ten druhý dneska den a o dalších věcech.

,,Jseš nějaká nervózní. '' Poznamenal po dobré hodině.

,,Nejsem. ''

,,Ale jsi. Z čeho? '' Šklebil se.

,,No z tebe určitě ne. ''

,,Vážně? ''

,, Nemám důvod, být z tebe nervózní. '' Chtěla jsem se postavit do další pozice a pokračovat.

On udělal krok ke mně. Stál úplně přede mnou. Cítila jsem na sobě jeho teplo. Jeho vůni. Zatajil se mi dech. Můj srdeční tep musel vyletět do vysokých čísel. Lehce jsem pozvedla hlavu, abych mu viděla do očí. Tvářil se tak sebejistě. Naprosto věděl, co dělá. Chtěl, abych z něj byla nervózní. Udělal to se záměrem cítit to, co právě cítím. Nevím, zda to je dobře nebo špatně. Ani nevím, co teď mám dělat.

,,Nesedneme si na chvíli? '' Lehce jsem zazmatkovala. Div jsem z toho nezačala koktat, jak mě vyvedl z míry.

,,Můžeme. '' Jeho levý koutek se nadzvedl.

Bod pro něj. Tohle vyhrál na plné čáře. Znervóznil mě přímo dokonale. Zapamatovávala jsem se z toho dalších dvacet minut, co jsme si jen povídali.

Následně mi přišla zpráva od Scotta, zda mě tedy můžou vyzvednout.

,,Už budu muset jít. Mám sraz s bráškou. '' Oznámila jsem Theovi.

,,Dobře. Taky mám ještě něco domluvené. ''

,,Ahoj. ''

,,Ahoj. ''

Došla jsem na školní parkoviště. Kde už samozřejmě stál modrý jeep, o který byl Stiles opřený. Hned se mi na tváři vytvořil úsměv. Jen ho stačilo vidět.

,,Ahoj. Víš, chtěla jsem se zeptat po tom včerejšku-'' Jen co jsem došla k němu, jsem to nestihla doříct.

Nenechal mě domluvit. Rychlým krokem ke mně vykročil, levou rukou si mě přitiskl za záda blíže k němu a dlouze mě políbil. Bylo to něžné a zároveň tak odpověděl na mou otázku. Která samozřejmě ani nestihla být vyslovená nahlas.

,,Na co že ses chtěla zeptat? ''

,,Ale na nic. '' Políbila jsem ho ještě jednou, než jsme nasedli a odjeli pro Scotta.

,,Řeknete mi, kam to jedeme? '' Sledovala jsem cestu, která mi začínala být lehce povědomá.

,,Uvidíš. '' Ozval se Scott ze zadní sedačky.

,,Mám se bát? ''

,,Noooo. '' Uvažoval Stiles.

,,Jaký nooo? Co ten tvůj pohled? Scotte proč se tak tváří? '' Na to se jen zasmál. Tím pádem se mi opět nedostavilo žádné odpovědi.

Začínám být dost nervózní. Nevím kam jedu, proč tam jedu, nic.

Ale počkat. Tady to poznávám. Už jsem tu byla......Tady byla přeci ta párty.

Proč mě sakra táhnou zrovna sem? Vypadá to opuštěněji, než za tmy.

Následovala jsem ty dva k velkým dveřím. Scott chytl za kovovou úchytku a posuvné dveře přesunul na levou stranu. V místnosti stála partička lidí.

,,O co tu jde? '' Sledovala jsem všechny před sebou.

Proč tu jsou všichni? Lydie, Liam, Kira? Pak tu s nimi stojí další blonďatá holka, která nevypadá zrovna moc přívětivě. Spolu s nimi zde byl modrooký černovlasý muž s lehkým strništěm. Od prvního pohledu starší, než my všichni.

,,Ty budeš Scottova sestra viď? '' Nevypadal zrovna nejmileji.

,,Ano? ''

Co si mám o tom celém myslet? Potají se tu sešli, aniž bych cokoliv věděla. Nic jsem přeci neprovedla. Tak proč si připadám, že jdu k výslechu? Co po mě můžou chtít? 

Zpět v Beacon Hills [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat